XXL Nutrition

Dexaprine Iforce Nutrition logje.

Bezoekers in dit topic

rickynl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
2.567
Waardering
250
Lengte
1m81
--
 
Laatst bewerkt:
ik volg je! succes
 
Hoelang ben je van plan om te cutten (neem aan dat het doel is)?
 
ik volg je! succes

Thanks!

Hoelang ben je van plan om te cutten (neem aan dat het doel is)?

Ja klopt, nouja zoals je wel kan zien aan de foto ben ik niet de grootste hier.
Dus ik wil gewoon wat droger komen te staan tot ik visueel tevreden ben het moet niet te mager worden daarom kijk ik hoe het zich verloopt. Voornamelijk bedoeld voor de zomervakantie waarna ik wil gaan bulken.

Dus zolang ik niet uitgemergeld raak, wil ik cutten tot al mijn overtollig vet weg is en mogelijk licht zichtbare buikspieren. Tot die tijd gebruik ik dexa, denk dat het me uiterlijk een maandje gaat kosten, maarja wel lang genoeg om te kijken of het spul werkt.
 
Oke update op dag 4:

Heb n halfje ingenomen en half uurtje later nog een halfje, voelde me misschien iets fitter dan van te voren maar niets speciaals. Lekker gefitnesst maar dus geen extra energiekick meer. Ofja misschien heeft het me net fit gemaakt. Het onderdrukt mijn honger nog steeds wel heel goed, moet mezelf herinneren om te eten en heb totaal geen zin in snoep of zoetigheden.

De energie boost lijkt dus vrij snel af te nemen maar verder doet het volgens mij wel waar het voor bedoeld is.
 
hoe staat 't ervoor?
 
En je vorderingen?
 
Mijn pa gebruikt het nu een poosje. Hij is echt super tevreden!
 
Ik ben er mee gestopt na een week omdat het voor mij niet werkte:

Voordelen en Nadelen voor mij:
Kilos vliegen eraf, maar of dat nou goed is?
Energie boost bevestigt, maar ook krachtverlies gemerkt.
Hartslag in rust verhoogd, dus altijd vet verbranding.
Geen zin meer aan slecht eten, maar ook niet meer aan goed eten.


Conclussie:
Iniedergeval geen honger meer, stofwisseling ging omhoog, hartslag en dus ook vetverbranding in rust. Maar ik verloor kracht na een week en dus ben ik met dit product gestopt. Als je dus fanatiek cardio fan bent dan is dit product geweldig, maar ben je van plan ook nog kracht te pakken dan zal ik dit dus niet nemen op KT.
 
Ik ben er mee gestopt na een week omdat het voor mij niet werkte:

Voordelen en Nadelen voor mij:
Kilos vliegen eraf, maar of dat nou goed is?
Energie boost bevestigt, maar ook krachtverlies gemerkt.
Hartslag in rust verhoogd, dus altijd vet verbranding.
Geen zin meer aan slecht eten, maar ook niet meer aan goed eten.


Conclussie:
Iniedergeval geen honger meer, stofwisseling ging omhoog, hartslag en dus ook vetverbranding in rust. Maar ik verloor kracht na een week en dus ben ik met dit product gestopt. Als je dus fanatiek cardio fan bent dan is dit product geweldig, maar ben je van plan ook nog kracht te pakken dan zal ik dit dus niet nemen op KT.

ik heb ook zo'n probleempje met voeding, ik gebruik het nu sinds 2 dagen weer. Maar ik merk dat ik geen zin meer heb om te eten.
 
Ik ben gister begonnen ermee om het product te testen.
Heb het wel steeds warm, maar ik heb heel lichtjes honger gevoel maar bijna niks
 
Ik ben gister begonnen ermee om het product te testen.
Heb het wel steeds warm, maar ik heb heel lichtjes honger gevoel maar bijna niks

Heb je de oude of nieuwe dexaprine? (Oude is met 1,3dmaa) nieuwe is zonder.


Sinds 3-4 maanden is 1,3dmaa verboden. Maar sindsdien is het product naar mijn mening eigenlijk vrij nutteloos en je geld niet waard.
 
Back
Naar boven