XXL Nutrition

Dennis James 11 weeks out Mr.O...

Bezoekers in dit topic

• Topic Starter Topic Starter
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wow.... HUGE!!! Vette pics man!

wat een monster!

hmm wel breed maar zo te zien wel een klein kereltje qwa lengte

Ik vind het geen gezicht... als je ook dan naar die rug foto kijkt, je weet niet wat je ziet.

:(

waar gaat dit naartoe?!

geef mij maar de klassieke Arnold!

respect voor wat ie bereikt heeft maar ik vind het maar niks...

:no:

Freaky heb je ook die foto van hem gezien van de achterkant zonder slip aan. Mensen dies ripped....

Denk dat hij hoog gaat komen maar zal moeilijk worden met coleman levrone gunther cutler ruhl jackson cormier. Allemaal mensen die voor de top 5 gaan.

Wat een F*ckn beest. Ik ben echt benieuwd naar de mr O 2003. Wordt zeker spannend :cool:

Zwier zei:
Freaky heb je ook die foto van hem gezien van de achterkant zonder slip aan. Mensen dies ripped....

Denk dat hij hoog gaat komen maar zal moeilijk worden met coleman levrone gunther cutler ruhl jackson cormier. Allemaal mensen die voor de top 5 gaan.

De achterkant zonder slip aan ???

:eek:

Toch jammer dat hij vaak z'n conditioning verdoet en daarom niet hoog eindigt

Hij is idd wel errug groot, maar denk dat top 5 nog niet leukt :mad:

foto achterkant zonder slip:eek:

aaaargggg. Ziet er impressive uit maar dit is de eerste keer dat ik een echt bb but zie. t*ring dit moet ik ff verwerken hoor.

ziet er echt wreed uit :D

Idd een beetje te, gaat beetje ten koste van mooie vorm en detail. Maarja... kijk maar naar ronnie, size word meer gewaardeerd op het podium

jochem107 zei:
Ik vind het geen gezicht... als je ook dan naar die rug foto kijkt, je weet niet wat je ziet.

Nee, ik vind dat ook geen mooie rug. Nou ja, aangespannen wel, maar niet ontspannen. Net als met Ronnie Coleman, als hij ontspannen staat is zijn rug ook zo lelijk lomp en uitgezakt.

Wel cool dat er daar op het forum een paar pro's zitten :cool:

Terug
Naar boven