Fitness Seller

Derde Cycle - Test E/Dianabol/hCG/Nolvadex

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koshad

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2015
Berichten
53
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Yo mensen,

Heb weer zin in een nieuw kuurtje om massa aan te maken. Heb nu al twee kuurtjes achter de rug en ben van plan mijn derde te starten.

Stats:

19 jaar
85 KG
180 CM
12% vetpercentage

Kuur 1:

Week 1-6 Winstrol (tabs) 50mg/d
Week 1-12 Testosteron (enanthaat) 500mg/w
Week 14-17 Nolvadex 20mg/d

Kuur 2:

1-12 Test E 250 mg EW
1-10 Tren E 600 mg EW
1-14 hCG 2x 500ui EW
14-18 Nolvadex 20mg/ED

De kuur die ik van plan ben om te doen is:

1-6 Dianabol 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
12-14 hCG 2x 750ui EW
14-16 Nolvadex 20mg ED

Ik heb nog geen ervaring met dianabol en heb daardoor ook een paar vraagjes erover.

Is de dosering goed?
Is 6 weken goed of is het beter om het korter te gebruiken?

Zou graag feedback willen.
 
Dosering is prima. 6 weken is ook goed te doen. Ik zou dr wel deca bij doen, om van een test tren kuur naar test dbol te gaan gaat je tegenvallen voorspel ik.
 
Kan idd gaan tegenvallen en je zou de testosteron en dianabol 2 weekjes korter kunnen doen. Maar na dat gezegd te hebben, je bent 19 jaar en gaat nu al voor de 3e keer kuren en hebt al tren gebruikt ??? Vind ik niet zo verstandig van je, hoe oud was je met je eerste kuur?
 
Dosering is prima. 6 weken is ook goed te doen. Ik zou dr wel deca bij doen, om van een test tren kuur naar test dbol te gaan gaat je tegenvallen voorspel ik.

Tren kuur was al meer dan 5 maanden geleden. En waarom deca bij doen?
En hoe bedoel je tegenvallen?

Kan idd gaan tegenvallen en je zou de testosteron en dianabol 2 weekjes korter kunnen doen. Maar na dat gezegd te hebben, je bent 19 jaar en gaat nu al voor de 3e keer kuren en hebt al tren gebruikt ??? Vind ik niet zo verstandig van je, hoe oud was je met je eerste kuur?

Dat is ren foutje ik ben 22 en begon op m'n 21e.
 
"Ik ben 19 blablablabla" -leest regels na comment en is 22-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven