AndroidHealthClinic

'Dexaprine' iForce Nutrition

Bezoekers in dit topic

Vandaag een halve gehad en een anderhalf uur later lag ik heerlijk mijn dutje te doen.
Geen hartkloppingen of wat dan ook, wel een beetje cafeïne effect maar matig.
Ik gebruik hem gewoon bij mijn boterham in de morgen, niks misselijk worden.
Morgen een hele uittesten, maar denk dat het allemaal wel meevalt.
Mocht ik morgen echt duidelijk iets vernemen dan geloof ik er in.

Ik gebruik hem trouwens gewoon met 33% vet massa. Zou niet weten waarom niet.
Er staat toch sneller vet verbranden? En aangezien ik genoeg heb moet het des te beter werken!! LOL

Voeding is the key tot vermageren. Fatburners zijn alleen aanvullingen om je net dat extra's te geven, maar ze werken alleen effectief als je voeding in orde is. En inderdaad de enige is gevoeliger aan dexaprine dan de andere. Ik voelde er ook niets van en heb nu gecut naar 8-9% en kan er amper nog tegen...
 
@Boddin

Cker is de voeding de key tot succes, maar daar heb ik dan ook de tijd en moeite in gestoken.
Maar ben zelf wel van de supps, lekker makkelijk een shake whey en dergelijke.
Het is voor mij dan ook gewoon een kwestie dat het makkelijk is en handig, en drink liever dan ik eet.

De fatburner is gewoon een extraatje omdat het kan, maar zie er geen heil in!
Ik wil gewoon geloven dat het super goed werkt, en motiveert mij om door te zetten.
Een soort steuntje in de rug zoals ik het zie.
 
Vanmorgen met een hele pil begonnen, dik uur later misselijk, neiging tot kotsen zo erg.
Lichtelijk verhoogde hartslag, maar na een paar uur weer weg allemaal.
Alleen het gevoel dat ik wat verhoging heb van temperatuur.

Ik denk dat dit middel idd wel eens effect kan hebben.
 
Vanmorgen met een hele pil begonnen, dik uur later misselijk, neiging tot kotsen zo erg.
Lichtelijk verhoogde hartslag, maar na een paar uur weer weg allemaal.
Alleen het gevoel dat ik wat verhoging heb van temperatuur.

Ik denk dat dit middel idd wel eens effect kan hebben.

Haha ik had hetzelfde. Na een halve merkte ik de eerste dag(en) weinig, toen een hele genomen maar als ik dan wat had gegeten lag het niet lekker op de maag. Toen maar bij een halve gehouden en dat bleek prima te werken, soms 2/3e
 
verkocht
 
Laatst bewerkt:
Ik niet. Kan blijkbaar niet tegen de dmaa. Had ook zo een potje van een maat gekregen maar ik word er zo onrustig van in mijn hoofd dat ik tegen alles en iedereen lig te kankeren. Ging laatst op het werk bijna door het lint. Nu even afkicken en dan weer op de xr voor mij.
 
Hallo,

Ik weet niet of dit mag hoor. Maar ik heb nog 2 dichte potjes Dexaprine staan. Het is de OUDE versie dus met DMAA er in. Houdbaar tot 06/2017. Stuur me een PM mocht je interesse hebben.
 
Back
Naar boven