Fitness Seller

Demoustier reportage bodybuilding

Bezoekers in dit topic

dat weet bijna niemand zeker

First cycle:
- Late 2007. Less than one year of lifting. H-drol for 4-6 weeks
- Weight: 70kg to 74kg (confirmed)


Second cycle:
- Early 2008
- Test Prop 150mg EOD for 10 weeks
- Arimidex 0.5mg EOD
- PCT: NOLVA for 4 weeks @ 40/40/20/20
- Weight 76kg to 85kg (approx)


Third Cycle:
- Late 2008
- Sustanon 250 for 8-10 weeks
- Tren Ace 150mg EOD for 8-10 weeks
- Weight 82kg to 90kg (confirmed)
en veel meer

http://www.bbmisc.com/forum/showthr...curacy)(will-try-answer-most-questons)/page7&

hier een discussie er over

+ de nodige Clen en idd al die coke etc. => combinatie met sauna: dodelijk ;-)
 
+ de nodige Clen en idd al die coke etc. => combinatie met sauna: dodelijk ;-)

Het internet en YouTube staat vol met kerels die claimen "natural" te zijn. Compleet ongeloofwaardig, maar toch slikken massa's viewers het maar al te graag. "It's possible with dedication. Do you even lift bro?"
 
Die fitness-sterren, zo makkelijk is dat natuurlijk niet haalbaar kerel! Ik weet niet of je die spierdichtheid, scherpte etc al bekeken hebt maar...
Kijk maar naar Zyzz en wat die allemaal nam.

Ik zeg ook niet dat de personen in kwestie wel of niet gebruiken, enkel dat die fysiek natuurlijk halen perfect mogelijk is (hem een heel jaar lang behouden zonder een gram vet bij te komen daarentegen lijkt me onwaarschijnlijk). Dat zeg ik niet uit overtuiging, dat zeg ik omdat ik het al meer dan eens gezien heb. Ze zijn allemaal een 1m80 - 1m85, wegen droog 88-93 kg, met droog zijnde 6-7% in deze gevallen, hebben armen van rond de 42cm. Dit zijn geen stats die onhaalbaar zijn. Integendeel. Denk dat er weinig mensen zijn die dan al aan een natuurlijke limiet zitten.
 
Ik zeg ook niet dat de personen in kwestie wel of niet gebruiken, enkel dat die fysiek natuurlijk halen perfect mogelijk is (hem een heel jaar lang behouden zonder een gram vet bij te komen daarentegen lijkt me onwaarschijnlijk). Dat zeg ik niet uit overtuiging, dat zeg ik omdat ik het al meer dan eens gezien heb. Ze zijn allemaal een 1m80 - 1m85, wegen droog 88-93 kg, met droog zijnde 6-7% in deze gevallen, hebben armen van rond de 42cm. Dit zijn geen stats die onhaalbaar zijn. Integendeel. Denk dat er weinig mensen zijn die dan al aan een natuurlijke limiet zitten.

denk eens na. 1m80 93 kg 6%. Dit kan niet. I don't give a **** welke genen je hebt dat kan niet naturel.
 
denk eens na. 1m80 93 kg 6%. Dit kan niet. I don't give a **** welke genen je hebt dat kan niet naturel.

+1

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 21:09 ----------

Het internet en YouTube staat vol met kerels die claimen "natural" te zijn. Compleet ongeloofwaardig, maar toch slikken massa's viewers het maar al te graag. "It's possible with dedication. Do you even lift bro?"

Yup! We lift and JUICE brah;)
 
denk eens na. 1m80 93 kg 6%. Dit kan niet. I don't give a **** welke genen je hebt dat kan niet naturel.

