AndroidHealthClinic

Dextro Juice

Bezoekers in dit topic

D-MIXXX

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Dit product bestaat voornamelijk uit Dextrose en Taurine, naar wat ik begrijp.

Nu kost dextrose 1,5 euro per 500 gram bij de supermarkt.

Een doosje taurine kost 14,50 euro voor 150 caps is 75 dagen.
Kan ik gewoon dextrose nemen met een tab taurine nemen als vervanging van dextro juice?

Vraag 2;

Ik had het laatst met de eigenaar van de sportschool hier over dextrose. Hij zei dat dit troep was en dat ik maar Creavitargo moest gebruiken aan het eind van de training. Wat zeggen jullie hierover?

Ik had die dextro juice ook een keer maar het is gewoon onzin, koop gewoon dextrose in de winkel en die taurine werkt toch niet.
Misschien als je een monster dosis neemt.

Dextrose werkt perfect. 0,7 gr nemen per vvm direct na de training, in je pws ofzo.

dextrose en vitargo zijn allebei goed, kvind dextrose beter smeken in me shaky... je sportschooleigenaar verkoopt die creavitargo zeker zelf ;)?

........
Vraag 2;

Ik had het laatst met de eigenaar van de sportschool hier over dextrose. Hij zei dat dit troep was en dat ik maar Creavitargo moest gebruiken aan het eind van de training. Wat zeggen jullie hierover?

Ook al verkoop ik dextrose, ik zou rijpe bananen willen adviseren. Functioneel en gezond! :)

(Dextrose is functioneel maar geraffineerd).

Kris

Kris

idd ben ik met je eens. Tevens als je kijkt hoeveel (suiker) je in 1 klap naar binnen knalt.

Ben je gevoelig of zit suikerziekte in de familie zou ik er helemaal niet aan beginnen.

Ook al verkoop ik dextrose, ik zou rijpe bananen willen adviseren. Functioneel en gezond! :)

Kris

Direct na de training een rijpe banaan wegwerken is niet handig en wordt volgens mij ook niet snel genoeg opgenomen. Dextrose is toch prima, geeft een direct opname, is goedkoop en bovendien lekker (zeker in de vorm van Dextro Juice). Je moet er alleen niet teveel van nemen.

Direct na de training een rijpe banaan wegwerken is niet handig en wordt volgens mij ook niet snel genoeg opgenomen. Dextrose is toch prima, geeft een direct opname, is goedkoop en bovendien lekker (zeker in de vorm van Dextro Juice). Je moet er alleen niet teveel van nemen.

ligt er natuurlijk aan wat je wil bereiken.

Sommige knallen heel veel eiwitten, de ander neemt ipv eiwit heef veel koolhydraten direct na een workout. Er was een research naar, dat dat ook perfect werkte. ik wissel het af. 2 weken eiwitten, snelle met dextro, en 2 weken hoolhydraten. waaronder een banaan :)

Laatst bewerkt:
ik wissel het af. 2 weken eiwitten, snelle met dextro, en 2 weken hoolhydraten. waaronder een baan :)

Ik wissel ook af...
trainingsdagen: whey + dextrose
rustdagen: géén whey en géén dextrose :p

Ze zeggen dat taurine het metabolisme verhoogd. Wat hier precies van waar is weet ik zelf ook nog niet te zeggen.

Ik gebruik gebruik mijn dextro juice in combinatie met creatine en een banaan (post workout) Dan weet je zeker dat je glycogeen gehalte goed wordt aangevult en dat van katabolisme geen sprake meer kan zijn.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven