XXL Nutrition

** Dexaprine van IFORCE Nutrition is weer binnen! ** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
:wl: Dexaprine van IFORCE Nutrition :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!



** 100% Awesomeness ! ** :D

-Leon

 
stuur maar door
 
Beste b&f,

Krijgen jullie ook pure glucosamine in poedervorm binnen en Hawthorn Berry's(meidoorn zaad) van NOW.

Groeten!!
 
:wl: Dexaprine van IFORCE Nutrition :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!


** 100% Awesomeness ! ** :D

-Leon



Hi B en F, hoe verhoudt Dexaprine zich tot bijvoorbeeld Stackers?

Hoe zijn de ervaringen met dit product?

Groeten,

Ryan
 
Ben nu bezig met Lipo6 Black, maar dit wordt wel de volgende als ik weer een fatburner ga gebruiken. Klinkt wel interessant en bevalt me vooral dat je maar 1 pil per dag nodig hebt.
 
Ben aan het twijfelen of ik deze moet kopen. Heb een topic in 'supplementen' hoofdforum aangemaakt. Zitten er bijwerkingen aan? Neem aan van niet, maar ik ben een newbie wat supplementen betreft.
 
Heb deze ook besteld zojuist bij B&F. Ben er erg benieuwd naar, zal misschien nog wel een review maken van de week.
 
De shit

Heb deze ook besteld zojuist bij B&F. Ben er erg benieuwd naar, zal misschien nog wel een review maken van de week.

En hoe bevalt het? Ik heb het ook besteld bij B&F om te gebruiken nu ik toch ff paar weken zonder creatine mag! die shit is wel hard man hjahaha XD


ff serius, je voelt het wel tintelen hele dag, miss een crash ergens na 8 uur~
Zit er nu pas 3 dagen op!

ik ben gelijk aan 1 pil begonnen, maar me collega werd het teveel die werd helemaal wit ervan o,0 weird.
 
Ik wil het miss ook, lijkt me alleen een beetje lastig.. Als ik om 8 uur zo een tab neem en ik ga rond 4 uur trainen zit ik precies aan het eind van die 8 uur werking.. Crash tijdens me training dan :/
 
Het schijnt dat je niet crasht, er zit ook geen geranamine in wat vaak zorgt voor een crash. Heb zojuist een halve pil genomen als sample van B&F.
 
Ik gebruik het intussen een 3-tal weken. Nog geen enkele keer last gehad van een crash.
Ik ben inmiddels wel van de halve cap naar een volledige overgeschakeld. Je voelt het effect wel harder, maar nog steeds geen crash. Volledige cap moet ik wel voor de middag nemen, anders lig ik te laat wakker.

Verhouding tov Stacker. Laatste stacker die ik geprobeerd heb was stacker 4. Deze gaf me een suf gevoel en werkte niet zo goed als deze. Vind Dexa beste fatburner die ik gebruikt hebt (in vergelijking met stacker, lipo 6 en lipo black).
 
Back
Naar boven