AndroidHealthClinic

Dexter zien er goed uit........ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
dexter1.jpg


Dexter ziet er goed uit dit jaar, weet iemand wanneer de olympia wedstrijden beginnen?
 
dexter ziet er altijd mega uit imo. Mooie symmetrie!
 
tering ! nice hoor ! vooral zn abs zien er goed uit !
 
die man is een genetische freak, hij doet nooit cardio, zelfs niet voor een wedstrijd!

echte gelukzak
 
en hij gebruikt Cell-Tech ;), hij zal alleen nooit de O winnen, heeft ie te weinig massa voor zeg maar...
 
hoeveelste wassie afgelopen jaar?
 
Denk dat vooral zijn lengte een probleem is.
 
heeft idd een van de mooiste fysieken in t (BB)wereldje.
Goed symmetrisch en heb m zover ik weet niet kunnen betrappen dat hij niet goed in vorm was
 
zeker mooi lichaam
kheb liever n ''dexter'' body als 2 keer zoveel massa met een uitpuilende pens
 
idd.. en hoezo heeft ie nadeel met zn lengte? issie zo groot/lang dan?
 
Ik vind dat echt een hele mooie BB, vrijwel perfect. Jackson en Wheeler zijn esthetisch gezien echt een klasse apart (Jackson m'n persoonlijk favoriet). De superfreaks scoren nog steeds hoger wat ik best wel jammer vind. Zo zie je maar dat winnen niet alles is.
 
helemaal mee eens.Ik vind de oude garde (jaren 70) nog steeds t mooist eruitzien. Ziet er atletischer en natuurlijker uit
 
Originally posted by bestoldschool

juist te kort


priest is toch ook klein.. en die was toch ook ver gekomen in de afgelopen mr O? maja die zal denk ik ook geen mr O kunnen worden idd..

jammer eik

hoe groot is dexter?


maar dan nog.. ik moet zeggen.. vind dexter toch zeker een heel mooi fysiek.. ik vind dit mooier dan SUPERMASSA en een puilbuik
 
Laatst bewerkt:
Ga d'er maaris naast staan.. zit wel wat massa op dat frame van hem hoor :D
 
Ja Dexter is erg scherp, maar Ronnie en Jay hebben waarschijnlijk toch wat meer massa aan de botten hangen. Mr O gaat naar mijn mening Ronnie, Jay of Kevin worden.

Gij zijt gegroet,
Ferdi
 
Originally posted by Ferdi E.
Ja Dexter is erg scherp, maar Ronnie en Jay hebben waarschijnlijk toch wat meer massa aan de botten hangen. Mr O gaat naar mijn mening Ronnie, Jay of Kevin worden.

Gij zijt gegroet,
Ferdi

Met de Arnold Classic vond ik Kevin Levrone niet op zijn best, Dexter is erg scherp geworden maar tegen die massa van Jay en Ronnie kan hij het wel vergeten. Nu Jay heeft getekend bij Weider denk ik dat hij Ronnie van zijn troon stoot, die zit daar al veel te lang.

Steve
 
Ik heb Dexter vandaag bij de FIBO beurs in Essen gezien. Hij gaf een kleine show weg en hij zag er aardig ripped uit :)
 
Back
Naar boven