Fitness Seller

Determination's contest log

Bezoekers in dit topic

Heb veel betere foto's van je gezien.. je lijkt vrij vochtig nog.

Ook valt het wel op dat je nu gyno hebt.
 
Ik heb jou als nummer 1. :thumb:

Wat betreft de full body pic ben ik het met je eens. Ik zou volgend jaar misschien nog een foto erbij doen waarbij je de voorkant bovenbeen goed tot zijn recht laat komen, zoals een MM :)

+1

Miste ook een pose met voorkant legs.
Meer omdat die er volgens mij echt goed bijstonden!
Maar goed gekozen poses waarbij je sterke punten goed benadrukt!

Sowieso nummer 1 naar mijn mening!

:thumbs:
 
Gyno is te zien , en legs ben ik ook wel benieuwd naar . Maar neemt niet weg dat dit een top fysiek is en dat je goed vol staat ! ;) knap resultaat
 
Ik heb jou als nummer 1. :thumb:

Wat betreft de full body pic ben ik het met je eens. Ik zou volgend jaar misschien nog een foto erbij doen waarbij je de voorkant bovenbeen goed tot zijn recht laat komen, zoals een MM :)
Dank je! Ja een MM zou idd goed geweest zijn.

Heb veel betere foto's van je gezien.. je lijkt vrij vochtig nog.

Ook valt het wel op dat je nu gyno hebt.
Had geen pump of iets, misschien dat het daaraan ligt.
Gyno zou ik dan heel mijn leven gehad moeten hebben. xD Dat heb ik nooit anders gehad zo.

+1

Miste ook een pose met voorkant legs.
Meer omdat die er volgens mij echt goed bijstonden!
Maar goed gekozen poses waarbij je sterke punten goed benadrukt!

Sowieso nummer 1 naar mijn mening!

:thumbs:
Yeah, voorkant benen koos ik er bewust niet bij omdat die bij mij het laatste droog worden, maar had misschien wel beter geweest idd.
Maar wel bedankt dude.

Gyno is te zien , en legs ben ik ook wel benieuwd naar . Maar neemt niet weg dat dit een top fysiek is en dat je goed vol staat ! ;) knap resultaat
Thanks bro.
 
je staat er Goed bij man ! Top ;)
 
Heey Talent,

Ik zag ergens voorbij komen dat je ook nog een wedstrijd gaat draaien dit jaar?
Hoe gaat dat tot nu toe, ben je nog aan het bouwen of ga je al wat onder onderhoud eten enz?

Groetjes Opa
 
Heey Talent,

Ik zag ergens voorbij komen dat je ook nog een wedstrijd gaat draaien dit jaar?
Hoe gaat dat tot nu toe, ben je nog aan het bouwen of ga je al wat onder onderhoud eten enz?

Groetjes Opa

Klopt, ik ga meedoen aan de Flexcup Junioren-C
Zit nu weer even op onderhoud (na cutten voor DBB contest), ik begin in september met mijn pre-contest diëet.
Trainingen gaan goed en geen blessures ofzo dus ik heb er een goed gevoel over!
 
Hoe wordt er hier omgegaan met het geven van extreem lage rating?
Jij ben m'n favoriet en zag je hier net van 8.90 zakken naar 8.80. Betekent dus dat minstens 1 iemand een "1" heeft gegeven. Triest.
 
Hoe wordt er hier omgegaan met het geven van extreem lage rating?
Jij ben m'n favoriet en zag je hier net van 8.90 zakken naar 8.80. Betekent dus dat minstens 1 iemand een "1" heeft gegeven. Triest.

Dat was vorig jaar ook zo, maar ik ben hoogstwaarschijnlijk niet de enige die een 1 krijgt.
Ik vertrouw op Big T dat hij het oplost, als hij daar zin in heeft (vanwege zijn situatie atm)

Wel bedankt man. :)
 
Foto's zien er goed uit Wesley, goed buff.. ben benieuwd naar je shape bij de Flexcup
 
Klopt, ik ga meedoen aan de Flexcup Junioren-C
Zit nu weer even op onderhoud (na cutten voor DBB contest), ik begin in september met mijn pre-contest diëet.
Trainingen gaan goed en geen blessures ofzo dus ik heb er een goed gevoel over!

Ik heb er ook een goed gevoel over ! ga je het pre-contest dieet posten?
 
Goede shape op de shoot! Al geloof ik dat er meer uit te halen viel qua foto's, ik krijg het gevoel dat ze niet goed je fysiek tonen.
 
Foto's zien er goed uit Wesley, goed buff.. ben benieuwd naar je shape bij de Flexcup
Thanks man, ik ook eigenlijk haha.

Ik heb er ook een goed gevoel over ! ga je het pre-contest dieet posten?

Dank voor het vertrouwen. Ja ik ga zo veel mogelijk proberen te loggen.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Goede shape op de shoot! Al geloof ik dat er meer uit te halen viel qua foto's, ik krijg het gevoel dat ze niet goed je fysiek tonen.

Thanks! Ja de belichting was niet optimaal,
er was te sterke belichting vanuit één kant en bijna niets vanuit de andere, waardoor niet alle details te zien zijn.
Maar daar is niet veel aan te doen, ik ben blij dat iedereen eerlijk is want daar leer je van.
 
Klopt het dat je vorig jaar een verhaaltje had geschreven hoe je de laatste week/twee weken had gedaan? Of had alleen Marvin dat gedaan?
 
Klopt het dat je vorig jaar een verhaaltje had geschreven hoe je de laatste week/twee weken had gedaan? Of had alleen Marvin dat gedaan?

Ik herinner me wel dat ik vrijwel alle dagen vermeld had.



Arms & Traps workout

Barbell preacher curl
12x25
12x35
12x40

Underhand-grip overhead tricep extension
15x45
12x60
12x75
Voelde goed deze.

Close-grip barbell preacher curl
12x25
12x35
10x40
Goede peak contraction.

Rope tricep pushdown (2 sec squeeze)
15x15
15x25
12x35

Cable curl
15x10
15x20
12x30
Net als front double bicep staan.

Smith machine skull crusher
15x30
15x40
12x55
Lekkere oefening, maar uitkijken met schouders en ellebogen.

Barbell shrugs
12x60
12x100
10x140
8x180

Rear delt dumbbell flyes
15x8
15x10
15x12
Rear delts branden sneller door voorafgaande shrugs.

Swiss ball ab workout
15xobliques
10xcrunch
Dat dan 3x


Goede training met een goede pump, nu weer zo benen trainen.
Nog maar een paar dagen voordat ik met mijn echte FlexCup-cut begin.
 
Lekker volume hoor! op die foto sta je echt goed, zie alleen je benen niet echt goed.
Hoe gaat het daarmee? als je 189cm bent lijkt het me heel lastig om die benen op te vullen ik had er zelf altijd problemen mee en ik ben maar 180cm.


Groetjes Johan
 
Lekker volume hoor! op die foto sta je echt goed, zie alleen je benen niet echt goed.
Hoe gaat het daarmee? als je 189cm bent lijkt het me heel lastig om die benen op te vullen ik had er zelf altijd problemen mee en ik ben maar 180cm.


Groetjes Johan
Je bedoelt mijn contest foto denk ik. Ja klopt, ik had wat meer benen kunnen laten zien.
En daar herken ik me wel in, het is een tijdje moeilijk geweest om mijn benen überhaupt dezelfde proportie te geven ten opzichte van mijn lichaam.
Ik vind dat het nu wel aardig gaat, benen groeien nu wel goed.
Mijn been workouts zijn nu al een lange tijd de zwaarste trainingen van de week dus ik ben blij dat ik vooruitgang zie!
 
Je bedoelt mijn contest foto denk ik. Ja klopt, ik had wat meer benen kunnen laten zien.
En daar herken ik me wel in, het is een tijdje moeilijk geweest om mijn benen überhaupt dezelfde proportie te geven ten opzichte van mijn lichaam.
Ik vind dat het nu wel aardig gaat, benen groeien nu wel goed.
Mijn been workouts zijn nu al een lange tijd de zwaarste trainingen van de week dus ik ben blij dat ik vooruitgang zie!

Klasse jongen het lekkerste van benen is dat je snel in kracht omhoog gaat, alleen het begin maken is lastig.
Ik blijf je volgen jong!

Opa
 
Back
Naar boven