XXL Nutrition

Dextrose vraagje

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
6
Ik had even een vraag over dextrose. Waar kopen jullie dat spul eigenlijk? En moet je het ook innemen samen met whey, op niet-trainingsdagen? Alvast bedankt!

boogie zei:
Ik had even een vraag over dextrose. Waar kopen jullie dat spul eigenlijk? En moet je het ook innemen samen met whey, op niet-trainingsdagen? Alvast bedankt!

ik koop t bij de drogist. kan ook bij supermarkt. gewoon druivesuiker en is niet duur.

alleen nemen na training als je de energie hard nodig hebt. op niettrainingdagen raad ik aan om enkel sochtends een wheyshake te nemen zonder dextrose. maar ook dit is een keuze die je zelf moet maken. is op zich niet nodig maar kan dus wel.

dus enkel en alleen dextrose direct na t trainen

boogie zei:

de tuinen, herestraat.
zakje 500 gram, iets van € 1.50

"druivensuiker met kristalwater" ???

direct na de training 0,8 * lichaamsgewicht aan koolhydraten (volgens www.ergogenics.nl )

Weet iemand waar ik dextrose kan vinden in België, want ik vindt het echt nergens? ???

The Hoste zei:
Weet iemand waar ik dextrose kan vinden in België, want ik vindt het echt nergens? ???

Had net hetzelfde probleem, maar normaal in een reform zaak kan je die wel kopen, ik ben effe de grens met nederland overgewipt en daar gaan halen. Koop daar al men supp's ( behalve de whey ... koop ik bij maximize ) ...

Terneuzen is maar een +- 25min rijden van bij me dus.

Heb wel de indruk dat er nederland veeeeel meer reform zaken zijn dan in belgië .... ofwel zijn ze beter verstopt.

De mijne kost iets van een 1.35€ voor 500gram.

greetz

Ik heb dextrose al gezien in België, nl in de Spar ... in de rek met bio-food (wel best niet zo een klein spar-winkeltje binnengaan) ... zak van een kilo voor ongeveer 2-3 euro dacht ik.

Ikzelf gebruik gewoon dextro energie (druivesuiker) tabletten ... iets duurder maar wel handiger ! Of deugt dit niet ?!

deugt wel maar je moet een paar rolletjes opeten om aan de juiste hoeveelhijd te komen.

In NL heb ik het gewoon in de albertheijn gehaalt.
Bij de zonatura produkten
Zonnatura: Druivensuiker dextrose

Ik haal het ook altijd bij de albert heijn. Zonnatura is wel een goed merk.

Is dextrose niet verkrijgbaar in grotere hoeveelheden?
Bierbrouwers gebruiken dextrose, en kopen in grote hoeveelheden aan. Weet iemand waar zij hun dextrose halen?

Waarom zou je als ik vragen mag? Een kilo dextrose bij de Albert Heijn kost toch geen drol.

en ik maar detro energy vreten als een mother****er,
terwijl ik het vak ernaast dus de kilos van zonatura kan halen, beetje dom :s

maar ja, weer wat geleerd :D

ik heb dextro nu bij albert heijn gehaald van het merk sonnatura. maar ik vroeg me af hoe en wanneer jullie het innemen? is het trouwens een dikmaker of niet?

Terug
Naar boven