Fitness Seller

Dextrose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smartsauce

Novice
Lid geworden
23 nov 2012
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
115kg
Hoeveel dextrose zou ik innemen post workout of hoe bereken ik dat? Op een site staat er 60-75g maar dat lijkt me wel veel.

Zou ik ook dextrose innemen pre workout?

Bedankt
 
20-25 gram is voldoende. Alleen post-workout
 
ik las ergens dat je 20-30gram snellekoolhydraten moet nemen na het trainen in de cut en 60-80 in de bulk maar ik weet niet of dit klopt, ik zit nu in de bulk en neem 60 en ik gain wel beter dan toen ik 30 nam voor mijn gevoel
 
Ik los het op in water en neem de helft tijdens de workout en de rest onderweg naar huis (met peptopro of BCAA) 30-40 gram is zat vind ik. Van 75 gram in een keer krijg ik zelfs koppijn.
 
bedankt jongens! kweet wat te nemen nu
 
nam zelf altijd 30 gram..
 
0.4-0.8 gram per kg. Post workout
 
ik las ergens dat je 20-30gram snellekoolhydraten moet nemen na het trainen in de cut en 60-80 in de bulk maar ik weet niet of dit klopt, ik zit nu in de bulk en neem 60 en ik gain wel beter dan toen ik 30 nam voor mijn gevoel

Zou je nou echt verschil merken tussen een aantal gram dextrose of een banaan post workout?
 
Zou je nou echt verschil merken tussen een aantal gram dextrose of een banaan post workout?

30 of 60 is wel een groot verschil dat is niet een aantal gram en zoals ik al zei voor mijn gevoel gain ik daardoor beter maar dat kan ook zijn omdat ik die 30 gram niet had meegerekent in mijn bulk schema dus het is ook weer een aantal cal meer
 
Ik neem zelf altijd 40 gram post-workout .. Pre-workout meestal een banaantje ofzo.
 
0,8 - 1.0 per kg
Per 500 gram €1,99 bij de tuinen :D
 
Bij Body&Fitshop is het één van de goedkoopste supplementen denk ik.

Ik koop ineens 5 zakken.

25 gram na de training en gebruik het ook tijdens en na vechtsporttraining.
 
Ik heb ook Dextrose Pure van B&F en neem 2 theelepels ervan na het trainen in een shakebeker en drink het meteen op
 
Back
Naar boven