XXL Nutrition

Dexter en Jay doen niet mee aan de 'O'??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Heb in MuscleMAG magazine gelezen onder de rubriek news and gossip (hoop i.i.g. dat het een roddel is) dat Dexter en Jay dit jaar niet aan de Olympia meedoen!!!

Oke, van Dexter kan ik het me nog indenken, omdat ie jaren lang meerdere shows per jaar heeft gedaan in topconditie en dit jaar de Arnold Classic gewonnen heeft, dus een tijdje rust kan ie wel gebruiken;
Maar had nooit verwacht en kan het me ook niet indenken dat Jay dit jaar de Olympia laat liggen!!

Wie weet hier meer van? Hoop dat het namelijk niet waar is! (van Jay tenminste)
 
Dexter doet idd niet mee, Jay uiteraard wél!
 
RubenSossa zei:
Heb in MuscleMAG magazine gelezen onder de rubriek news and gossip (hoop i.i.g. dat het een roddel is) dat Dexter en Jay dit jaar niet aan de Olympia meedoen!!!

Oke, van Dexter kan ik het me nog indenken, omdat ie jaren lang meerdere shows per jaar heeft gedaan in topconditie en dit jaar de Arnold Classic gewonnen heeft, dus een tijdje rust kan ie wel gebruiken;
Maar had nooit verwacht en kan het me ook niet indenken dat Jay dit jaar de Olympia laat liggen!!

Wie weet hier meer van? Hoop dat het namelijk niet waar is! (van Jay tenminste)


misschien dat hij een blessure heeft, of het erg slecht gaat met zijn gezondheid??(jay) dat is denk ik toch de enige reden die er voor jay zou kunnen zijn
 
Ik doe wel mee:cool::P
 
Jeppe zei:
Dexter doet idd niet mee, Jay uiteraard wél!

waarop baseer je dat Jay wel mee doet?..ergens gelezen ofzo?.. zou wel jammer zijn als het niet zo was... hij is toch wel mij favo...
 
eddycaminos zei:
waarop baseer je dat Jay wel mee doet?..ergens gelezen ofzo?.. zou wel jammer zijn als het niet zo was... hij is toch wel mij favo...

Jay doet zeker wel mee. Op zn site vind je bijvoorbeeld geregeld updates aangaande zijn training/voeding schema welke hij hanteert voor zijn weg naar de olympia:

http://www.jaycutler.com/sub/training.htm
 
Jay laat geen enkele kans liggen om ronnie van dat podium af te knallen
 
Ik denk toch ook wel dat jay gaat meedoen. Zou me sterk verbazen als het niet zo was.
 
Op z'n site stond idd niks vermeldt dat hij niet mee zou doen. Khoop echt dat hij gaat winnen ik vind hem mooier als ronnie.
 
psycho_b zei:
ik vind hem mooier als ronnie.

stuur hem een mail dan...vraag je of die zin heeft om een keer met je mee uit te gaan :p

maargoed.. ik heb altijd al achter Jay gestaan :cool:
 
Jay schreef in muscle en fitness in een interview dat die nog zeker met olympia mee doet en pas stopt totdat die eerste prijs wint.
 
en die wint hij hooguit als ronnie geblesseerd raakt of een zeer slechte dag heeft, want een ronnie in vorm is vooralsnog een onverslaanbaar persoon voor jay, hoe jammer dat ook is.
 
Sport2000 zei:
en die wint hij hooguit als ronnie geblesseerd raakt of een zeer slechte dag heeft, want een ronnie in vorm is vooralsnog een onverslaanbaar persoon voor jay, hoe jammer dat ook is.
Helemaal mee eens, maar je moet toegeven dat hij wel z'n best doet, de winst op de Classic laten liggen om vol op de Olympia te kunnen branden. :cool:
 
Sport2000 zei:
en die wint hij hooguit als ronnie geblesseerd raakt of een zeer slechte dag heeft, want een ronnie in vorm is vooralsnog een onverslaanbaar persoon voor jay, hoe jammer dat ook is.

De anti-dikke-buiken regel is anders recent ingevoerd, in de Amerikaanse Flex staat er al een heel artikel over. Ronnie word als een van de prominentste slachtoffers genoemd die vallen aan die regel aangezien hij een van de dikste pensen van de scene heeft.
 
volgens mij is het eerder een richtlijn voor de jury dan een regel.
 
boogie zei:
volgens mij is het eerder een richtlijn voor de jury dan een regel.
Zeker, als het echt te erg is dan laten ze hem wel verliezen, maar ik denk dat Coleman zich echt wel verdiept in de regels van de wedstrijden waar hij aan mee doet en zich hier dan ook zo goed mogelijk aan zal aanpassen.
 
MightyDuck zei:
De anti-dikke-buiken regel is anders recent ingevoerd, in de Amerikaanse Flex staat er al een heel artikel over. Ronnie word als een van de prominentste slachtoffers genoemd die vallen aan die regel aangezien hij een van de dikste pensen van de scene heeft.

Die buik van Ronnie is overigens wel minder geworden vind ik. Nog steeds groot, maar minder dan een paar jaar geleden. Al die massamonsters vind ik een behoolijke pens hebben trouwens.
Het lijkt me ook sterk dat ze dat heel drastisch toepassen. Ik bedoel, ze hebben jarenlang al die massamonsters + bijhorende penzen geaccepteerd, en dan zouden ze dat nu in één keer verbieden? Ik denk dat het het wel mee valt, maar we zullen zien.

Ik wil dat artikel wel eens lezen. Heeft iemand toevallig een link?

Gr,
Saint
 
Dit staat op Jay z`n site.

On August 3rd, 1991, I began my journey towards becoming the best.

On October 15th, 2005 I will arrive at my destiny.

Zegt genoeg toch?
 
MightyDuck zei:
De anti-dikke-buiken regel is anders recent ingevoerd, in de Amerikaanse Flex staat er al een heel artikel over. Ronnie word als een van de prominentste slachtoffers genoemd die vallen aan die regel aangezien hij een van de dikste pensen van de scene heeft.

Moest die regel er idd zijn is het een poging Coleman van zen troon te stoten. Zou net zoiets zijn als "gabber kapsel verplicht!" en dan Jay laten winnen :D Maar als powerlifter hoop ik (stiekem ;)) dat Jay eens wint, hij heeft een erg mooie fysiek :thumb:
 
Back
Naar boven