:s dit bedoel ik dus. En dit is nu net de luie mentaliteit die elke peanut in de gym laat roepen "wow, die kerel gebruikt zeker" telkens ze iemand groter zien, en waarom douchebags zoals in de reportage beginnertjes aan 4 producten steken voor een eerste kuur ... Ikzelf groei nog altijd naturel (akkoord technisch gezien ben ik het wel niet want heb een jaar of 5 geleden ooit kuur of twee gedaan) en zou moeten op 91-92 kg uitkomen droog. Heb er genoeg getraind die ook dat niveau en meer haalden. Heb er geweten die VEEL verder geraakt zijn met 400 mg test per week 2x per jaar op het einde. Wat mezelf betreft, ik weet dat ik voor lange tijd zeker ook niet alles gedaan heb wat ik kon om beter te worden, dus ik weet dat er zelfs daar nog heel wat speling op zit.

Maar als jij het nodig vind te justifieren dat je 3g junk in je achterste steekt door te beweren dat het niet kan naturel, dan begrijp ik plots wel waarom het 10 jaar later lijkt alsof elk ventje van 65kg aan de juice zit :s

Het is gewoon onmogelijk mensen realistisch te laten zijn hierover. Iedereen overschat of onderschat die dingen. En nog geen klein beetje.En ik heb helemaal geen ethische of morele bezwaren hoor (kan ook moeilijk, zou beetje hypocriet zijn) tegen die dingen, maar wel tegen mensen die ze gebruiken als shortcut, of als excuus om niet het werk te moeten doen die eigen is aan deze sport.
 
:s dit bedoel ik dus. En dit is nu net de luie mentaliteit die elke peanut in de gym laat roepen "wow, die kerel gebruikt zeker" telkens ze iemand groter zien, en waarom douchebags zoals in de reportage beginnertjes aan 4 producten steken voor een eerste kuur ... Ikzelf groei nog altijd naturel (akkoord technisch gezien ben ik het wel niet want heb een jaar of 5 geleden ooit kuur of twee gedaan) en zou moeten op 91-92 kg uitkomen droog. Heb er genoeg getraind die ook dat niveau en meer haalden. Heb er geweten die VEEL verder geraakt zijn met 400 mg test per week 2x per jaar op het einde. Wat mezelf betreft, ik weet dat ik voor lange tijd zeker ook niet alles gedaan heb wat ik kon om beter te worden, dus ik weet dat er zelfs daar nog heel wat speling op zit.

Maar als jij het nodig vind te justifieren dat je 3g junk in je achterste steekt door te beweren dat het niet kan naturel, dan begrijp ik plots wel waarom het 10 jaar later lijkt alsof elk ventje van 65kg aan de juice zit :s

Het is gewoon onmogelijk mensen realistisch te laten zijn hierover. Iedereen overschat of onderschat die dingen. En nog geen klein beetje.En ik heb helemaal geen ethische of morele bezwaren hoor (kan ook moeilijk, zou beetje hypocriet zijn) tegen die dingen, maar wel tegen mensen die ze gebruiken als shortcut, of als excuus om niet het werk te moeten doen die eigen is aan deze sport.

Eerlijk van je toe te geven dat je ooit gekuurd hebt, maar je projecteert wel je eigen succes en genetische basis op de rest van de populatie. Men kan makkelijk stellen dat het gros van de mensen met jouw fysiek wél aan de flesjes hangen.

Het nadeel is dan dat mensen denken dat jij ook lustig IM injecteert.

Erko is geschorst voor 4 jaar, Zyzz of hoe heet die relnicht ook al weer, zat lustig aan de Tren. De feiten spreken voor zich.
 
Eerlijk van je toe te geven dat je ooit gekuurd hebt, maar je projecteert wel je eigen succes en genetische basis op de rest van de populatie. Men kan makkelijk stellen dat het gros van de mensen met jouw fysiek wél aan de flesjes hangen.

Ik geef mijn voorbeeld enkel omdat ik een notoir low-responder ben op letterlijk alles. Iets in de trend van "als het mij lukt, dan lukt het eender wie". Ik heb weliswaar meer kennis en ervaring dan meesten, maar dat kan iedereen wel leren. Ik ben genetisch gezien minder bedeeld. Had ook altijd de indruk dat iedereen sneller groeide dan mij. nu nog eigenlijk. En een deel daarvan kun je weliswaar steken op mijn psychologische ingesteldheid en/of hun gebruik, maar toch niet alles ?

Het nadeel is dan dat mensen denken dat jij ook lustig IM injecteert.

Feit is blijkbaar dat bodybuilders dit niet eens correct kunnen inschatten. Lijkt me dan ook niet realistisch dat anderen het kunnen. Mensen zullen altijd aan beide zeiden vallen vrees ik : zij die zomaar even geloven dat je top-bodybuilder wordt zonder te gebruiken, en zij die denken dat iedereen die 2g spieren kweekt aan de juice zitten. Uiteindelijk kun je je daar alleen over zetten. Mensen zeggen dat je gebruikt. Ofwel gebruik je echt, ontken je het (maar loop er dan ook niet mee te koop dat je natural bent, zogezegd) en doe je ding zoals altijd, ofwel gebruik je niet, en dan kan je het maar als een badge of honor dragen dat je niet gebruikt, maar mensen blijkbaar denken van wel. Ze proberen overtuigen van niet lijkt me nutteloos, mensen zullen je nu eenmaal altijd liever naar beneden halen. Bij mij gaan ze het sowieso denken. Dat heb je nu eenmaal als half het internet je naam kent omwille van je literatuur over AAS. Is voor mij des te meer reden om het niet (meer) te doen : Ik kan niet blijven schreeuwen dat we verstandiger moeten zijn en die dingen niet gebruiken als het niet nodig is, en het dan zelf wel doen ... ik ambieer immers ook geen carriere als bodybuilder. Heb er de discipline en de genetica niet voor. Dat eerste leer ik nu wel wat, dat laatste kan niemand je leren helaas.

Erko is geschorst voor 4 jaar, Zyzz of hoe heet die relnicht ook al weer, zat lustig aan de Tren. De feiten spreken voor zich.

Erko zit toch al een klasse hoger dan fitness/muscle model, en Zyzz was het hele jaar door 8% of minder, terwijl hij toch maar even sneller vooruit ging dan de meeste. Woog op het einde toch ook zo'n 98 kg, niet ? voor 1m85 ?

Daarnaast, zoals ik zeg, ik ga hier nu ook niet staan beweren dat iedereen van 1m80-85 en 88-93 kg natural is. Ik weet bijna zeker dat het niet zo is. Gezien hoe geschokt en teleurgesteld ik was om te horen hoeveel mensen die een stuk daaronder zitten die WEL gebruiken, lijkt het me eerder aannemelijk dat inderdaad zelfs de meesten gebruiken. Zij het niet om dat niveau te bereiken, dan tenminste om dat te onderhouden op een lager vetpercentage. Ik had het louter en alleen over wat mogelijk is. En feit is nu ook eenmaal dat zelfs wanneer het mogelijk is, mensen het geduld niet hebben om het de correcte manier te doen (het niveau van pakweg een Jeff Seid op zijn leeftijd lijkt me ook erg dubieus).

Maar vind het beetje mistroostig dat er zoveel mensen onder ONS zijn die niet beseffen dat we veel meer kunnen zonder hulp van buitenaf. Het verklaart in elk geval waarom er tegenwoordig zoveel meer mensen zijn die gebruiken die het niet nodig hebben, ten opzichte van een tiental jaar geleden.
 
Wtf, al middelen nemen terwijl je 70kg weegt met een lengte van 1.85m (zoiets was het toch?).
 
Wtf, al middelen nemen terwijl je 70kg weegt met een lengte van 1.85m (zoiets was het toch?).

Iedereen gebruikt tegenwoordig.
Je kan het overal krijgen en ze denken dat je er mega breed van wordt in een week.
Ik mag toch zeggen dat ik redelijk gespierd ben, en je wilt niet weten hoeveel ecto's er naar mij toe komen om over hun AAS gebruik te praten. Ze denken allemaal dat ik er ook zwaar aan zit (zit ik ook) Maar dan pas zie je wat voor skinny mofo's er al gebruiken. Na 1 jaar trainen vinden ze het al veeelste lang duren en willen ze AnaBoLLuh!
Ik kijk iedereen trouwens erg vaag aan en zeg dat ik natty ben :D (serieus)


@BigCat, leuk dat je weer eens wat post hier. Ik heb echt boekwerken vol aan artikels van je gelezen :)
 
Iedereen gebruikt tegenwoordig.
Je kan het overal krijgen en ze denken dat je er mega breed van wordt in een week.
Ik mag toch zeggen dat ik redelijk gespierd ben, en je wilt niet weten hoeveel ecto's er naar mij toe komen om over hun AAS gebruik te praten. Ze denken allemaal dat ik er ook zwaar aan zit (zit ik ook) Maar dan pas zie je wat voor skinny mofo's er al gebruiken. Na 1 jaar trainen vinden ze het al veeelste lang duren en willen ze AnaBoLLuh!
Ik kijk iedereen trouwens erg vaag aan en zeg dat ik natty ben :D (serieus)

Flauw hoor :p zeg dan gewoon dat je niet weet waar ze het over hebben :p Ik vermijd die discussies ook ten stelligste, tenzij er mogelijks iets intelligents uit komt, anders mag je het binnen de kortste keren toch met handen en voeten uitleggen en je weet toch dat ze er ofwel niets van snappen of er zich niets van zullen aantrekken. Schrijf het dan liever uitvoerig neer, dat er nadien geen discussie is over wat er gezegd is.

@BigCat, leuk dat je weer eens wat post hier. Ik heb echt boekwerken vol aan artikels van je gelezen :)

Ik probeer, sinds ik weer online actief ben ergens begin dit jaar, toch regelmatig te kijken in de voeding in supplementen secties voor interessante topics. Over AAS valt tegenwoordig nog weinig te zeggen wat al niet gezegd geweest is ;)
 
Flauw hoor :p zeg dan gewoon dat je niet weet waar ze het over hebben :p Ik vermijd die discussies ook ten stelligste, tenzij er mogelijks iets intelligents uit komt, anders mag je het binnen de kortste keren toch met handen en voeten uitleggen en je weet toch dat ze er ofwel niets van snappen of er zich niets van zullen aantrekken. Schrijf het dan liever uitvoerig neer, dat er nadien geen discussie is over wat er gezegd is.



Ik probeer, sinds ik weer online actief ben ergens begin dit jaar, toch regelmatig te kijken in de voeding in supplementen secties voor interessante topics. Over AAS valt tegenwoordig nog weinig te zeggen wat al niet gezegd geweest is ;)
Sommige dingen moeten gewoon nog vaak herhaald worden eer ze gemeengoed worden.
 
Na het zien van die reportage en de meningen hierover op dit forum heb ik na enige overweging mij ook een naturel te noemen blijkbaar levert dit meer positieve reacties op dan te kennen te geven een gebruiker te zijn, zelf het gebruik van creatine ontken ik en al mijn vragen in de sector AAS zijn voor een vriend die overweegt te gebruiken maar niet over internet beschikt
 
Flauw hoor :p zeg dan gewoon dat je niet weet waar ze het over hebben :p Ik vermijd die discussies ook ten stelligste, tenzij er mogelijks iets intelligents uit komt, anders mag je het binnen de kortste keren toch met handen en voeten uitleggen en je weet toch dat ze er ofwel niets van snappen of er zich niets van zullen aantrekken. Schrijf het dan liever uitvoerig neer, dat er nadien geen discussie is over wat er gezegd is.



