AndroidHealthClinic

Den Blokke's voedingslog

Bezoekers in dit topic

DenBlokke97

Cool Novice
Lid geworden
26 jul 2019
Berichten
51
Waardering
81
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Bij een nieuw trainingschema hoort natuurlijk een nieuw voedingsplan.
Ik heb een iets grotere deficit genomen op basis van mijn TDEE berekend met tdee-calculator!

Graag had ik wat feedback gehad, ik kom van een redelijke agressive cut (+-2000Kcal/dag)

Al mijn stats staan in het overzichtje en ik train natty ;)

Muchos Gracias
maintenance-lightcut.jpg
 
Bij een nieuw trainingschema hoort natuurlijk een nieuw voedingsplan.
Ik heb een iets grotere deficit genomen op basis van mijn TDEE berekend met tdee-calculator!

Graag had ik wat feedback gehad, ik kom van een redelijke agressive cut (+-2000Kcal/dag)

Al mijn stats staan in het overzichtje en ik train natty ;)

Muchos GraciasBekijk bijlage 465703


Ik zou je ontbijt en lunch even omwisselen, je eiwitten zitten een beetje te laag voor spieropbouwen. En waar is je avond eten? Je eten vóór je training en ná je training? Probeer het een beetje beter te verdelen allemaal, je bent goed opweg al zowiezo!
 
Ik zou je ontbijt en lunch even omwisselen, je eiwitten zitten een beetje te laag voor spieropbouwen. En waar is je avond eten? Je eten vóór je training en ná je training? Probeer het een beetje beter te verdelen allemaal, je bent goed opweg al zowiezo!
Waarom moet ik die twee omwisselen? & Hoeveel eiwit moet ik dan eten want ik zit al over de 2g/kg lichaamsgewicht. Mijn trainingsmomenten veranderen afhankelijk van mijn werk aangezien ik in shiften werk
 
Eiwitten is zat met ruim 2,5 gr per kg bw.
Je hoeft niets te wisselen. Ziet er prima uit.

Misschien ziet Wrangler45 niet de hele foto? :dunno:

Er is meer blijkbaar want zoweinig voeding (ontbijt,ochten n lunch), voor hem zn doen snapte ik al niet maar goed mijn excuses hiervoor. Met de maaltijden omdraaien bedoelde ik de verse voeding als eerste als ontbijt je zult je ook een stuk beter voelen.
 
Er is meer blijkbaar want zoweinig voeding (ontbijt,ochten n lunch), voor hem zn doen snapte ik al niet maar goed mijn excuses hiervoor. Met de maaltijden omdraaien bedoelde ik de verse voeding als eerste als ontbijt je zult je ook een stuk beter voelen.
de bedoeling is wel nog steeds dat ik een kleine cut houdt. Ik kan inderdaad wel eens kijken wat de invloed is op mijn training als ik mijn eerste maaltijden switch

Mercitjes!
 
Bij een nieuw trainingschema hoort een nieuw voedingschema :D --> https://forum.bodybuilding.nl/topics/den-blokkes-log.423456/ (trainingschema)

feedback altijd welkom!

Bekijk bijlage 480684
Hoe krijg jij die kolommen zo naast elkaar? Bij mij staat alles naar onder toe. heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Dan wil ik bijvoorbeeld een paar lege witte kolommen verwijderen, staan er ineens weer rare tekens door het schema heen. (of gebruik jij niet die excel die hier in de sticky's is aangekondigd?)
 
Hoe krijg jij die kolommen zo naast elkaar? Bij mij staat alles naar onder toe. heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Dan wil ik bijvoorbeeld een paar lege witte kolommen verwijderen, staan er ineens weer rare tekens door het schema heen. (of gebruik jij niet die excel die hier in de sticky's is aangekondigd?)

Heb gewoon screenshot gemaakt en via Paint knippen en plakken gedaan :)
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Danku, ga ik morgen ook is proberen! zit al een uur te kutten namelijk. Succes met je voedingslog verder.
Schema in excel uit post 2 is duidelijker en een weekplanner op 1 tablad
 
Schema in excel uit post 2 is duidelijker en een weekplanner op 1 tablad
Bedankt Marina.:thumbs:
 
Jow mensjes,

ik kader van mijn trainingsplannen komend jaar heb ik een nieuw "maingaining" voedingsschema gemaakt.

ik ga Jeff Nippard powerbuilding 2.0 5-6x runnen in combinatie met lopen (voor mijn werk).
op deze manier wil ik richting body recomp werken en mijn kracht te verbeteren maar niet ten kosten van mijn figuur.

Graag had ik jullie mening en construtieve feedback gehoord


XOXO
 

Bijlagen

  • 2750 kcal.jpg
    2750 kcal.jpg
    270,6 KB · Weergaven: 51
Back
Naar boven