Fitness Seller

Deskbike

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Wij zijn op het werk bezig met een deskbike te regelen alleen zat ik een beetje op te zoeken hoeveel kcal je hiermee verbrand per uur maar krijg nergens echt een duidelijk antwoord en ook de verkopers zelf kunnen niet echt een antwoord geven. Iemand hier misschien enig idee of ervaring met een deskbike?
 
Hangt van weerstand af, en het vermogen. Ken het verschijnsel zelf niet maar lijkt mij typisch zo'n vrouwending dat door een of andere dolgedraaide manager is verzonnen. Als ik moet nadenken kan ik er niet bij gaan fietsen overigens.
 
HillR

Was een succes toch bij jullie? :roflol:
 
Hangt helemaal af van de persoon die er op zit, of je überhaupt fietst, hoe hard je fietst, hoe lang je fietst, de weerstand, zoveel variabelen dat er onmogelijk een antwoord op te geven is. Je zult iig meer kcal verbranden dan wanneer je niet fietst :D

Ik denk overigens dat je gauw uitgefietst bent. Mijn werkgever wilde het ook uitproberen, heeft er 1x een kwartier opgezeten ofzo..

Denk dat je het kan vergelijken met een gewone fiets op de sportschool.
 
Die hadden wij ook op werk. Een collega was nogal fanatiek ermee. Moest je niet in een straal van 2 meter in de buurt komen. Zweetlucht, niet te harden.

Was sowieso een onding. Een keer geprobeerd maar kon mij totaal niet meer op werk focussen. Kun je beter elk half uur koffie halen voor al je collega’s , denk dat je daar meer mee verbrand
 
Ik heb afgelopen jaar mijn scriptie onderzoek gehouden over de deskbike binnen het primaire onderzoek, ik heb veel litteratuur onderzoek etc moeten doen. Ik kan je hem wel evt toezenden als je wil?
 
Ik heb afgelopen jaar mijn scriptie onderzoek gehouden over de deskbike binnen het primaire onderzoek, ik heb veel litteratuur onderzoek etc moeten doen. Ik kan je hem wel evt toezenden als je wil?

Pfff, waar je zin in hebt.
 
Wij zijn op het werk bezig met een deskbike te regelen alleen zat ik een beetje op te zoeken hoeveel kcal je hiermee verbrand per uur maar krijg nergens echt een duidelijk antwoord en ook de verkopers zelf kunnen niet echt een antwoord geven. Iemand hier misschien enig idee of ervaring met een deskbike?
Hier is onmogelijk antwoord op te geven. Als Tom Dumoulin een uur lang voluit gaat op zo'n ding, zullen er meer calorieën worden verband dan als je moeder er een uur op peddelt.
 
Pfff, waar je zin in hebt.

"Binnen het primaire onderwijs " bedoelde ik, en tja.. zonder scriptieonderzoek wordt het lastig afstuderen he, of ik er nou zin in heb of niet...
 
Bedankt allemaal, ik las op het internet al verschillende meningen. De een kon zich juist beter concentreren terwijl de ander het al na 15 minuten beu was. Ze zijn nu in ieder geval binnen ons bedrijf op een andere locatie aan het testen met de deskbike en dat wou diegene die het allemaal regelt even afwachten. Mij lijkt het wel chill om zo een uurtje per dag een beetje op het gemak tussendoor te trappen, beter dan stil zitten.

Wij hebben op het werk ook een collega die tijdens ramadan gewoon letterlijk chemisch ruikt dus dan maar misschien de deskbike verstoppen michi :roflol:.

HertogSandBox stuur maar een pm, ben wel benieuwd!
 
Back
Naar boven