Fitness Seller

Derde Wereldoorlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daar ben ik niet zo bang voor, Iran is volgens mij de gezamenlijke vijand van Israël, Saudi Arabie en Amerika.
Israël en SA hebben de regio aardig onder controle.
 
Daar ben ik niet zo bang voor, Iran is volgens mij de gezamenlijke vijand van Israël, Saudi Arabie en Amerika.
Israël en SA hebben de regio aardig onder controle.
Jij hebt het artikel snel gelezen.
 
Is een apart verhaal. Het is al jaren bekend dat China als wereldmacht weer gaat verdwijnen in de toekomst. Het 1 kind beleid wat ze jaren hebben gevoerd gaat straks grote problemen opleveren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Iran is zo van de kaart geveegd.. Maar wat als Rusland en China zich ermee gaan bemoeien? De kans is klein, maar het is niet onmogelijk natuurlijk.. #doemdenkeniseenhobby
 
Is een apart verhaal. Het is al jaren bekend dat China als wereldmacht weer gaat verdwijnen in de toekomst. Het 1 kind beleid wat ze jaren hebben gevoerd gaat straks grote problemen opleveren.

Voorlopig nog niet aan de orde toch? Komende 2-3 decennia alvast niet imo. Ik vind het wel interessant, een harde reset kan wat mij betreft geen kwaad.. Maar of dit echt op straat uitgevochten zal worden betwijfel ik. De digitale revolutie stoomt volgas door en daar zou je eerder een oorlog verwachten de komende jaren. Natuurlijk zijn we in mindere mate al verwikkeld in een grootschalig conflict wereldwijd, met fake news, Russian Trolls en wat dies meer zij.
 
De nieuwe oorlog wordt digitaal uitgevochten.
Storingen op gas, water en elektra.
Pinsystemen die crashen.
ziekenhuizen die plat komen te liggen.

Storingen in kerncentrales.
 
Ik vind het een interessant artikel, enkel dit stukje is dan weer jammer:
"Zijn boodschap dringt nog niet door. Zijn 700 pagina’s tellende studie is niet alleen technisch ingewikkeld en daardoor lastig te begrijpen, maar ook, ‘net als Al Gores klimaatfilm An Inconvenient Truth’, een erg ongemakkelijke waarheid, zegt Piepers. "

Die film bevat zoveel onwaarheden.
 
Laatst bewerkt:
Bert, valt het lezen van dit soort artikelen bij jou onder werk?
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe oorlog wordt digitaal uitgevochten.
Storingen op gas, water en elektra.
Pinsystemen die crashen.
ziekenhuizen die plat komen te liggen.

Storingen in kerncentrales.

En in Nederland de sluizen en water keringen.
Die waren een paar jaar geleden wel met de computer te regelen, maar waren niet beveiligd.
 
Ik ben van mening dat zoiets niet uit te sluite is maar de verandering tov het verleden is dat alle landen nu grootschalig handelen met elkaar, zoveel als ze elkaar haten, hebben ze elkaar nodig, dat was vroeger amper het geval.

Ik denk dat er zeker nog wel conflicten ontstaan.
Maar achter de schermen zijn ze allemaal vrienden of minstens zakenpartners.
Veel dingen zijn ook geschept om een beeld te scheppen naar de bevolking, maar ondertussen handelen veel landen gewoon door. Iran heeft wel een uitzondering kwa handel nu. Maar uiteindelijk draait de iraanse economie op export en zullen ze langzaam indimmen. Die raketaanval op amerikaanse basis werd de VS vooraf door Iraan gewaarschuwd en er werd express naast de basis geschoten. Want doelen raken kunnen ze echt wel, was echt een georchestreerde actie.
 
Intradesting. :thinking:


Zoals ik het zie, is de 3e wereldoorlog al decennia lang aan de gang.

We zien het alleen niet als zodanig, omdat we vast zitten in een conventioneel/traditioneel perspectief van hoe een wereldoorlog er uit ziet (of hoort te zien)
 
En wat vinden jullie van "control of population" ?

Dus onder de duim houden van de bevolkingen op legio manieren?
Media, voedselaanbod, propaganda( ja ook in NL bijv het inentingsprogramma.etc etc?
 
En wat vinden jullie van "control of population" ?

Dus onder de duim houden van de bevolkingen op legio manieren?
Media, voedselaanbod, propaganda( ja ook in NL bijv het inentingsprogramma.etc etc?

Daar is het al te laat voor imo. Er zijn hele continenten die uitpuilen inmiddels...
 
Zoals ik het zie, is de 3e wereldoorlog al decennia lang aan de gang.

We zien het alleen niet als zodanig, omdat we vast zitten in een conventioneel/traditioneel perspectief van hoe een wereldoorlog er uit ziet (of hoort te zien)
Pfoe, dat gaat diep.
 
De nieuwe oorlog wordt digitaal uitgevochten.
Storingen op gas, water en elektra.
Pinsystemen die crashen.
ziekenhuizen die plat komen te liggen.

Storingen in kerncentrales.
Supermarkten die niet meer bevoorraad worden.
Edit: als elektra en netwerken / satellieten / comms platgelegd worden is dat natuurlijk automatisch al één van de gevolgen.
 
Daar is het al te laat voor imo. Er zijn hele continenten die uitpuilen inmiddels...

Bedoel de mentale mens, niet het aantal fysieke mensen.
Het controleren van de mens zn psyche op grote schaal. Ik geloof er wel in .
 
Bedoel de mentale mens, niet het aantal fysieke mensen.
Het controleren van de mens zn psyche op grote schaal. Ik geloof er wel in .

Is mij wat te hoog conspiracy gehalte, al denk ik dat dit tot op zekere hoogte zeker reeds plaatsvindt. Maar het ontbreekt vaak aan feitelijk bewijs, dus het is lastig om een inschatting te maken hiervan. Neem het hele 5G verhaal......
 
Intradesting. :thinking:


Hij is inderdaad geen gekke Henkie, hij is knettergek. Als de UvA hieraan heeft meegewerkt kunnen ze zich beter de Universiteit van Astrologie noemen.
 
Back
Naar boven