AndroidHealthClinic

Dexter Jackson 6 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


my thoughts exactly!

Staat er gewoon enorm goed bij, massa gegained en zijn mooie fysiek behouden. Kan niet wachten om hem ripped te zien :cool:

Jay gaat hij niet verslaan verwacht ik (te groot massa verschil als je kijkt naar de Jay vs Dex video) maar geef hem toch weer een zeer grote kans op een 2e plaats. Benieuwd hoe hij in verhouding staat tegen Wolf en Heat.
 
goed maar niet goed genoeg om Jay te kloppen.
 
Vind zijn buik wat raar lopen. Meestal loopt die afscheiding recht, maar nu loopt het wat vaag rond.
Verder ziet ie er top uit.
Wat extra massa, en zal er toch shredded bij staan.

En dat gezeur over de kuiten:(
Hoeveel BB met goede kuiten zijn er?
En in je eigen gym?
 
my thoughts exactly!

Staat er gewoon enorm goed bij, massa gegained en zijn mooie fysiek behouden. Kan niet wachten om hem ripped te zien :cool:

Jay gaat hij niet verslaan verwacht ik (te groot massa verschil als je kijkt naar de Jay vs Dex video) maar geef hem toch weer een zeer grote kans op een 2e plaats. Benieuwd hoe hij in verhouding staat tegen Wolf en Heat.

Niet verkeerd bedoeld, maar als je er werkelijk in geloofd dat Wolf of Heath boven Dexter kunnen eindigen zou ik toch nog maar eens goed foto's gaan vergelijken. Dexter is veel, maar dan ook echt veel completer dan Wolf of Heath.
 
En dat gezeur over de kuiten:(
Hoeveel BB met goede kuiten zijn er?
En in je eigen gym?

Tja, het gaat niet om zomaar eventjes een wedstrijd hé...;) Achterlopende spiergroep kan/mag imo niet als Mr. O top 3.

Trouwens, je kunt bijna een brommer parkeren in die gast z'n onderrug :eek: Goede fysiek al vind ik persoonlijk Wolf en Heath beter. Jay is echter nog een maatje te groot.
 
Niet verkeerd bedoeld, maar als je er werkelijk in geloofd dat Wolf of Heath boven Dexter kunnen eindigen zou ik toch nog maar eens goed foto's gaan vergelijken. Dexter is veel, maar dan ook echt veel completer dan Wolf of Heath.

eens
 
Jay stond 'r met 9 weeks out beter bij IMO. We zullen 't zien. Ik kan niet wachten.
 
Damn die triceps zijn gigantisch! Maar hij heeft wel hoge lats of ligt dat aan mij? Rug ook erg dik maar Jay komt toch wel met meer massa.
 
Tja, het gaat niet om zomaar eventjes een wedstrijd hé...;) Achterlopende spiergroep kan/mag imo niet als Mr. O top 3.

Trouwens, je kunt bijna een brommer parkeren in die gast z'n onderrug :eek: Goede fysiek al vind ik persoonlijk Wolf en Heath beter. Jay is echter nog een maatje te groot.

Ach Coleman won er 8 zonder kuiten;)
 
Heb altijd al wel gevonden dat ie een rond kop'ke had met een korte nek.

15h0vls.jpg

Op deze foto lijkt het alsof z'n koppie op z'n traps lijkt te staan zonder nek.:D

Ot: Nice, maar hij zal op die 6 weken niet mogen luieren wil ie Jay nog verslaan denk ik.

Grtz,

Ikke
 
Mooi fysiek. Hij ziet er wel top uit.
Ben benieuwd.
 
HIj is groot maar klein vergeleken met Jay.
 
Heb altijd al wel gevonden dat ie een rond kop'ke had met een korte nek.

15h0vls.jpg

Op deze foto lijkt het alsof z'n koppie op z'n traps lijkt te staan zonder nek.:D

Ot: Nice, maar hij zal op die 6 weken niet mogen luieren wil ie Jay nog verslaan denk ik.

Grtz,

Ikke

Als je traps goed ontwikkeld zijn heb je ook practisch geen nek meer. :rolleyes:
 
ziet er netjes uit hoor !! al ben ik meer fan van Dennis en Jay :o
 
En dat gezeur over de kuiten:(
Hoeveel BB met goede kuiten zijn er?
En in je eigen gym?

Ja gezeur? Het gaat toch om het totaal plaatje?

En in mijn gym? 1 Ik :D
 
fysiek veel mooier dan cutler,en ook voor het eerst sinds jaren ook echt vooruit gegaan!
 
Back
Naar boven