Fitness Seller

Dextrose tijdens training

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik was laatst me shakie aan het drinken in de kleedkamer van me sportschool.
Raakte aan de praat met een gozer en die vertelde me dat hij altijd dextrose dronk tijdens het trainen, hij zij moet je is proberen.
Ikhad eigelijk geen flauw idee wat het nu er precies van was dus vroeg het hem.
Hij vertelde me dat het ervoor zorgde dat door de dextrose je spieren tijdens het trainen al herstellen? de goede suikers die erin zitten schijn je nodig te hebben tijdens het trainen?
Ik neem namelijk altijd na het trainen ook een whey shake word het dan niet een beetje dubbelop? aangezien ik ook al de snelle eiwitten binnen krijg gelijk na het trainen..

Is het verhaal wat hij vertelde eigelijk wel goed of klopt er niks van?
en hoe zit het hiermee in de cut?

Inderdaad, ik zou het als ik jou was gewoon bij je whey houden, alleen wat je wel misschien beter kan doen, is de helft voor het trainen drinken en de andere helft na je training.

Succes met trainen!

• Topic Starter Topic Starter
OK dan laat ik dat dextrose gewoon voor wat het is, beetje overbodig blijkbaar.
Ik neem me whey shake liever helemaal na het trainen in plaats van de helft ervoor en de helft erna.
In ieder geval bedankt

Ik was laatst me shakie aan het drinken in de kleedkamer van me sportschool.
Raakte aan de praat met een gozer en die vertelde me dat hij altijd dextrose dronk tijdens het trainen, hij zij moet je is proberen.
Ikhad eigelijk geen flauw idee wat het nu er precies van was dus vroeg het hem.
Hij vertelde me dat het ervoor zorgde dat door de dextrose je spieren tijdens het trainen al herstellen? de goede suikers die erin zitten schijn je nodig te hebben tijdens het trainen?
Ik neem namelijk altijd na het trainen ook een whey shake word het dan niet een beetje dubbelop? aangezien ik ook al de snelle eiwitten binnen krijg gelijk na het trainen..

Is het verhaal wat hij vertelde eigelijk wel goed of klopt er niks van?
en hoe zit het hiermee in de cut?

De dextrose zorgt ervoor dat je bloedsuikers verhoogd blijven, zodat je spieren wat te verbranden hebben. Volgens mij doet 3XL dat ook...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/geen-dextrose-etc-voor-tijdens-na-training-249358/

De dextrose zorgt ervoor dat je bloedsuikers verhoogd blijven, zodat je spieren wat te verbranden hebben. Volgens mij doet 3XL dat ook...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/geen-dextrose-etc-voor-tijdens-na-training-249358/

3XL zegt daar juist van niet en legt daaronder uit:
Ik heb gekozen voor nee. Onderbouwing is al vele malen langs gekomen maar komt er op neer dat ik van mening ben dat het niet nodig is en dat grotere hoeveelheden na de training zelfs nadelig werken.

Zag hem wel laatst posten dat hij gebruik maakt van siroop met suiker in zijn drinkfles.

Suiker = suiker, right?
Maakt het wat uit of je het haalt uit Dextrose of snoep/suikerhoudende dranken?

3XL zegt daar juist van niet en legt daaronder uit:

dat ging over carbs NA de training geloof ik

Zag hem wel laatst posten dat hij gebruik maakt van siroop met suiker in zijn drinkfles.

En dat over carbs TIJDENS de training.

Suiker = suiker, right?
Maakt het wat uit of je het haalt uit Dextrose of snoep/suikerhoudende dranken?

niets IMO. Jellybeans FTW :)

• Like
Waarderingen: 69ingChipmunks
Ik doe gewoon 15 gram voor ik wegga en 15 gram als ik net weer thuis ben, hoewel ik altijd 2 uur voor de training 100 gram rijst wegwerk. Krijgt je lichaam toch wat binnen voor ik aan de rijst/kwark begin.

Terug
Naar boven