MuscleMeat

Stelling Derde kuur! Wat is jouw mening?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zyzzz

Novice
Lid geworden
25 jun 2020
Berichten
16
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Hey bazen!

Wat vinden jullie van deze cycle als 3e kuur met als doel een recomp (van 16% bodyfat naar 10% en een aantal kilo spier aankomen)?

Week 1-9: 60mg Tbol / dag
Week 1-13: 600mg EQ (boldenone) / week
Week 1-16: 500mg Test E / week

Laat mij jouw mening hieronder weten!
 
21 en 3de kuur ...

???
 
Je kan natuurlijk op alles cutten. Maar Tbol en bold genieten nou niet echt de voorkeur.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
En dat op 81 kg :roflol:

Mijn mening: niet kuren, leer eerst het spelletje kennen (bulken, cutten, plateau's doorbreken).
 
Geen onzinnige comments AUB, geef puur je mening over de kuur en doseringen. EN als je wat beters aan te raden hebt kwa compounds en doseringen, hoor ik dat graag.

Zo leren we allemaal van elkaar!
 
6% droppen en een paar kg spier aankomen, doe mij die kuur maar!
 
Geen onzinnige comments AUB, geef puur je mening over de kuur en doseringen. EN als je wat beters aan te raden hebt kwa compounds en doseringen, hoor ik dat graag.

Zo leren we allemaal van elkaar!

beste advies wat je kunt krijgen met jouw stats

probeer eens wat whey en crea!
 
beste advies wat je kunt krijgen met jouw stats

probeer eens wat whey en crea!

Gast DE REDEN dat ik deze kuur wil doen, is omdat ik deze stats keihard wilt overtreffen!

Dat kan je toch wel begrijpen? Ik ben bereid om te doen wat er voor nodig is! Fuck die natty life
 
Gast DE REDEN dat ik deze kuur wil doen, is omdat ik deze stats keihard wilt overtreffen!

Dat kan je toch wel begrijpen? Ik ben bereid om te doen wat er voor nodig is! Fuck die natty life

Als je deed wat nodig was had je er na drie kuren al heel anders bijgestaan, dat kan je toch wel begrijpen?
 
Ik ben begonnen met trainen op 61kg 17% bodyfat 3 jaar geleden. Dus zo slecht zijn me stats dan ook weer niet als je het zo bekijkt he?
 
:roflol: Vakanties kunnen weer dus tijd om beachproof te worden :roflol:
 
81 op 16% is ruk, belachelijk dat daarvoor gekuurd is
 
Als je deed wat nodig was had je er na drie kuren al heel anders bijgestaan, dat kan je toch wel begrijpen?

Ik heb 2 kuren gedaan. Dit wordt mijn derde!
 
1,5 g gear lmfao
 
1,5 g gear lmfao
Wat zou je ervan vinden, dat in plaats van dat je zo reageert, gewoon een cycle voor me uitstippelt.

Het voelt toch veel beter om iemand te helpen, dan om iemand belachelijk te maken?
 
Wat zou je ervan vinden, dat in plaats van dat je zo reageert, gewoon een cycle voor me uitstippelt.

Het voelt toch veel beter om iemand te helpen, dan om iemand belachelijk te maken?

Ik ga geen AAS adviseren aan iemand die daar nog niet klaar voor is. Ik wil je best feedback op je voeding en training geven...
 
Geen onzinnige comments AUB, geef puur je mening over de kuur en doseringen. EN als je wat beters aan te raden hebt kwa compounds en doseringen, hoor ik dat graag.

Zo leren we allemaal van elkaar!

post eens een foto van je huidige fysiek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven