AndroidHealthClinic

Dexter Jackson Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geweldige fysiek maar wat een k*t persoonlijkheid!!!!
 
5 weeks out

8BsyHE6.jpg


ybb8RDw.jpg


i5xK4u0.jpg
 
Hard, maar die benen worden steeds slechter. Zie hem buiten de top 5 vallen.
 
Dat gaat hem niet worden. Mag blij zijn als die in top 5 raakt
 
Nee Dex, op basis van deze foto's zou ik je ook weinig kans geven op een top 5. Wel respect dat hij al zoveel jaar mee draait met de toppers. Volgens mij is hij met zijn 43 jaar ook 1 van de oudste deelnemers. Vond hem er 10 jaar geleden altijd al keihard tussenuit springen met zijn verhoudingen en fysiek op de foto's in Flex. Maar wellicht doet hij er beter aan om na deze wedstrijd de roids aan de kant te schuiven en wat meer aan zijn gezondheid te werken :)
 
Lol, waar hebben jullie zitten te kijken,bij de masters en de Arnold van dit jaar om Dexter nu zo hard af te,schrijven?
 
Nee Dex, op basis van deze foto's zou ik je ook weinig kans geven op een top 5. Wel respect dat hij al zoveel jaar mee draait met de toppers. Volgens mij is hij met zijn 43 jaar ook 1 van de oudste deelnemers. Vond hem er 10 jaar geleden altijd al keihard tussenuit springen met zijn verhoudingen en fysiek op de foto's in Flex. Maar wellicht doet hij er beter aan om na deze wedstrijd de roids aan de kant te schuiven en wat meer aan zijn gezondheid te werken :)

+1

Hij zal nooit meer de top halen. Kijk wat voor big boys nu rond lopen op de O!
 
mark my words sletje
 
Top 5 word:

Kai, Phil, jay, Dexter, ramy
 
Lol, waar hebben jullie zitten te kijken,bij de masters en de Arnold van dit jaar om Dexter nu zo hard af te,schrijven?

De masters heb ik niet gezien, maar van de Arnold weet ik dat Dexter eigenlijk de enige 'echte' topper was die mee deed dus dat is niet echt goed vergelijkingsmateriaal. De wedstrijd was eigenlijk op voorhand al gewonnen (tenzij jij Ben Pakulski en Toney Freeman ook top 5 materiaal vindt voor de Mr. Olympia natuurlijk :))
 
grootste kneus ever die gast
 
Back
Naar boven