AndroidHealthClinic

dextrose in de cut?

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
klein vraagje: gebruiken jullie nog dextrose na of voor de training in de cut?
 
eh ja, dat heb je gewoon nodig na je training.of je nu k*t of bulct
 
dextro voor de training schijnt nie zo goed te zijn..word je insulinepiek hoger ofzo iets..ik weet nie precies hoe het zit, dus ik kan nu ook goed uit mun nek lullen! :o
 
Absoluut. Spieren moeten goed kunnen herstellen, ook in de cut.


Balboa18 zei:
dextro voor de training schijnt nie zo goed te zijn..word je insulinepiek hoger ofzo iets..ik weet nie precies hoe het zit, dus ik kan nu ook goed uit mun nek lullen! :o


Hehe. Je probeert het in ieder geval. :D

Insuline gaat in ieder geval omhoog ja. En aangezien je ook whey neemt voor de training, zorgt insuline ervoor dat je proteine synthese verhoogd wordt.

Aangezien er geen wetenschappelijk onderzoek bestaat betreffende het al dan niet nemen van dextrose voor de training in de cut, kan ik alleen theoretisch verdedigen waarom het (misschien) beter zou zijn.
 
Kun je gewoon doen, lichaam heeft het simpelweg nodig bij een intensieve training.
 
Helemaal geen simpele kh's in de cut werkt voor mij het best, heb het idee dat de insuline piek zoals die je van dextrose krijgt het vetverlies in de wegstaat, ik merkte best een groot verschil kwa vetverlies toen de dextrose eruit ging met hetzelfde aantal kcal p dag/week
 
Ik doe geen dextro meer in de cut. Snelle glycogeen-aanvulling is niet een prioriteit in de cut. Ik eet liever wat degelijkers (low-gi met wat meer smaak) op een ander moment.
 
Back
Naar boven