AndroidHealthClinic

Derde Wereldoorlog

Bezoekers in dit topic

Je vergeet dat ze het land economisch kapot kunnen maken. Vrij simpel zelfs via de Straat van Hormuz. Als de mensen niks te eten hebben, is een revolutie slechts een kwestie van tijd. Niet heel lang ook, want het opperhoofd is al niet bijster populair.
JR: Former CIA Agent Mike Baker Bursts Iran WW3 Bubble

 
Hey je moet het wel goed formuleren, Iran is een gemaakte terroristen staat door jarenlange bemoeienis en invloed van amerika!
Overal waar amerika geweest is nu chaos,
Irak, libië, sinds die dictatoren afgezet zijn is er een groot machtsvacuum ontstaan.
De libische en iraakse mensen smeken om weer iemand als khadaffi of hoessein.
Toen was er onderwijs, gratis nuts voorzieningen,vrijwel iedereen had woonruimte en leefde relatief goed.
Kijk nu is....
Amerikanen zijn goed de landen de afgrond instampen om ze afhankelijk te maken van amerika, daarna trekken ze zich terug en laten een land in puin achter.


Top gedaan amerika
 
Het zal nooit volledig rustig zijn in het midden oosten
Dat is al eeuwen en zelfs millenia zo.
En dan moet een 400 jaar oud land niet de illusie hebben om dat te veranderen met spierballen taal en acties.
Ze zijn echt niet lomp daar in die regio, maar zo worden ze wel behandeld.
 
Dan krijgen de Amerikanen een flinke lading whoop ass. Zoals laatst te zien was beschikken de Iraniërs over zeer precieze raketten. Zowel SAM als SSM. Ze hebben raketschepen en zijn bezig met hypersonische raketten. Hypersonische raketten zijn niet te stoppen met Goalkeepers. Vliegdekschepen worden dan drijvende doodskisten.


Worden in de eerste uren uitgeschakeld door F22/F35. Als ze het netjes willen spelen want kunnen natuurlijk ook B2's sturen.
Hypersonische raketten
Verkoopt rusland die? Schelen wel wachttijd voor AEGIS.

The RIM-162 Evolved SeaSparrow Missile is a development of the RIM-7 Sea Sparrow missile used to protect ships from attacking missiles and aircraft. ESSM is designed to counter supersonic maneuvering anti-ship missiles.

Waarmee gaan ze een lock krijgen op de carrier om uberhaupt zo'n ding gericht af te vuren? De carrier group heeft natuurlijk tal van radar jammers en niemand heeft stealth dus jets komen niet dichtbij genoeg.
 
Hey je moet het wel goed formuleren, Iran is een gemaakte terroristen staat door jarenlange bemoeienis en invloed van amerika!
Overal waar amerika geweest is nu chaos,
Irak, libië, sinds die dictatoren afgezet zijn is er een groot machtsvacuum ontstaan.
De libische en iraakse mensen smeken om weer iemand als khadaffi of hoessein.
Toen was er onderwijs, gratis nuts voorzieningen,vrijwel iedereen had woonruimte en leefde relatief goed.
Kijk nu is....
Amerikanen zijn goed de landen de afgrond instampen om ze afhankelijk te maken van amerika, daarna trekken ze zich terug en laten een land in puin achter.


Top gedaan amerika
Als er iemand een hekel heeft aan hun buitenlands beleid, quasi sinds WWI, dan ben ik het wel. Daarop beoordeel ik zo'n beetje presidenten. (i.e. Hoeveel last bezorgen ze ons?) Onder Trump valt het vooralsnog mee.

Daarom vermelde ik een fatsoenlijk bezettingsplan. Ze moeten hun stront aldaar opruimen.
Ze zijn echt niet lomp daar in die regio
Niet lomp, gewoon een beetje gek.
 
Iran is een terroristenstaat. Ik zeg doen... doen! Zeker als ze kunnen vaststellen dat er steun is van een aanzienlijk deel v.d. bevolking. Maak niet de fout van 1990–1991.

En in Odin's naam heb een bezettingsplan dat staat als een huis. Want daar zijn de Amerikanen zo verschrikkelijk slecht in. (bv. Duitsland, Korea, Irak,...)

P.S. Waar kan ik me inschrijven?​

Dat is geen Amerikaans probleem, maar een probleem dat voorkomt in vrijwel alle westerse krijgsmachten. Ook bijv. Nederland en het VK. Zie bijv. de oorlog in Afghanistan. Als je daar interesse in hebt, kan ik je artikel van prof. Dr. Amersfoort aanraden. Nederland, de weg kwijt. Kun je gewoon vinden op Militaire Spectator (via Google)
 
Weet je wat ik zo ironisch vind aan Duitsland destijds? De Sovjets zijn er als beesten tekeer gegaan, maar er was wel vrij snel, min of meer, terug een infrastructuur. We hebben het wel over het Oostblok, uiteraard. :fluit:

Daartegenover staat JCS 1067. Er is weleens berekend dat het democratische Europa twee jaar sneller terug opgebouwd had kunnen worden. Details over de invloed op de Duitse bevolking laat ik maar achterwege.

Korea was het ergste. Stalin gaf groen licht, en het zuiden werd compleet overrompeld.
 
Back
Naar boven