Fitness Seller

Dextrose in Whey! Help!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
:wazzup:

Ik heb een vraagje kan ik ook gewoon tijdens me whey shake na de training dextro energy tabletten erbij nemen ipv losse dextrose. Zo ja, hoeveel tabletten?

volgens mij is 1 pakje 47 gram en zitten er 14 tabletten in.
 
nou daar ga je al

stel je weegt 100kg.

dus 80g dextrose moet je binnenkrijgen. Ik weet de precieze samenstelling van die tabs niet dus ik neem aan dat het allemaal dextrose is.

In dat geval dus bijna 2 pakjes. (kauw ze)
 
Maar wat is er mis met losse dextrose?? Is goedkoper en makkelijker.
 
Originally posted by soulreaver
Maar wat is er mis met losse dextrose?? Is goedkoper en makkelijker.

ja in water krijg ik het echt neit weg, krijg ik kots neigingen, maar tis wel moeilijk veel wat je weg moet zien te krijgen, tja dan maar in melk das beter te doen alleen dan maar weer druivensuiker kopen.
 
siroop, ranja erbij....
daar is je smaakje.. :)
 
Neem ipv. dextrosepoeder die goedkope ranja, boordevol suiker , beetj aanlengen met water et. voila..
 
Nee, de suiker in frisdrank (sucrose) bestaat voor de helft uit fructose
 
Originally posted by Elmar


ja in water krijg ik het echt neit weg, krijg ik kots neigingen, maar tis wel moeilijk veel wat je weg moet zien te krijgen, tja dan maar in melk das beter te doen alleen dan maar weer druivensuiker kopen.

Ja, ik begin ook te kokhalzen van dextrose met water..., heb het opgelost door het met rood druivensap te mengen.
Veel beter weg te krijgen.
 
Originally posted by Vince


Ja, ik begin ook te kokhalzen van dextrose met water..., heb het opgelost door het met rood druivensap te mengen.
Veel beter weg te krijgen.


Als je het nou gewoon met je whey mengt...daar zit vaak al een smaak aan. Weg probleem...
 
Originally posted by soulreaver
Neem ipv. dextrosepoeder die goedkope ranja, boordevol suiker , beetj aanlengen met water et. voila..

Wat is ranja?
 
siroop is ranja

vloeibare suiker als het ware met een chemisch kleurtje.
 
Originally posted by Robin



Als je het nou gewoon met je whey mengt...daar zit vaak al een smaak aan. Weg probleem...




Precies,ik zie niet waarom iedereen zo moeilijk doet.
 
pcies..

Leuk.. Wat is ranja? :D Is dat een puur hollandse term?
is dat niet idem aan gazeuse?
 
Overigens is dextrose suiker, alleen een andere vorm. Dus volgens mij kun je ook bv gewoon snoep nemen, het verschil zal echt niet groot zijn. Het gaat erom dat je simpele suikers neemt die sneller die voorraden aanvullen dan complexe koolhydraten.
 
Dextrose is niet hetzelfde als suiker.
Suiker is een verzamelnaam voor alle soorten suikers die er bestaan.
Dextrose (of beter glucose) is een deel van sacharose, een disacharide die in snoep, koekjes en nog heel wat andere dingen zit.
Dextrose is de simpelste vorm van suiker, hetzelfde als glucose en moet dus niet meer door de maag worden afgebroken in tegenstelling tot fructose (fruit) en sacharose (bijna alle suikers in door de mens bewerkte producten)
 
Ik naam voor de gein een keer een pakje dextro energy bij me whey shake.
ten eerste ik had 2 pakjes moeten nemen want ik weeg 101 kg en 1 pakje is 47 gram dextrose.
ten tweede je kauwt je helemaal het lazerus.
en ik heb gehoord van een vriend van me dat dextro energy tabletten niet goed zijn omdat het averechts werkt t.o.v. normale druivenzuiker aka dextrose/glucose.

Hmmm... heel vreemd.
 
hoi

weet iemand misschien of dat cell tech creatine echt zo goeie shit is als wordt gezegt in de bladen (sommige bodybuilders zijn 5 kilo in 1 week aangekomen!!!??)
wie heeft ervaring met dat spul???

L@terZz
 
Back
Naar boven