AndroidHealthClinic

Dextrose + whey vraagjes

Bezoekers in dit topic

Mouzer

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
3
Ik heb nu een pot Whey en een pak Dextrose.
Maar wat is nu het beste om die in te nemen, na de training of 's morgens, of allebei?

Enne wat moet ik als eerste innemen.
Had volgens mij gelezen dat whey een opname snelheid van ongeveer 20 minuten heeft en glucose 6 minuten.
Volgens mij is het optimaal als die insule piek tegelijk komt met de whey opname.. dus als ik een 15 min na de whey de dextrose pak, zou dat optimaal zijn? Of boeit het eigenlijk allemaal niet zo?

En die dextrose, hoeveel is dat. 1 gram per kg lichaamsgewicht?

Mouzer zei:
Ik heb nu een pot Whey en een pak Dextrose.
Maar wat is nu het beste om die in te nemen, na de training of 's morgens, of allebei?

Enne wat moet ik als eerste innemen.
Had volgens mij gelezen dat whey een opname snelheid van ongeveer 20 minuten heeft en glucose 6 minuten.
Volgens mij is het optimaal als die insule piek tegelijk komt met de whey opname.. dus als ik een 15 min na de whey de dextrose pak, zou dat optimaal zijn? Of boeit het eigenlijk allemaal niet zo?

En die dextrose, hoeveel is dat. 1 gram per kg lichaamsgewicht?
ik neem elke ochtend, post-work out and 's avond's whey/weightgainer..ik heb nu eenmaal teveel whey/weigtgainer!

alleen post work out dextrose..op andere momenten van dag onnodig en niet effectief..[niet te vergeten nadelig soms..]

ik pak 60 gram whey bij mijn gewicht van 75 kilo..

Maar hoe zit het nu met wat je als eerste moet pakken of maakt dat niet zoveel uit?

Btw is die whey bij jou ook zo goor?
Bah, ik dronk het in 1 slok achterover, maar op het laatst kwam gewoon een klein beetje mee terug :barf:
Maarja kan er ook aan gelegen hebben dat ik misschien niet goed geroerd had, bovenop was het dik en onder dun :D

Mouzer zei:
Maar hoe zit het nu met wat je als eerste moet pakken of maakt dat niet zoveel uit?

Btw is die whey bij jou ook zo goor?
Bah, ik dronk het in 1 slok achterover, maar op het laatst kwam gewoon een klein beetje mee terug :barf:
Maarja kan er ook aan gelegen hebben dat ik misschien niet goed geroerd had, bovenop was het dik en onder dun :D

Misschien eens andere whey proberen? :rolleyes:

mijn whey is super lekker.. het heeft de plaats ingenomen van mijn vroegere snoep en snack vreetbuien..
whey over kwark, joghurt, pannekoeken..yumm!!

0,8 gram dextrose per kg VVM is voldoende. Ik neem het altijd samen met whey na mijn post-workout. Momenteel heb neem ik trouwen proteïn85 van MB. Hierin zit Whey, dextrose en creatine. Lijkt mij dus niet van belang om deze apart in te nemen, maar zeker weten doe ik dit niet (theoretisch geen bewijs). Misschien iemand anders?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven