AndroidHealthClinic

depressie door trenbolone (finaplix)

Bezoekers in dit topic

the bear

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
58
Waardering
0
Eergisteren finaplix volgens de finasol methode 1x aangebracht om te testen. Ik kreeg meer energie, trainen ging erg goed. Maar na het trainen (wanneer ik normaal altijd helemaal lekker rustig in mijn vel zit) was ik onrustig, of ik iets moest. Sindsdien voel ik me depressief. Iemand hier ervaring mee? Ik heb gehoord dat je van d-bol euforisch wordt, zou een stack tren/d-bol het effect van tren op stemming neutraliseren? Hoe zit het met andere AAS en stemming? Nandrolon en stanozolol hebben geen effect op stemming?
 
Originally posted by freakyfreek
dat komt door het stresshormoon.
Op deze manier kan ik ook wel honderden posts schrijven!
Geef eens wat toelichting aub!
 
Originally posted by Gespierd Stuk

Op deze manier kan ik ook wel honderden posts schrijven!
Geef eens wat toelichting aub!

omdat het antwoord logisch is.....dat maakt je actief rustig, alsof je altijd het gevoel heb om nog iets moet doen, het altijd druk hebben en ook al heb je niks te doen, dan heb je nog het gevoel dat je nog iets moet doen of afmaken.
 
Laatst bewerkt:
Oooh ja. Net zoals met Efedra puur, Stackers, speed en nog veel meer...

Ik las kort geleden nog wat reviews van Tren-gebruik.
Stond in dat er nogal wat jongens ongemotiveerd geirriteerd raakt (dwz geirriteerd zonder aanwijsbare reden, bij roidrage is er vaak een reden waar dan overmatig agressief op gereageerd wordt).

Zal leuk worden als ik aan m'n tren begin..:(
 
Toch denk ik dat wanneer je je bewust bent van het feit dat het kan gebeuren je het wel onder controle kan houden.
 
Ik ben er zelf nooit voor 'gevallen', heb altijd gedacht wanneer depressie de kop opstak: Tja, da;s de keerzijde van de medaille (met een glimlach :) )
 
Tsja tegen depressies ; genoeg bewig krijgen gnoeg zon en buiten licht. Eventueel sint janskruid gebruiken

Maar boven alles; geef niet toe aan depressieve gevoelens. Accepteer ze wel maar ga niet langer slapen, ga niet piekeren trek je niet terug etc. Doe je dat wel .... dan heeft de depressie gewonnen.
 
Goed om toch nog wat reacties te krijgen, in het begin wou het niet zo lopen. Intussen heb ik kort gemailt met die man van ergogenics, en hij kon beamen dat er bij onderzoek naar trenbolon duidelijk is geworden dat het een behoorlijke psychotrope werking heeft. Ook kon hij melden dat er mensen zijn die ook nogal rottig worden van primobolan, dat had ik niet verwacht.
Ik ben blij dat de tren uitgewerkt is, het is geen spul voor mij(dus wie nog finasol....voor 'n prikkie...). Voor de rest heb ik lezende over tren zitten denken dat de nogal sterke anti-corticoide werking misschien iets te maken heeft met de depressie. Precies omgekeerd dan hierboven genoemd dus. Een te lage cortisol kan namelijk ook tot depressie leiden (hoog ook). Ik heb met een prof gesproken die vertelde dat bij uitzichtloze depressie dexomethason toegedient wordt, wat de cortisol uitstoot verhoogt.
Nu zit ik te denken aan eventueel een kuurtje met boldenon en winstrol, die lijken mij een stuk vriendelijker. Ideen?
 
Probeer je koolhydraat inname eens te verhogen, onderzoek wees ook al uit dat een hoge eiwit/lage koolhydraat inname voor depressies zorgt.
 
Dbol only heeft een zachtere "landing" als een tren only kuur.
Altijd test met tren nemen!
 
Originally posted by the bear

Nu zit ik te denken aan eventueel een kuurtje met boldenon en winstrol, die lijken mij een stuk vriendelijker. Ideen?

Heej, daar start ik maandag mee!
 
Ik ben benieuwd naar je resultaten, hou ons op de hoogte!
 
Back
Naar boven