XXL Nutrition

desiccated liver tablets

Bezoekers in dit topic

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2003
Berichten
34.296
Waardering
1.445
Lengte
1m89
Heeft iemand een idee wat dit is in het Nederlands ? (of misschien zelfs mensen met ervaringen)

Ik lees wel "Desiccated liver is typically prepared by a freeze-drying process and retains fat and cholesterol." Duidelijk dus gedroogde lever, maar het enige wat ik tegenkom is in de hondenspeciaalzaak.

Oh wacht, hier heb ik ze al: http://www.solgar.nl/groep/2/Solgar+Producten/product=1000319
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze ooit 9 jaar terug van Universal gehad. Werkt niet IMO. Ogelovelijke grote bruine blokken die je naar binnen moest werken. Was een supp waar ik snel op uitgekeken was.
 
en het is een van de enige supps uit de old days.. bomvol amino's.. topproduct if u ask me :) gewoon een paar tabs bij elke maaltijd.. goedkoop en goed supplement :D universal maakt ze idd nog.. UNI-LIVER..
 
heb hier een tijdje geleden ook naar gezocht
als je ze online wil zoeken zul je ze enkel vinden onder 'dessicated liver' hoor; anders kom je inderdaad altijd bij hondenvoer terecht

buiten universel en beverly international kun je alleen hier en daar dergelijke tabs van een onbekend natuurmerk vinden maar ik merkte dat indien je de berekeningen in grains deed (de eenheid die ze ervoor gebruiken) dat je toch best die tabs van universal of beverly neemt omdat ze altijd het voordeligste waren

ik heb ook opgemerkt dat de tabs van beverly duurder zijn maar veel meer bijval vinden
 
Ik zag dat solgar ze ook verkoopt.
 
Natures best heeft ze ook nog hoor
 
Back
Naar boven