MuscleMeat

Not Dun

Bezoekers in dit topic

Hoe staat het met uw totaal vermogen?
Wat krijg je als je regen omdraait?
 
Een afgeleide van het hele werkwoord negeren.
 
Porsche 935 clubsport, ja of nee?
 
Porsche 935 clubsport, ja of nee?
Uiteraard ja. Is die niet enigszins gebaseerd op de GT2 RS? Ook een knaller.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
9qtcu5il.jpg
Een teller > 300km/u drool:
 
Hot or Not?
DO359K6l.png
 
Laatst bewerkt:
De seated calf machine staat inmiddels, zo goed als een lager is schever dan de tanden van Theo en Thea, waardoor verdere montage niet mogelijk is. To be continued.
Contact opgenomen, foto's gestuurd. De ingenieur gaf aan dat dit normaal was en de lagers axiale speling hebben, waardoor ze niet alleen draaien maar ook van richting kunnen veranderen. Ik kon de lagers met een rubberen hamer recht tikken, mocht dat niet lukken kon ik de lagers retour zenden en deed FS het. Fluitje van een cent met rubber hamer. :emo: Eind goed al goed :thumbup:
 
Contact opgenomen, foto's gestuurd. De ingenieur gaf aan dat dit normaal was en de lagers axiale speling hebben, waardoor ze niet alleen draaien maar ook van richting kunnen veranderen. Ik kon de lagers met een rubberen hamer recht tikken, mocht dat niet lukken kon ik de lagers retour zenden en deed FS het. Fluitje van een cent met rubber hamer. :emo: Eind goed al goed :thumbup:

Goed dat de montage gelukt is.

Binnenkort dus een extra zware kuittraining :P
 
Bevalt goed.

Ik ben nu aan het twijfelen tussen een legpress of een legcurl/leg extension.

https://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-extension-leg-curl/
https://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-press/

Ziet er ook goed uit: https://www.fitness-seller.nl/barbarian-t-bar-row/
Maar ik heb zo'n row ding die je aan het rack kunt vastmaken en voldoet verder prima.

Ik heb de leg extension/curl en die is heel stabiel, zoals de meeste dingen van Barbarian Line. Als je echter gewoon een leg curl/extension uitbreiding kan kopen voor je bench, dan is dat vermoedelijk ook al voldoende en goedkoper.
 
Ik heb enkel een vlakke bench, wilde toentertijd geen gekkigheid voor mijn bank die ik puur voor benchen heb. Er was toen overigens ook niet zo eentje te koop die FS nu heeft. Heb gekeken naar die bench waar allerlei accessoires op kunnen maar ik weet niet of dat allemaal zo stabiel is, in ieder geval minder stabiel en instelbaar dan jij hebt.
 
Ik heb enkel een vlakke bench, wilde toentertijd geen gekkigheid voor mijn bank die ik puur voor benchen heb. Er was toen overigens ook niet zo eentje te koop die FS nu heeft. Heb gekeken naar die bench waar allerlei accessoires op kunnen maar ik weet niet of dat allemaal zo stabiel is, in ieder geval minder stabiel en instelbaar dan jij hebt.

Ow ja dan ga je beter voor de leg extension/curl :) Ik dacht dat je al zo een bankje had :p
 
Ik zou dan voor de legpress kiezen.
 
Ik heb enkel een vlakke bench, wilde toentertijd geen gekkigheid voor mijn bank die ik puur voor benchen heb. Er was toen overigens ook niet zo eentje te koop die FS nu heeft. Heb gekeken naar die bench waar allerlei accessoires op kunnen maar ik weet niet of dat allemaal zo stabiel is, in ieder geval minder stabiel en instelbaar dan jij hebt.
Niet doen. Die attachments werken voor geen ene meter... Als je beetje lange benen hebt schop je continu met je tenen in de grond oa……… Je moet of het volledige toestel kopen of niet. Ik zou overigens voor de LP gaanP
 
Niet doen. Die attachments werken voor geen ene meter... Als je beetje lange benen hebt schop je continu met je tenen in de grond oa……… Je moet of het volledige toestel kopen of niet. Ik zou overigens voor de LP gaanP
Daar heb je zelfs later nog iets aan wanneer je kreupel en bejaard bent..... En je kunt hem gebruiken als Hsquat
 
Ik zou dan voor de legpress kiezen.
Waarom?

Daar heb je zelfs later nog iets aan wanneer je kreupel en bejaard bent..... En je kunt hem gebruiken als Hsquat
Ik heb wel een squat rack, en toen ik nog in de gym kwam gebruikte ik een legpress ook zelden. Ik ben meer verknocht aan een legcurl, die doe ik nu met bands maar een apparaat is wel een verbetering. Ik heb overigens een GHR, waar ik de hams ook mee pak. Met dat argument kan een legpress weer een aanvulling zijn, en kan daar ook kuiten op doen, al heb ik een kuiten apparaat. Wat bij de legpress ook nog iets is dat mij tegenhoudt, is het eventuele onderhoud/ onderdelen die mogelijk vervangen moeten worden na verloop van tijd (nylon rollers etc). Als het puur een aanvulling op quads is, zal een leg extension ook voldoende moeten zijn. Ik doe al front en back sq (3x per week).

In zoverre mijn bedenkingen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven