Fitness Seller

Dexa scan laten maken

Bezoekers in dit topic

Sandersss

Novice
Lid geworden
1 jan 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hi,

Ik ben nu een tijdje aan het cutten maar zou graag willen weten wat mijn vetpercentage is. Dan weet ik of ik weer kan gaan bulken en ik vind het ook gewoon interessant om te weten.

Via google kom ik alleen den haag en alkmaar tegen. Dat zijn behoorlijke afstanden voor mij. Weet iemand waar je een dexa scan kan laten maken in de buurt van zwolle of Amersfoort?

Alvast dank!

Groet,
Sander
 
Hi,

Ik ben nu een tijdje aan het cutten maar zou graag willen weten wat mijn vetpercentage is. Dan weet ik of ik weer kan gaan bulken en ik vind het ook gewoon interessant om te weten.

Via google kom ik alleen den haag en alkmaar tegen. Dat zijn behoorlijke afstanden voor mij. Weet iemand waar je een dexa scan kan laten maken in de buurt van zwolle of Amersfoort?

Alvast dank!

Groet,
Sander
Dexa scan is net zo betrouwbaar als een skinfold dus weggegooid geld.
 
Of je post een foto en mensen kunnen hier een schatting geven?
 
Ja want hier zitten de experts die via een paar wazige foto's precies kunnen vertellen wat je vet% is !!!!!!

:D:D:D:D
 
Ja want hier zitten de experts die via een paar wazige foto's precies kunnen vertellen wat je vet% is !!!!!!

:D:D:D:D

nou een expert zou ik mezelf niet noemen maar bedankt:D

maar goed beter dan een dexa scan waarbij je een getalletje op papier krijgt waar je wat precies aan hebt?
 
Heb je geen spiegel?
 
wat een simpele zielen hier,

je pakt 20 plastic en doorzichtige bekers en 1 liter olijfolie en dan begin je elke beker te vullen bv de 1e met 20 % olijfolie en de rest water en zo ga je terug
tot 1 % en zo heb je dan 20 voorbeelden van een vet% nl,van 20% tot 1% ,maak goede foto's van je lichaam zonder de dagen ervoor veel vet te eten want dit vertekend het beeld natuurlijk en ga die dan 1 voor 1 met die bekers vergelijken tot er een is die perfect matcht met de foto,de echte pro's uit de USA
doen niets anders die zijn niet zo gek om elke keer zo'n dure Dexa te laten doen
 
Ik gelezen dat er weinig methodes zijn die betrouwbaar zijn maar dat de dexa van deze methodes dan het meest nauwkeurig is. Uiteraard heb ik een spiegel en zie ik wel dat ik droger ben maar ook ben afgevallen door tijdens corona niet te trainen. Wat is volgens jullie dan een goed moment weer te gaan bulken?
 
Wat is volgens jullie dan een goed moment weer te gaan bulken?

Dat is niet aan ons , dat is aan jezelf , wanneer jij besluit dat je genoeg bent afgevallen zou je rustig aan terug naar onderhoud kunnen en vanuit daar met ongeveer 200 kcal op gaan plussen.
of dat nu op 70 , 75 of 80 kg is aan jouw
 
wat een simpele zielen hier,

je pakt 20 plastic en doorzichtige bekers en 1 liter olijfolie en dan begin je elke beker te vullen bv de 1e met 20 % olijfolie en de rest water en zo ga je terug
tot 1 % en zo heb je dan 20 voorbeelden van een vet% nl,van 20% tot 1% ,maak goede foto's van je lichaam zonder de dagen ervoor veel vet te eten want dit vertekend het beeld natuurlijk en ga die dan 1 voor 1 met die bekers vergelijken tot er een is die perfect matcht met de foto,de echte pro's uit de USA
doen niets anders die zijn niet zo gek om elke keer zo'n dure Dexa te laten doen
In België niet zo heel duur dacht ik
 
dank allen. Ik ga nog even door voor twee weken en dan terug op onderhoud. Na de vakantie maar bulken en flink trainen :-)
 
geen idee, vind ik toch te ver weg.
 
Back
Naar boven