MuscleMeat

Denk je alles gehad te hebben na sugababes en superdudes..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh damn..


there goes the neighbourhood
 
hela...volgens mij gaat er wat fout???
 
hmm..de link doet het wel:o
 
Dankje Robert,

ga mij gelijk aanmelden :cool:
 
Wat een hoeresite zeg. Moet je je wachtwoord van je eigen mail invullen als je lid wilt worden. Wilde net 't profiel van STRONGMAN bekijken :D
 
Ik word echt gammel van dat breezah taaltje...
 
De enige site die ik af en toe bezoek is MySpace. Ik heb zelf geen profiel, maar damn die US chickies zijn geil :hornyna:

Geen geile chick, maar ook wel lachen. De MySpace van Mariusz: www.myspace.com/wsman

"Television is for the weak people, who don't work out and don't consume Met-Rx who don't have coïtus with the barely legals, LIKE ME. HAHAH I KID." :roflol:
 
ik meld me meteen ff aan... mss valt er wat te halen :)
 
hey check mie, drop door die jokers, altijd trug, je mag me adden op me side, je weet tog!

:roflol: :roflol:

jokers?! :mad: wat moet ik daar nou mee; geef mij maar karma
 
4 jokers en je hebt een kwartet? Ja weer hoogstaand niveau!! top!!
 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

OMFG waar moet het heen met deze wereld :eek: :D
 
coole site, ken ik al langer..:cool:
 
Ik kreeg ook wat mailtjes van discogirls in m'n inbox. Van meisjes die me uitnodigen om daar ook lid te worden? Volgens mij ken ik die meiden helemaal niet, hoe komen ze dan aan m'n adres? CREAPY SHIT.

P.S.: Ik ga me aanmelden. Er moet gereld worden!
 
Laatst bewerkt:
Links doen idd wat lastig de laatste tijd. Ik was ook al van plan om discoboys te posten, vré-se-lijk wat een wannabee prul site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven