Fitness Seller

Dertiger met heel hoog libido

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MF Hardcore

Cool Novice
Lid geworden
19 nov 2019
Berichten
30
Waardering
17
Mijn libido is enorm hoog. Als man van in de dertig zou je verwachten dat het allemaal wat rustiger wordt maar mijn libido is vergelijkbaar met toen ik 16 was. In mijn directe omgeving zie ik vooral kerels met allerlei kopzorgen en hier en daar vang ik op dat seks op een laag pitje staat. Ik liet vorig jaar mijn bloed prikken bij de dokter en mijn testosteronwaarde is gemiddeld, zeker niet hoog.

Hoe zit het hier op het forum met de 30ers? By the way, dit is geen opscheptopic, het is soms een beetje storend.
 
wat is gemiddeld hoeveel scoorde je? hoeveel nmol?
 
Ik liet vorig jaar mijn bloed prikken bij de dokter en mijn testosteronwaarde is gemiddeld, zeker niet hoog.
Eenmaal of meerdere keren? Ik heb het 3 x laten doen. Arts zei dat ik een behoorlijk hoge had, kwam overeen met een hoger dan gemiddelde van een jongvolwassene.
 
Hoog libido crew checking in
 
Eenmaal bloed laten nemen, vroege ochtend met nuchtere maag. Toen ik 16 was voelde ik me energieker dan nu. Wanneer ik thuis kom van mijn werk doe ik soms wel even een dutje. Het is dus niet dat ik me net zo fit voel als toen, maar mijn partner stelt zich toch ook wel de vraag hoe het komt dat ik zo vaak zin heb :o

Zonder dat ik er een "kijk eens hoe lang mijn penis is"-topic van wil maken, wil ik aftoetsen hoe het bij de gemiddelde 30er gesteld is. In mijn geval spreken we van 2-3 keer per dag.
 
Goed topic :thumbs: :lol:
 
1574247651988.png
 
Eenmaal bloed laten nemen, vroege ochtend met nuchtere maag. Toen ik 16 was voelde ik me energieker dan nu. Wanneer ik thuis kom van mijn werk doe ik soms wel even een dutje. Het is dus niet dat ik me net zo fit voel als toen, maar mijn partner stelt zich toch ook wel de vraag hoe het komt dat ik zo vaak zin heb :o

Zonder dat ik er een "kijk eens hoe lang mijn penis is"-topic van wil maken, wil ik aftoetsen hoe het bij de gemiddelde 30er gesteld is. In mijn geval spreken we van 2-3 keer per dag.

Drie maanden droog en 31 jaar.
 
Ik nader de 41 en mijn libido lijkt hoger dan ooit momenteel.
 
Ik nader de 41 en mijn libido lijkt hoger dan ooit momenteel.

Heb jij daar een verklaring voor?
Voor mezelf zie ik een verklaring in het vinden van sterke stabiliteit en goede balans tussen werk/ontspanning. Tussen mijn 20 en 30 was er meer stress in mijn leven, bij veel mensen is dat dan misschien omgekeerd waardoor ze na hun 30ste een libido-drop kennen?

Nou, het is op zich wel stoer om nog het libido van een tiener te hebben dus ik zal er maar over ophouden en blij zijn dat het zo is. Al is het soms een beetje storend :roflol:
 

Je hebt langs de ene kant topics waar mannen klagen dat ze een te laag libido hebben. Dit is de andere kant van de medaille. En 2-3 keer per dag zin hebben als een tiener vind ik langs de ene kant best "aangenaam" maar soms storend.

Daar moet toch ook even over gepraat kunnen worden? Al weet ik ook wel dat het moeilijk is om serieus genomen te worden (bewuste woordspeling :D)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven