Fitness Seller

Dennis Wolf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt super hoe hij er nu bijstaat.
 
een beest is het dat geef ik toe.

maar het ziet er werkelijk waar niet uit.
imo kan hij nog lange na niet tippen aan jay of wie dan ook.

en bedenk dan eens hoe ze er vroeger uitzagen. jargen 80. etc 100 maal beter. ik vind het eignelijk gewoon een lachertje.

Mee eens! Et ziet er serieus echt niet uit! Nou is Jay zeer ckr beter, maar vind ik ook niet mooi meer..

Dex,martinez,Heath dat zijn de mooiere van nu!
 
Oude foto's.
En zolang Dennis zijn kuiten niet bijtrekt zal hij geen gevaar opleveren.

nee,dan vergis je je, deze zijn van vorige week .Er zijn 2 NPC's
 
Laatst bewerkt:
oud?hoezo? de NPC is pas vorig weekend geweest of heb ik iets gemist

Lol, doe eerst is wat research voordat je iets plaatst. Deze foto's zijn van 2 maanden terug. Kijk maar naar het topic "Dennis wolf op de gevoelige plaat". Daar heeft hij ook die streep op zijn armen en het decor is precies hetzelfde! Het decor van de NPC had een zwarte achtergrond.
 
ja,spijtig dat Jay geen gastoptreden deed daar, hij was thans ook van de partij.Volgens mij ziet hij het al niet meer zitten :D

Nou Jay zegt toch in de FLEX dat hij niet bang is voor de boze Wolf... en volgens mij is daar ook nog niet echt reden toe. Ik heb het altijd twee totaal verschillende bodybuilders gevonden, wat een verschil altijd als ze back double bicep doen. Maar goed, Wolf scoort zeker top-3
 
Nou Jay zegt toch in de FLEX dat hij niet bang is voor de boze Wolf... en volgens mij is daar ook nog niet echt reden toe. Ik heb het altijd twee totaal verschillende bodybuilders gevonden, wat een verschil altijd als ze back double bicep doen. Maar goed, Wolf scoort zeker top-3

tja,Jay wint deze O zowiezo , in shape of niet , helaas....
 
Lol, doe eerst is wat research voordat je iets plaatst. Deze foto's zijn van 2 maanden terug. Kijk maar naar het topic "Dennis wolf op de gevoelige plaat". Daar heeft hij ook die streep op zijn armen en het decor is precies hetzelfde! Het decor van de NPC had een zwarte achtergrond.

maar dimme he jongen......
 
nee,dan vergis je je, deze zijn van vorige week .Er zijn 2 NPC's

Dus Dennis heeft op exact dezelfde plaats de doorloop van zijn tanning:rolleyes:
Als op die foto's die nu al oud zijn, well I'll be damned.
 
200jb1_60241211904871.jpg


Wat zijn die bolletje's op zijn buik ?
 
Dus Dennis heeft op exact dezelfde plaats de doorloop van zijn tanning:rolleyes:
Als op die foto's die nu al oud zijn, well I'll be damned.

ja, dat zie ik ook net, vreemd. Het zullen toch die van mei zijn dan
 
hij gaat marcus achterna lijkt wel. :(
 
Oud of niet , ziet er gewoon goed uit !!
Jay gaat ie gewoon nog niet pakken , das klare koek , maar hoog komen gaat ie zeker !!!
 
seig mannen, wat ik me al lang afvraag.. toen ik in de vorige eeuw begon te trainen hadden de pro's een wespen taille.. nu zie ik overal een pens als een gorilla.. hoe komt dit??? IS dit de nu 'in' of ligt het ergens anders aan?

???

ligt aan GH , maar dit is imo toch echt 1 vd mannen met de "kleinere varaint" :D

Overigens vind ik ( en zeker op deze pics ) dat ie helemaal geen erge gut heeft hoor !!
Heb je die mannen van vroeger wel eens in prep gezien ipv alleen op het podium tijdens de wedstrijd ? want geloof me , wat nu al weinig/klein is bij Dennis , zal op de "O" zou goed als weg zijn ;)

olympia2007_mro.jpg
 
Oud of niet , ziet er gewoon goed uit !!
Jay gaat ie gewoon nog niet pakken , das klare koek , maar hoog komen gaat ie zeker !!!

Niemand gaat Jay pakken totdat hij besluit te stoppen. Jay heeft in feite geen enkel zwak punt, Wolf heeft er genoeg.
 
Inderdaad Jay is de meest complete van allemaal. En nog een keer een fantsoenlijke kop. Doet ook veel.
 
Back
Naar boven