MuscleMeat

Desma testE amps

Bezoekers in dit topic

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Real? Foto zijn beetje ge****t sorry

image.jpg

Knap dat je dat kunt zeggen als het zulke wazige foto's zijn. Doosje en duidelijke foto's zou helpen

uit een wit doosje per 20 ampullen toch? heb ze ook gehad, gratis van iemand gekregen :D :D knalden er teringg goed op echt top kwaliteit (y)

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

zaten wel maar 19 ampullen in bij mij :mad:

Je riep dus maar wat.

Geen 1 van die dingen ISIN aan de hand van deze foto's af te lezen. Behalve het witte kleurtje dan

Je riep dus maar wat.

Geen 1 van die dingen ISIN aan de hand van deze foto's af te lezen. Behalve het witte kleurtje dan

Bolling bodem is goed te zien schele
Fake heeft tot nu toe altijd een bolling in de bodem gehad

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------

ontbreken Bolling bodem is goed te zien schele

Ik heb zowel de fake als the real deal gehad,dus voor mij is het makkelijk te zien

Welkom op dbb
Mensen roepen dat er zomaar wat word geroepen

Dat zeker maar ik zie op de foto gewoon een bolling en dat had ik zelf ook bij die van mij. Nog nooit de platte/fake gezien maar dat wat hij zegt klopt wel. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze ondertussen ook fake met bolle onderkant hebben dat weet ik verder niet maar ik moet er toch nog een keer bij vermelden dat het de beste test is die ik ooit heb gehad :D via via uit Spanje kunnen krijgen samen met winstrol depot desma. fiet fieuw wat een test :heart:

Dat zeker maar ik zie op de foto gewoon een bolling en dat had ik zelf ook bij die van mij. Nog nooit de platte/fake gezien maar dat wat hij zegt klopt wel. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze ondertussen ook fake met bolle onderkant hebben dat weet ik verder niet maar ik moet er toch nog een keer bij vermelden dat het de beste test is die ik ooit heb gehad :D via via uit Spanje kunnen krijgen samen met winstrol depot desma. fiet fieuw wat een test :heart:

Jij ziet op de foto een bolling, terwijl Trankil met al zijn ervaring zegt dat er GEEN bolling in mag zitten gezien zijn reactie : Fake heeft tot nu toe altijd een bolling gehad.

Zie je nou wat ik bedoel? Er wordt gewoon willekeurig wat naar elkaar geschreeuwd :')

Haha ik word gewoon alweer genaaid he :roflol: nee maar even seri ik had er zelf 100% zeker een bolling in (dat weet ik omdat ik daar met de naald langs ga natuurlijk) en ik weet 10000% zeker dat die echt niet fake was! Beste test die ik ooit gehad heb, totaal geen pip, heftige gains

Haha ik word gewoon alweer genaaid he :roflol: nee maar even seri ik had er zelf 100% zeker een bolling in (dat weet ik omdat ik daar met de naald langs ga natuurlijk) en ik weet 10000% zeker dat die echt niet fake was! Beste test die ik ooit gehad heb, totaal geen pip, heftige gains

Haha ik geloof je ook, geen reden je niet te geloven, maar TS heeft er dus geen ene keutel aan want die weet nog niet hoe of wat :P

Bolling bodem is goed te zien schele

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------

Ik heb zowel de fake als the real deal gehad,dus voor mij is het makkelijk te zien

ok 'trankil' :cool:

Dan had je goede fake waarschijnlijk,de mijne komen rechtstreeks uit de griekse apo

Fake wil niet altijd zeggen dat er geen werkzame stof inzit.

Zullen zien maak ze gewoon op.kom er vanzelf achter of ze fake zijn ja of nee.

Terug
Naar boven