XXL Nutrition

Determination is key.

Bezoekers in dit topic

wauw, echt mooie shape! imo beste fysiek van de contest :)
 
Wat een fysiek, belachelijk. Zeker wat mee gaan doen man!
 
Goed fysiek man
Ga podium op ;)

dit is nog eens een biceps piek !

Heel goede aanleg en sterk karakter om dit op je 20e te halen, zet dit door en je gaat ver komen in BB.

wauw, echt mooie shape! imo beste fysiek van de contest :)

Wat een fysiek, belachelijk. Zeker wat mee gaan doen man!


Wow hartstikke bedankt allemaal :)!
Het doet me echt goed dat er zoveel positiefs wordt gezegd. Echt een grote motivatie om nog harder mijn best te doen!
Deze wedstrijd was eigenlijk een soort van 'opstapje' naar het doen van een echte wedstrijd zoals de Flexcup. Ik wilde weten hoe mijn fysiek erbij staat d.m.v. kritiek/tips/verbeteringen aan te horen.
Ik heb er dankzij jullie al een veel beter beeld van gekregen.
Binnenkort start ik een log hier; 'Road to Flexcup' of iets dergelijks. Eerst nog even laten bezinken allemaal.
 
20 jaar . Jij word 1 monster!

Dikke bulk erin gooien na je wedstrijd zeg ik!
 
Het is ook wel een voordeel dat je niet zozeer lang bent, maar eerder groot, als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig ben je niet slungelig(tenzij je dat vroeger wel was, maar het ziet er niet naar uit)

Oh ja, ervan uitgaand dat je beenkracht in verhouding komt met met bovenlichaamskracht, dan kan je een squat van 185 en een deadlift van 230 in de niet al te verre toekomst verwachten, heb je alvast iets om naar uit te kijken in de bulk:p
 
echt goed bezig!
Dank je! :)


20 jaar . Jij word 1 monster!

Dikke bulk erin gooien na je wedstrijd zeg ik!
Ben ik wel van plan inderdaad. Ik heb nog nooit gebulkt, dus ik ben benieuwd!


Het is ook wel een voordeel dat je niet zozeer lang bent, maar eerder groot, als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig ben je niet slungelig(tenzij je dat vroeger wel was, maar het ziet er niet naar uit)

Oh ja, ervan uitgaand dat je beenkracht in verhouding komt met met bovenlichaamskracht, dan kan je een squat van 185 en een deadlift van 230 in de niet al te verre toekomst verwachten, heb je alvast iets om naar uit te kijken in de bulk:p
Ik ben nooit echt super slungelig geweest nee, maar wel 'dun'. Ik had echt van die armpjes zeg maar, mijn botstructuur was redelijk breed daarentegen.
En krachtstats zoals die zijn wel mijn doel, zou epic zijn als ik het haal.
Ik ga tijdens de bulk flink wat zwaarder worden, maar ik ga niet overboord natuurlijk.
Dan focus ik me op een combinatie van kracht en spiergroei, vind het namelijk allebei belangrijk om te verbeteren (nu doe ik puur volume-training vanwege cut).
 
Vond je fysiek al top aan het begin. Hoop echt dat je wint! Succes :D
 
Je hebt nooit gebulkt zeg je? Freaky genetics!

20 jaar! Ow yeahhhh!

Studeer/werk je oid? Hoe combineer jij je ''determination'' ;)? Jij hebt serieuze potentie kerel!
 
Vond je fysiek al top aan het begin. Hoop echt dat je wint! Succes :D
Bedankt Katz :) Ik hoop het ook!

Je hebt nooit gebulkt zeg je? Freaky genetics!

20 jaar! Ow yeahhhh!

Studeer/werk je oid? Hoe combineer jij je ''determination'' ;)? Jij hebt serieuze potentie kerel!

Haha thx. Ik studeer aan een hogeschool.
Ik probeer 6x per week te sporten dus qua tijdsmanagement is dat soms lastig. Daarom maak ik mijn huiswerk zo snel mogelijk af op school of direct na thuiskomst.
Jammer dat de sportschool waar ik naartoe ga maar tot 10 uur open is, anders kon ik tot diep in de avond nog terecht.

---

Ik begin trouwens weer wat kracht terug te krijgen. Ik begin ook beetje bij beetje meer te eten en ik merk dit door het toenemen van mijn energiepijl en explosiviteit (zit nog wel op 5%).
Vandaag bijvoorbeeld van een paar oefeningen:
Incline bench press: dit lukte tot 10x90 kg - 7x100 kg en 3x110 kg, dus dat gaat al wat beter.
Incline hammer strength: tot 10x80 kg - 10x100 kg en daarna nog 8x100 kg partials
Skullcrusher: tot 15x42.5 - 12x52.5 (dit was na veel borstoefeningen)
Als ik minder op mijn form zou hebben gelet, zou ik waarschijnlijk wat meer kunnen pakken,
maar ik heb inmiddels persoonlijk ervaren dat goede form voor een veel betere pump en hypertrophy zorgt.

Dus ja, ik ben blij dat mijn kracht weer terug komt ^^
Deze gehele periode t/m de winter richt ik me wat meer op kracht, wil mijn oude records met een grote marge overschrijden namelijk!
 
Netjes man, ik blijf je sowieso volgen als je een nieuw log start.
 
ongelofelijk fysiek.... jelly as ****!
 
Jij had dus mijn stem, maar ik ben een mongool en was vergeten te stemmen. Sorry :o

Chapeau; mooi werk en goeie genen. Je mag onwijs trots zijn.
 
Jeetje, zie nu pas dat je ook bijna 1m90 bent. Helemaal knappe prestatie om er zo groot uit te zien.

Had wel verwacht dat je zou winnen, niets ten nadele van markrot. Volgend jaar betere foto's of sta je dan al on stage?
 
Netjes man, ik blijf je sowieso volgen als je een nieuw log start.
Ik ga binnenkort beginnen met mijn nieuwe log inderdaad, thanks voor de support!

ongelofelijk fysiek.... jelly as ****!
Dank je Rox.

Jij had dus mijn stem, maar ik ben een mongool en was vergeten te stemmen. Sorry :o

Chapeau; mooi werk en goeie genen. Je mag onwijs trots zijn.
Ach kan gebeuren :) Bedankt voor de complimenten ^^

Jeetje, zie nu pas dat je ook bijna 1m90 bent. Helemaal knappe prestatie om er zo groot uit te zien.

Had wel verwacht dat je zou winnen, niets ten nadele van markrot. Volgend jaar betere foto's of sta je dan al on stage?
Misschien dat ik dan al één amateur wedstrijd gedraaid heb, maar volgens de regels mag ik dan nog mee doen.
Ik doe volgend jaar dus weer mee, professionele foto's, tanning, droger en flinke massa op benen pakken.
Ik weet wat te verbeteren ;)
 
Misschien dat ik dan al één amateur wedstrijd gedraaid heb, maar volgens de regels mag ik dan nog mee doen.
Ik doe volgend jaar dus weer mee, professionele foto's, tanning, droger en flinke massa op benen pakken.
Ik weet wat te verbeteren ;)


kan je niet 2 wedstrijdjes pakken ofzo haha? niet de lat te hoog leggen hoor voor mij volgend jaar xD

jammer van die 1 op het laatst nog vond je wel het best van iedereen erbij staan.
 
Gefeliciteerd met je 2e plek! :)
 
Fuuuuuuu nice fysiek man, shitttt! :D
 
Gefeliciteerd man. Succes met je doelen.

Blijf je zo nu en dan loggen ergens? Zou wel leuk zijn!
 
Back
Naar boven