- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Real? Foto zijn beetje ge****t sorry
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap dat je dat kunt zeggen als het zulke wazige foto's zijn. Doosje en duidelijke foto's zou helpen
De fakes zijn makkelijk te onderscheiden als je de echte al tijden gebruikt
De fakes zijn makkelijk te onderscheiden als je de echte al tijden gebruikt
Je riep dus maar wat.
Geen 1 van die dingen ISIN aan de hand van deze foto's af te lezen. Behalve het witte kleurtje dan
Je riep dus maar wat.
Geen 1 van die dingen ISIN aan de hand van deze foto's af te lezen. Behalve het witte kleurtje dan
ontbreken Bolling bodem is goed te zien schele
Fake heeft tot nu toe altijd een bolling in de bodem gehad
Welkom op dbb
Mensen roepen dat er zomaar wat word geroepen
Dat zeker maar ik zie op de foto gewoon een bolling en dat had ik zelf ook bij die van mij. Nog nooit de platte/fake gezien maar dat wat hij zegt klopt wel. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze ondertussen ook fake met bolle onderkant hebben dat weet ik verder niet maar ik moet er toch nog een keer bij vermelden dat het de beste test is die ik ooit heb gehad via via uit Spanje kunnen krijgen samen met winstrol depot desma. fiet fieuw wat een test
Haha ik word gewoon alweer genaaid he nee maar even seri ik had er zelf 100% zeker een bolling in (dat weet ik omdat ik daar met de naald langs ga natuurlijk) en ik weet 10000% zeker dat die echt niet fake was! Beste test die ik ooit gehad heb, totaal geen pip, heftige gains
Bolling bodem is goed te zien schele
Fake heeft tot nu toe altijd een bolling in de bodem gehad
---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------
Ik heb zowel de fake als the real deal gehad,dus voor mij is het makkelijk te zien
Haha ik word gewoon alweer genaaid he nee maar even seri ik had er zelf 100% zeker een bolling in (dat weet ik omdat ik daar met de naald langs ga natuurlijk) en ik weet 10000% zeker dat die echt niet fake was! Beste test die ik ooit gehad heb, totaal geen pip, heftige gains