Fitness Seller

Depressie en misselijk door nolvadex?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ray123

Cool Novice
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
164
Waardering
5
Ik ben nu ongeveer 2,5 maand bezig met nolvadex voor een herstart. De eerste weken nergens last van, maar ik word met de dag depressiever en gewoon erg raar in mn vel. Ook ben ik vrijwel altijd misselijk en dat heb ik normaal nooit.
Zou dit kunnen komen door de nolvadex?
 
misselijk niet, beetje down ja
 
Wat zijn je doseringen?
 
Kan door de nolva komen
 
Misselijkheid had ik ook, tot ik ze voor t slapen en een goede maaltijd nam
 
Nooit geen last van op tamoxifen. Heb je UG of HG?

Als het UG is dan is het misschien wel wat anders.
 
Niemand die zich afvraagt waarom TS al 2,5 maand aan de nolva zit? Bij deze dan, van waar dat je 2,5 maand al nolva gebruikt, en wat zijn je doseringen?
 
Niemand die zich afvraagt waarom TS al 2,5 maand aan de nolva zit? Bij deze dan, van waar dat je 2,5 maand al nolva gebruikt, en wat zijn je doseringen?

Ah, heb er overheen gelezen. Dat is z'on 10 weken tamoxifen. Logisch dat je dan klachten gaat krijgen..
 
Niemand die zich afvraagt waarom TS al 2,5 maand aan de nolva zit? Bij deze dan, van waar dat je 2,5 maand al nolva gebruikt, en wat zijn je doseringen?
Dit was ook t eerste wat ik dacht.
2.5 maand is wel lang. Zelf ook lang clomid geslikt omdat de ballen niet wilden groeien. Maar 2.5 maand is wel lang.

Down/depressief voelde ik me ook door nolva. Wat zijn je doseringen idd?
 
De depressie komt niet door de nolvadex maar door de terugval in Testosteron. Jeweetwel, de reden dat je Nolva slikt? ;)

Heb je laten checken of die nolva wel echt is? Als je na 2.5 maanden aan de nolva nog steeds niet echt hersteld bent dan lijkt het me dat je nepzooi hebt gekregen. Overigens is 2.5 maanden herstellen na een kuur helemaal niet zo lang hoor. Voordat je ballen weer op formaat zijn kan zomaar 6 maanden duren, al hangt een en ander natuurlijk wel af van hoe lang je gekuurd hebt.
 
Ik had dit met clomid heel erg, weet niet of je dit slikt.
Voor mij nooit meer clomid.
 
Huh, ik slik al 2,5 maanden vrouwelijke hormonen, waarom jank ik toch zo veel? Waar zou het toch mee te maken kunnen hebben..? VREEMDDD!!
 
Normaal gesproken staat clomid daar ook bekend om. Bij tamoxifen is dat vaak minder. Ik twijfel aan de echtheid van het spul wat hij heeft.
 
Huh, ik slik al 2,5 maanden vrouwelijke hormonen, waarom jank ik toch zo veel? Waar zou het toch mee te maken kunnen hebben..? VREEMDDD!!
Tamoxifen is geen vrouwelijk hormoon.


Zeer vaak voorkomende bijwerkingen (kunnen voorkomen bij meer dan 1 op de 10 mensen):
- Misselijkheid
- Vochtophoping, onder andere gezwollen enkels
- Bloedverlies ter hoogte van de vagina
- Vaginale afscheiding
- Huiduitslag
- Vermoeidheid
- Warmteopwellingen

Hoeveel mg pak je per dag en hoe lang was je van plan dit te doen?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Tamoxifen is geen vrouwelijk hormoon.


Zeer vaak voorkomende bijwerkingen (kunnen voorkomen bij meer dan 1 op de 10 mensen):
- Misselijkheid
- Vochtophoping, onder andere gezwollen enkels
- Bloedverlies ter hoogte van de vagina
- Vaginale afscheiding
- Huiduitslag
- Vermoeidheid
- Warmteopwellingen

Hoeveel mg pak je per dag en hoe lang was je van plan dit te doen?
True, maar vrouwelijke hormonen gaan er wel door opspelen.
Althans, alle sides zijn dingen die vrouwen echt constant hebben xD
 
True, maar vrouwelijke hormonen gaan er wel door opspelen.
Althans, alle sides zijn dingen die vrouwen echt constant hebben xD
Mannen hebben inderdaad weinig last van bloedverlies ter hoogte van de vagina en vaginale afscheiding, nouja wel last van maar indirect :emo:

Maar als het goed is krijg je niet meer 'vrouwelijke hormonen' (ik lees oestrogeen en progesteron) van tamoxifen ;)
 
Hoelang heb je gekuurd? Al die hormoonschommelingen i.c.m nolvadex kunnen er inderdaad voor zorgen dat je je als een ongestelde vrouw voelt en in een hoekje wilt janken terwijl GTST op de achtergrond opstaat. HCG gebruikt tijdens kuur?
 
Wow ik kijk even niet en zoveel reacties! Thanks allemaal :thumb:

Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Heb zo'n 5 keer gekuurd waarvan de laatste echte kuur in 2009 met 4 weken dboll en 12 weken tren en test.
Heb altijd nakuur gedaan (2 a 3 weken nolva).

Alleen jaren erna nog steeds zwak, depri enz... bloed laten prikken en test stond op 8 nmol.
Via de huisarts bij de uroloog terecht gekomen. Eerst clomid gekregen maar daar voelde ik me helemaal naar van.

Toen besloten om aan de trt te gaan. Eerst gel en daarna sustanon. Dit gedaan van maart tot september. Voelde me een stuk beter alleen ivm eventuele kinderwens en bijwerkingen zoals haaruitval toch een herstart geprobeerd met nolvadex.

Nu dus Nolva via de uroloog dus de nolva is 100% echt.
3 weken terug bloed laten prikken en test was iets verhoogd van 4 naar 9 nmol met LH waarde van bijna 10.
Dit was na 1,5 maand nolva dus ik ben sowieso bang dat het weinig uithaalt...

Ik ga denk ik zo ff bloed laten prikken en daarna meteen een sustanon erin knallen en de nolva laat ik in de kast liggen.
Sustanon is btw ook van de apotheek :)
 
Maar wat heeft nu prioriteit? Kinderwens of welzijn? En over hoeveel jaar zou je aan kinderen willen beginnen? Geen HCG of HMG geprobeerd/overwogen?
 
Geen idee wanneer we een kind zouden willen. We weten niet eens zeker OF we er een willen.
Hcg wel gevraagd maar deed ie niet. Hmg zegt me niks ???
 
Back
Naar boven