XXL Nutrition

Designer Proteine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zuivelproduct

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
279
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met Designer Proteine van BMS? of met creavitargo van BMS..

Designer Protein - veel meer dan alleen een proteïne-bron Biologische valentie 124 plus Glutamine, Taurine, Creatine Designer Protein is een na wetenschappelijk inzicht samengestelde werkstofformule, die op het gebied van de proteïne-preparaten een volledig nieuwe weg inslaat. In tegenstelling tot de gebruikelijke proteïne-poeders, die in de regel slechts eenvoudigweg proteïne- en caloriën-leveranten zijn, bevat Designers Protein een biochemische matrix, die de spiercelvolumes vergroot en op die manier de voorwaarden schept, dat de spiercellen meer proteïnen opnemen kunnen
 
Over CreaVitargo lees je op dit board wel positieve dingen over de werking. Zelf heb ik het spulletje op een gegeven moment niet meer genomen omdat ik de smaak erg goor vond :( Maar ja, als je er tegen kan misschien een aanrader. De voorganger van Vitargo, Creatine HP (= met dextrose) vond ik iig wel erg goed.

De smaak van Designer Protein vond ik ook niet geweldig, maarja blijft persoonlijk. Volgens mij lag de dosis ook hoog (waarschijnlijk vanwege het koolhydraatmengsel) waardoor je met zo'n bus niet erg lang deed. Daarnaast werd nogeens aanbevolen om toch nog creatine 'apart' erbij te nemen om de werking te versterken, terwijl dit erin zit. Vond ik een beetje onzin.
 
SMAAK

MMm, bedankt. Ik vind smaak wel belangrijk dus dat speelt zeker wel mee bij de aanschaf, heb weleens eiwit van vitalife gebruikt en dat stonk....niet te harden.

Maar als ik het zo lees dan is de werking goed te noemen en dat is ook van belang, maar de smaak toch zeker ook wel en je kan het alleen maar bestellen in potten van 2 KG, dus ik denk er nog even over na of zoek een alternatief...


Bedankt in ieder geval...
 
Back
Naar boven