AndroidHealthClinic

Determination is key. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Determination

It's what it takes.
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2012
Berichten
965
Waardering
180
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hoi, tijd voor een logje! Mijn naam is Wesley en ik ben net 20 jaar (sinds 6 mei).
Laat ik mijn verhaal eens gaan vertellen:

Ik ben al bezig met krachttraining vanaf mijn 14e. Daarvoor heb ik ook een paar jaartjes aan turnen gedaan. De basis was er!
Langzaam was ik van cardio en machines overgegaan op wat serieuzere trainingsmethodes. In mijn eerste 1.5 jaar trainde ik niet eens schouders apart, en had ik nog nooit aan bankdrukken gedaan, maar toch had ik traps, ronde schouders en een redelijke borst. Toen wist ik dat ik er veel meer uit kon halen. De gehele beginperiode is mijn vader mijn coach geweest, omdat hij vroeger heel veel aan krachttraining deed (en behoorlijk succesvol ook ->200kg bench). Langzaam ben ik meer en meer verschillende oefeningen en schema's gaan uitproberen en incorporeren in mijn trainingen.

Na de eerste 2.5 jaar bestond mijn schema uit 3x per week:
Borst+Triceps
Rug+Bicep
Schouders

Maar was mist er..? Benen natuurlijk joh! Daar had ik geen zin in.. neeeeeeee natuurlijk niet.
Nadat ik merkte dat mijn lichaam wat uit balans begon te raken, ging ik als de tierelier aan de beenoefeningen. Ik heb het nu overigens over het laatste jaar. ja.. ik train al 6 jaar maar pas het laatste jaar serieus benen trainen.
Gelukkig merk ik enorme groeispurten in mijn benen. Ik train benen nu 2x per week en haal mijn motivatie uit video's van Ronnie Coleman, Antoine Vaillant, Jay Cutler en vele anderen.
Ik train tegenwoordig veel intensiever dan vroeger. Mijn volume en intensiteit liggen veel hoger, dit moest ook wel, want mijn lichaam was na 5 jaar hetzelfde trainen wel toe aan iets anders.

Dit is hoe mijn huidige schema eruit ziet (ik prefereer Engels):
Monday: Back/Traps + Bicep

Tuesday: Legs/Calves + Cardio

Wednesday: Chest/Side delt + Tricep

Thursday: Back/Rear delt + Tricep +Abs

Friday: Legs/Calves + Cardio

Saturday: Abs

Sunday: Chest/Side delt + Tricep



Al mijn trainingen bestaan uit veel oefeningen, veel volume, maar heel intensief.

Mijn stats:
Naturel
Lengte: 1.89 cm
Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: 90 kg
Vet: 5-6%

Before pics:

Feb:
9sqp9x.jpg
9hkqo9.jpg


Maart:
erl5sn.png


Mei:
2ennwx1.png

4v4bqs.png
2vtbk2p.png


Juni:
2w58von.png


35lt3me.png
fwubdt.png


52xf7l.png


2wrqepw.png


fvhets.png


nd3lex.png
 
Laatst bewerkt:
Bruut fysiek maar je moet wel meer foto's laten zien wil je ene goed beeld krijgen.

Ik volg
 
Bruut fysiek maar je moet wel meer foto's laten zien wil je ene goed beeld krijgen.

Ik volg

Thx! En er komen meer foto's aan naarmate ik het log bij hou. :)
 
Ziet er goed uit kerel, klassieke fysiek, zie je tegenwoordig niet veel meer op de sportscholen, ga zo door!:)
 
flink buff, wat meten je armen? Succes!
 
lol vet% al op 5%.
Jij gaat de hele contest bulken :P ?

Maar ziet er goed uit!
 
@gainmaster: Bedankt! Dat is inderdaad mijn streven. Ik hou van een smalle middel en brede schouders, dat ingevuld met klassieke ronde vormen.


@VinnieVince: 45 cm koud ongeveer.
9sqp9x.jpg


lol vet% al op 5%.
Jij gaat de hele contest bulken :P ?

Maar ziet er goed uit!

Dank je! Dit is mijn eerste echte cut, dus daarom dat ik wat laag uitkom. Mijn vet% zal de komende maanden een paar % fluctueren, maar op contest day sta ik natuurlijk Sahara-droog :P


En nog een foto van Maart 2013
9hkqo9.jpg
 
Laatst bewerkt:
1,89m 90kg en 45cm armen. Heb je wel benen?

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 08:34 ----------

Wel nice ub!

Edit: lees nu laatste stukje van je tekst pas.
Hoop dat je die benen snel mee krijgt! Succes man
 
Laatst bewerkt:
Denk dat dit hele serieuze concurrentie is, succes met je log!
 
