XXL Nutrition

Detectietijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luigi1996

Novice
Lid geworden
3 jul 2020
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Ik heb eens een vraagje . Ik was begonnen met epitestosteron tabs en methastadrol ik heb intotaal 3 tabs genomen maar omdat ik er misselijk van werd ben ik hier met gestopt . 4 weken later krijg ik een urine test kunnen ze dit nog vinden ? Mvg
 
  • Like
Waarderingen: Apv
This study was done for the determination and excretion profile of superdrol and its metabolites in human urine using both liquid chromatography with electrospray ionization mass spectrometry and gas chromatography with mass spectrometry after trimethylsilylation. Superdrol and its two metabolites were detected in human urine after administration of superdrol to healthy volunteers. The intra-day recovery ranged 89.7-113.2%, accuracy ranged 91.8-113.8% and reproducibility ranged 0.2-6.8% and inter-day recovery ranged 89.3-104.1%, accuracy ranged 95.2-103.0%, reproducibility ranged 0.7-7.8%. We found that superdrol M1 was a hydration at C-3 and superdrol M2 was a hydroxylation at D-ring. Superdrol and two metabolites were excreted as their glucuronided fractions. The glucuro-/sulfa-conjugated ratio of superdrol, superdrol M1 and superdrol M2 were 0.02, 0.02, 0.01, respectively. The excretion studies showed that superdrol and two metabolites were reached 4.3 h after oral administration and superdrol and superdrol M1 were detected until 48 h in human urine


 
Een aantal dagen in de urine. In bloed geen idee.
waarom neem je epitestosteron erbij?
 
Ik had dit gekregen van een vriend . Weet hier ook niet zoveel over deze prohormonen . Dus ik ben veilig ? En bedankt voor het antwoord
 
Ik had dit gekregen van een vriend . Weet hier ook niet zoveel over deze prohormonen . Dus ik ben veilig ? En bedankt voor het antwoord
Denk het wel :) als het een gewone urinetest is voor drugs en geneesmiddelen testen ze daar ook niet op

bij een echt gerichte dopingtest durf ik er niet mijn hand voor in het vuur te steken.
 
Oke bedankt !
 
Ik had dit gekregen van een vriend .

toch wel apart dat je dingen tot je neemt waar je niets vanaf weet en er maar vanuit gaat dat t goed is ..

zal wel aan de generatie liggen ,de snelle weg willen afleggen in zo kort mogelijke tijd

waarom moet je op 24 jarige leeftijd een urine test afnemen ? Verslavingsproblemen ?
 
Ik snap u reactie , mijn vriend doe dit al langer en zei dat dit goed werkt .. Ik word afentoe eens gestest op drugs . Maar omdat ze een vermoeden hadden dat ik anabolen gebruik hebben ze nu dit ook gestest . Dit is ongeveer 4 weken na de iname van mijn laatste pil . Ik heb ook maar 4 pillen van genomen dus hoop dat dit niet meer te detecteren is
 
Back
Naar boven