XXL Nutrition

Not Dun

Bezoekers in dit topic

Waarom geen kat meer? het kan toch de wijsheid een beetje vergroten/ of gewoon leuk?
 
Die is voor mij denk ik, een huisdier zegt, denk ik, iets over de mens.. Vandaar mijn oprechte belangstelling.
 
ik heb niets met huiskatten ,

wel een grote passie voor de lynx :heart:
 
ben gekk op poesjes
 
de ragdoll van de kids , ik zweer het je als ze aan de nip heeft gezeten steekt ze atijd haar tong naar mij uit

IMG_20160627_021228_BURST020.jpg
heb ook nog een dikke boerenkat die woont in de houtstek jacked af
 
De seated calf machine staat inmiddels, zo goed als een lager is schever dan de tanden van Theo en Thea, waardoor verdere montage niet mogelijk is. To be continued.
 
Laatst bewerkt:
De seated calf machine staat inmiddels, zo goed als. Mis wel een washer, zit een lelijke kras op een van de buizen en een lager is schever dan de tanden van Theo en Thea, waardoor verdere montage niet mogelijk is. Ik baal hier wel van, vrijwel elke keer levert FS iets af waarbij iets mist. To be continued.

Beunhazen.
 
Kwaliteit is wel goed van barbarian maar daar hebben ze verder weinig mee van doen lijkt mij. Bij mijn powerrack miste toen een moer en ringen. Ja die kon ik toch zelf halen bij de bouwmarkt. Ja dat kan wel maar dat wil ik niet. Mag ik zeker gaan zagen en klooien. Bij mijn GHR miste een rubber dingetje. Nu jaren later, nog steeds dit soort gezeik. :roflol:
 
De seated calf machine staat inmiddels, zo goed als. Mis wel een washer, zit een lelijke kras op een van de buizen en een lager is schever dan de tanden van Theo en Thea, waardoor verdere montage niet mogelijk is. Ik baal hier wel van, vrijwel elke keer levert FS iets af waarbij iets mist. To be continued.

Heb je hen er al over gecontacteerd? Voor dat geld mag je een betere service verwachten.

Zelf heb ik ook wat materiaal van Barbarian Line en ben zelf heel tevreden. Het enige wat ik kan opmerken is dat er soms te weinig moeren/ringen van het ene formaat geleverd worden en teveel van een ander formaat...
 
Heb je hen er al over gecontacteerd? Voor dat geld mag je een betere service verwachten.

Zelf heb ik ook wat materiaal van Barbarian Line en ben zelf heel tevreden. Het enige wat ik kan opmerken is dat er soms te weinig moeren/ringen van het ene formaat geleverd worden en teveel van een ander formaat...
Ja heb contact opgenomen. Krijg spoedig bericht. Daar doen ze in de regel niet moeilijk over. Ik ben ook tevreden over het materiaal zelf. Maar wat jij ook al opmerkt, ze doen soms te weinig moeren/ ringen bij het product. Wekt ergernis op want woensdag gekregen, wilde het in de avond opbouwen kon niet vanwege missen van een ring. Gister gehaald en toen kwam ik er gisteravond achter dat die lager schots en scheef was. Goed dat soort dingen kunnen altijd gebeuren, maar ik heb zulke kleine ergernissen nu een paar keer. Ga verder niet aan naming & shaming doen, ze lossen het heus wel op en daar hou ik sowieso niet van.
 
Ja heb contact opgenomen. Krijg spoedig bericht. Daar doen ze in de regel niet moeilijk over. Ik ben ook tevreden over het materiaal zelf. Maar wat jij ook al opmerkt, ze doen soms te weinig moeren/ ringen bij het product. Wekt ergernis op want donderdag gekregen, wilde het in de avond opbouwen kon niet vanwege missen van een ring. Vrijdag gehaald en toen kwam ik er gisteravond achter dat die lager schots en scheef was.

Laat weten hoe de calf raise bevalt he, ben daar ook nog in geïnteresseerd :)
 
Ja heb contact opgenomen. Krijg spoedig bericht. Daar doen ze in de regel niet moeilijk over. Ik ben ook tevreden over het materiaal zelf. Maar wat jij ook al opmerkt, ze doen soms te weinig moeren/ ringen bij het product. Wekt ergernis op want woensdag gekregen, wilde het in de avond opbouwen kon niet vanwege missen van een ring. Gister gehaald en toen kwam ik er gisteravond achter dat die lager schots en scheef was. Goed dat soort dingen kunnen altijd gebeuren, maar ik heb zulke kleine ergernissen nu een paar keer. Ga verder niet aan naming & shaming doen, ze lossen het heus wel op en daar hou ik sowieso niet van.

En daarnaast is er denk ik wat (Nederlandse) webwinkels geen beter alternatief.
 
En daarnaast is er denk ik wat (Nederlandse) webwinkels geen beter alternatief.
Klopt. Maar goed, voor ik overkom als een zeikerd, het is binnen en ik ben er blij mee alleen het wordt denk ik volgende week alvorens ik het kan gebruiken. Dan laat ik wel even weten, Ano_54321 , hoe ik het vindt. Oogt stevig verder eigenlijk zoals je gewend bent van barbarian.
 
Back
Naar boven