MuscleMeat

Dexter en Jay doen niet mee aan de 'O'???

Bezoekers in dit topic

Jay is mijn favo, en als iemand Ronnie kan verslaan is hij het. Prachtig fysiek en zeer relaxte kerel.
 
MightyDuck zei:
De anti-dikke-buiken regel is anders recent ingevoerd, in de Amerikaanse Flex staat er al een heel artikel over. Ronnie word als een van de prominentste slachtoffers genoemd die vallen aan die regel aangezien hij een van de dikste pensen van de scene heeft.

ik geloof dat weider gezegd heeft dat de olympia om massa zou blijven gaan.
 
Ik heb et we gehad met coleman, ik vind Jay een veel mooier lichaam en bouw hebben dan de dikke coleman pens.En natuurlijk hoop ik dat dit jaar Jay wint.
 
Sport2000 zei:
en die wint hij hooguit als ronnie geblesseerd raakt of een zeer slechte dag heeft, want een ronnie in vorm is vooralsnog een onverslaanbaar persoon voor jay, hoe jammer dat ook is.

ronnie z'n gut zal hem dit jaar de das omdoen met de regel tegen de gh guts
lees maar even de muscular development van deze maand,hier een klein stukje:IFBB NO MORE GH GUT(is de titel)
it's no secret that the reigning champ has fought the battle of the bulge for a long time.so why waith until he's going for nr 8 to issue this long overdue edict?hmm let's see,could it be that this will be the first year ronnie is competing outside his weider contract?now that bsn holds mr coleman reins,is it good time to enforce an ideal that would never have come down if he was still one of the weider boys?
 
Maxwell zei:
ik geloof dat weider gezegd heeft dat de olympia om massa zou blijven gaan.

idd maar massa en gezwollen organen zijn 2 verschillende dingen
 
dream warrior zei:
idd maar massa en gezwollen organen zijn 2 verschillende dingen

idd, maar op gezwollen organen worden geen punten gegeven door de jury, dus hun interesseert het geen bal of je nou een lever de grootte van een voetbal hebt of niet.
 
Jay heeft expres de Arnold links laten liggen om te knallen op de O... en HOOGSTwaarschijnlijk gaat Jizza er in persoon bij zijn!
Ik kan niet wachten!
 
Back
Naar boven