1,89m 90kg en 45cm armen. Heb je wel benen?

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 08:34 ----------

Wel nice ub!

Edit: lees nu laatste stukje van je tekst pas.
Hoop dat je die benen snel mee krijgt! Succes man

Mijn benen zijn altijd al vrij 'breed' geweest. Dat was eigenlijk het excuus dat ik gebruikte om geen benen te trainen in het begin. Maar nu ik al een jaar echt serieus ermee bezig ben en mijn voeding op pijl heb, zijn ze echt serieus gaan groeien. Ik zal binnenkort eens een pic posten. Ik vind benen nu één van de leukere spiergroepen om te trainen eigenlijk. xD
 
Mooi verhaal log en trainingen , goed bezig maat er valt naar mijn mening niet veel aan toe te voegen,
benen weet je zelf ook wel..........

Zet zo voort en succes verder met je doelen !
Groeten , Ray.......
 
Vandaag rug, achterkant schouders en biceps getraint ( en wat abs )

Front lat pulldown: 2 warm-up – 4 working sets; 8-12 reps

Lat pulldown: 4 working sets; 8-12 reps + dropset

Barbell row: 4 working sets; 8-12 reps

Reverse-grip barbell row: 3 working sets; 8-12 reps (hold at top)

Face-pulls: 3 working sets; 10-15 reps

Reverse flyes: 3 working sets; 10-15 reps

Dumbbell pullover: 3 working sets; 15 reps

One-arm bicep curls: 4 working sets; 12-15 reps

Reverse-grip barbell curls: 3 working sets; 15 reps

Ben tevreden over hoe de workout ging.
Toch had ik helemaal op het begin ineens last van hoofdpijn bij de lat pulldown. Achterkant van mijn hoofd, net boven mijn nek begon het te steken. Ik kreeg hier voor het eerst last van gister bij incline dumbbell flyes.
Morgen bij het benen trainen iets rustiger aan doen. Als je iets wilt voorkomen tijdens de training is het wel hoofdpijn.
 
Voeding?

Succes
 
Voeding?

Succes
Ben ik ook wel benieuwd naar! Je had met turnen een goede basis gezet denk en je bent lekker vroeg begonnen met kt!

Als ik in mijn leven iets zou kunnen terugdraaien dan zou het mijn sportkeuze zijn op jonge leeftijd!

Je bent IMO een serieuze kans hebber als je benen op een zelfde niveau liggen als je UB!
 
Maak eens wat foto's van wat verder af.
 
Verdomd net fysiek kerel. En je claimt naturel te zijn?! Top dan, petje af. (je hebt alleen jezelf ermee als je erover zou liegen ;))

Doe je tegenwoordig nog turnoefeningen implimenteren tijdens je trainingen? (welke zoal?) ik ben er ''redelijk'' bekend mee.

Succes... uiteraard!
 
@KevinF: ik maak van het weekend wel wat completere foto's

Verdomd net fysiek kerel. En je claimt naturel te zijn?! Top dan, petje af. (je hebt alleen jezelf ermee als je erover zou liegen ;))

Doe je tegenwoordig nog turnoefeningen implimenteren tijdens je trainingen? (welke zoal?) ik ben er ''redelijk'' bekend mee.

Succes... uiteraard!

Bedankt voor het compliment :). En nee ik doe tegenwoordig geen turnoefeningen meer, maar ik ben van plan om binnenkort in de zomervakantie mijn flexibiliteit en stabiliteit te verbeteren. Ik ga dan langzaam maar zeker de split leren, handstand pushups, etc.

Toen ik nog op de middelbare school zat, nam ik tijdens de gymles wel altijd de kans om met de ringen (buikhang) en brug te klooien xD
 
Vandaag lekker benen getraint. Heb sinds lange tijd geen high-rep ranges qua benen gedaan, maar voelde fijn dit keer. Ik deed dus wat meer volume en minder superzwaar vanwege die aanhoudende koppijn van gister. Deze training gelukkig niets van gevoelt.

Mijn training van vandaag:
Standing leg curls: 1 warm-up – 4 working sets; 15-20 reps

Laying leg curls: 4 working sets; 15-20 reps

Stiff-legged deadlift: 4 working sets; 15-20 reps

Leg extensions: 4 working sets; 15-20 reps (hold at top)

Leg press: 5 working sets; 15 reps

Squat: 5 working sets; 15 reps (glute work)

Lunges: 3 working sets; 15-20 reps

Standing calve raise: 4 working sets; 6-10 reps (heavy)

Seated calve raise: 3 working sets; 10 reps

20 min cardio

Been impressie foto:

314fsyu.png
 
Back
Naar boven