MuscleMeat

Deze week verkloot / nog 7 weken, haalbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Ik heb het deze week helemaal verkloot met m'n dieet. Ik heb 2 cheat dagen gehad en deze vrijdag avond ga ik nog is uit dus een 3de cheat dag kan je wel zeggen. Ik heb nog 7 weken om 5 tot 7 kilo aftevallen zodat ik beetje droog de zomer in ga. Is dit nog haalbaar? Maandag begint ook nog is ramadan, weet niet of dit een plus punt is voor mijn dieet.



Stats :

Kg ; 77
BF ; 13
 
Wat wil je nou horen?

Ja 5 tot 7 kilo kan je afvallen in 7 weken.
 
je kan onmogelijk 5 tot 7 kilo afvallen in 7 weken dan sterf je helemaal dood
 
Je hebt al 2 dagen gecheat ,waarom laat je die derde cheatdag dan niet vallen?
 
5 tot 7 kilo afvallen in 7 weken wordt hem echt niet.

Wat ik heb besloten te doen in de zomer mbt tot festivals en feestjes is gewoon 80% van mijn eiwitname eten voor ik uitga. Als ik dan wat eet is dat meestal een kebab waardoor ik mijn fats binnen heb (+ extra eiwit) en drank tel ik als carbs.
Klinkt vast stom maar dat is het beste wat je kan doen als je wil uitgaan denk ik.
 
5 tot 7 kilo afvallen in 7 weken wordt hem echt niet.

Wat ik heb besloten te doen in de zomer mbt tot festivals en feestjes is gewoon 80% van mijn eiwitname eten voor ik uitga. Als ik dan wat eet is dat meestal een kebab waardoor ik mijn fats binnen heb (+ extra eiwit) en drank tel ik als carbs.
Klinkt vast stom maar dat is het beste wat je kan doen als je wil uitgaan denk ik.

Of geen alcohol zuipen. :)
 
Of geen alcohol zuipen. :)
Op festivals heb ik daar geen probleem mee. In het uitgaan is er anders niks aan. Alcohol is als loopschoenen, je kunt ook lopen op blote voeten, maar met goeie schoenen is het veel aangenamer/ :rolleyes:
 
(
Op festivals heb ik daar geen probleem mee. In het uitgaan is er anders niks aan. Alcohol is als loopschoenen, je kunt ook lopen op blote voeten, maar met goeie schoenen is het veel aangenamer/ :rolleyes:

ik haat lopen :)

En wat ik niet snap is als je (ts) klaagt dat je (ts) je dieet verkloot hebt maar het nog meer gaat verkloten door er nog een derde cheatdag aan toe te voegen.

uitgaan kan ook zonder alcohol en zonder vettige bucht te vreten :)
 
Laatst bewerkt:
Nee je zult geen 5 tot 7 kg afvallen in 7 weken omdat je nu al begint met ik heb vrijdag m'n 3e cheat day omdat ik uit ga buuhuuu. Als je er serieus over zou zijn bleef je thuis of ga je je niet lam zuipen en laat je die dikke pizza of kebab staan.

Ramadan kan je volgens mij wel een beetje vergelijken met intermitted fasting dus nee dit maakt geen drol uit.
 
Nee je zult geen 5 tot 7 kg afvallen in 7 weken omdat je nu al begint met ik heb vrijdag m'n 3e cheat day omdat ik uit ga buuhuuu.

Helemaal mee eens, als je deze week al 2x heb gecheat, weet dat het je tegen werkt en dan vervolgens vrijdag nog een x gepland hebt om te gaan cheate, gaat het je komende 7 weken echt niet lukken om het doorzettingsvermogen te hebben om een doel te halen wat zelfs met een goeie dosis doorzettingsvermogen (bijna) onmogelijk te halen is zonder je spiermassa te verklote
 
Gewoon wat coco nemen en lekker losgaan. Als je dat van 10u savonds tot 5u volhoudt telt dat toch wel als 3500Kcal cardio denk ik.
 
Wacht, een moslim die drinkt? Wat?
 
Je kant wel zoveel afvallen maar of het verstandig is in die tijdsperiode betwijfel ik :p
 
Back
Naar boven