Ik probeer, sinds ik weer online actief ben ergens begin dit jaar, toch regelmatig te kijken in de voeding in supplementen secties voor interessante topics. Over AAS valt tegenwoordig nog weinig te zeggen wat al niet gezegd geweest is ;)

Ben erg benieuwd naar je mening over "cools" zijn kuur theorien.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/
 
Sommige dingen moeten gewoon nog vaak herhaald worden eer ze gemeengoed worden.

Begrijp ik, het is gewoon saai als ik altijd degene ben die ze moet herhalen :p

Na het zien van die reportage en de meningen hierover op dit forum heb ik na enige overweging mij ook een naturel te noemen blijkbaar levert dit meer positieve reacties op dan te kennen te geven een gebruiker te zijn, zelf het gebruik van creatine ontken ik en al mijn vragen in de sector AAS zijn voor een vriend die overweegt te gebruiken maar niet over internet beschikt

Altijd al zo geweest. De tijd nemen om iets te begrijpen is nu eenmaal niet aan de massa besteed. Als interacties met mensen oppervlakkig blijven, dan geef je ze best zo weinig mogelijk informatie. Want anders wordt weinig informatie gewoon verkeerde informatie tegen dat het andere oren bereikt.


Zal me wel wat tijd kosten om daar door te geraken. Wel spijtig dat hij zich baseert op Koert's reviews van de studies in plaats van de studies zelf, want dat betekent dat er weer veel werk aan is om het kaf van het koren te scheiden :p Maar op het eerste zicht zit er wel wat bruikbaars tussen, Alleen niet zeker of ze uiteindelijk bijdragen aan veel bruikbaars. Hij haalt wel terecht aan dat veel data waarop veel mensen zich baseren verkeerd is wegens getest in een verkeerd model. Zo is inderdaad het model van androgene:anabole ratios in oude tekstboeken incorrect (meer nog, recentere studies tonen zelfs aan dat ratten meer lijken op hypogonadale mannen dan gewone mannen) en zijn veel andere modellen te exclusief om een in vivo beeld te schetsen. Daarom ging ik vaak af op modellen met all 5 de receptoren aanwezig, zoals de studies van Ojasoo en Raynaud, om de relatieve interactie van steroiden met type I nucleaire receptoren te bestuderen. Daaruit leer je onder meer dat iets zoals drostanolone heel erg AR specifiek is, terwijl iets al trenbolone interactie heeft met meerdere receptoren.

Ik stel me uiteraard vragen bij stellingen als "De progesteronreceptor en de estradiolreceptor versterken de werking van de androgeenreceptor. Beide receptoren kunnen de werking van de androgeenreceptor met een factor drie versterken", omdat zo'n stelling, indien correct overgenomen, me ook iets lijkt uit een studie in een bepaald celtype en niet in een in vivo setting, of zelfs in een spiercel. Maar uiteraard zou ik veel van die dingen gewoon eens moeten lezen om je er veel meer over te vertellen.
 
Laatst bewerkt:
nog steeds geen link :p
 
[Link niet meer beschikbaar]
Hehe Demoustier even in de cel.
 
[Link niet meer beschikbaar]
Hehe Demoustier even in de cel.

Toch raar als je dat programma op de VTM ziet dat de persoon in kwestie ook daadwerkelijk aan serieuze journalistieke projecten mag werken. Ik vraag me dan af of hij ook echt een serieuze journalist kan zijn, maar dan gewoon eentje dat zen ziel verkoopt voor wat bekendheid, of dat hij echt zo'n ambitieus ettertje is die zich voordoet als journalist en nog niet ontmaskerd is ?
 
Toch raar als je dat programma op de VTM ziet dat de persoon in kwestie ook daadwerkelijk aan serieuze journalistieke projecten mag werken. Ik vraag me dan af of hij ook echt een serieuze journalist kan zijn, maar dan gewoon eentje dat zen ziel verkoopt voor wat bekendheid, of dat hij echt zo'n ambitieus ettertje is die zich voordoet als journalist en nog niet ontmaskerd is ?
journalistiek kan je da niet echt noemen, beetje jambers stijl ..
 
Back
Naar boven