AndroidHealthClinic

Dexaprine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Is dexaprine een goede keus voor iemand die op zoek is naar een goede pre-workout energizer? Ik ben op zoek naar de extra energie en het lekkere gevoel. Is dexaprine even goed als noxipro hierin?
 
Ben jij op zoek naar het dmaa lekkere gevoel? Want dat ga je met de huidige dexaprine (denk ik) ook al niet meer hebben hoor...
 
Weet niet op welk gevoel je doelt maar krijg er duidelijk een energie boost van, transpireer ook veel meer dan normaal!
 
Je zou misschien 'cycle 4' eens moeten uitproberen.
Is nieuw op de markt, heb hem vandaag geleverd gekregen.
 
Ik neem hem weleens voor een training, geeft mij iig een heerlijke energie boost.
 
Is dexaprine een goede keus voor iemand die op zoek is naar een goede pre-workout energizer? Ik ben op zoek naar de extra energie en het lekkere gevoel. Is dexaprine even goed als noxipro hierin?

I can tell you, it is not. Heb beiden gehad (noxi en dexaprine). Eerstgenoemde vind ik retechill, en dexaprine zwaar a-relaxt. Voelde me heel onrustig paar uur lang, trilhandjes, etc. Never again. Beetje zo'n gevoel als whaaaaayyyy to much caffeine
 
Ben jij op zoek naar het dmaa lekkere gevoel? Want dat ga je met de huidige dexaprine (denk ik) ook al niet meer hebben hoor...

Ik heb dmaa liggen dus dat is het probleem niet. Maar als ik zelf caffeine+dmaa bij elkaar doe is het lang niet zo lekker als noxi. Dus ik vermoed dat de extra ingredienten van noxi daar ook wat mee te maken hebben.

I can tell you, it is not. Heb beiden gehad (noxi en dexaprine). Eerstgenoemde vind ik retechill, en dexaprine zwaar a-relaxt. Voelde me heel onrustig paar uur lang, trilhandjes, etc. Never again. Beetje zo'n gevoel als whaaaaayyyy to much caffeine

Oh, hmm. Peter zij juist dat hij dexa erg fijn vond, en een crash ervoer van noxi. Maar zelf vind ik noxi zeer chill, en die 'crash' vind ik eigenlijk wel fijn. Dus ik denk dat dit hem dan ook voor mij niet is. Teveel caf ben ik ook wel gevoelig voor. Echt een keer hartkloppingen en grote angsten gehad.
 
dexaprine is toch een fatburner, die werkt veel langer dan je training
 
als jij dexa voor je training neemt, gl met slapen 's avonds ;)
 
als jij dexa voor je training neemt, gl met slapen 's avonds ;)

Ligt er aan hoe laat je traint hé :D


OT: Ik heb ze allebei gebruikt en Noxi is echt een pre-workout waar Dexaprine dat niet is. Die laatste gaf mij ook uren een raar gevoel wat echt niet fijn was. Weekje gebruikt en toen maar weg gedaan en overgestapt op Ripped, die werkt een stuk milder en wel de eetlust onderdrukking.

Als je een echt pre-workout wilt zou ik dus niet een Dexaprine of Ripped nemen maar iets van jack3d of Strong van het Body&Fitshop huismerk

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/
 
Hm, dan is dit hem niet.
Dan ben ik eigenlijk op zoek naar noxi nieuwe formule, en kan ik er zelf wat dmaa bij gooien.
 
Back
Naar boven