XXL Nutrition

Deze wil ik!!!

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk, vaak genoeg bij blokker gezien, bij de Hema, V&D en de bijenkorf zou je ook kunnen kijken...

Ikzelf heb gewoon een handblender, echt een handig ding! gooit alles wat je wilt blenden in de bijgeleverde maatbeker, handblender erin douwen en mixen maar! :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dus kleine blenders die ook op batterijen werken? hmm... ga er vanmiddag zeker naar kijken :thumbs:

Hoeveel kosten die dingen van de blokker ongeveer? Want het lijkt me toch wel erg handig.
(Bijvoorbeeld om een tonijn shake te maken hehehe :D)

volgens mij bedoelt hij een gewone blender, maar ik wil echt zo'n kleine die op batterijen werkt. Anders moet ik 'm maar via bb.com bestellen...

An_G zei:
Tuurlijk, vaak genoeg bij blokker gezien, bij de Hema, V&D en de bijenkorf zou je ook kunnen kijken...

Ikzelf heb gewoon een handblender, echt een handig ding! gooit alles wat je wilt blenden in de bijgeleverde maatbeker, handblender erin douwen en mixen maar! :thumbs:

bedoel je nou zo'n kleine blender of een normale?

f*cking ecto zei:
bedoel je nou zo'n kleine blender of een normale?

Ik heb ze beide wel eens bij blokker gezien (en volgens mij zijn ze ook wel te vinden bij V&D, bijenkorf of de Hema, k zou gewoon s ff kijke ) dus en eentje die op batterijen gaat en eentje die in 't stopcontact moet.
Ikzelf heb gewoon een handblender die met een stekker 't stopcontact in moet.

Waarom wil je eigenlijk zo een op batterijen? zodat je m ook in de auto ofsow kan gebruiken? want over het algemeen vind je overal toch wel ff een stopcontact?

Bij ons op de sport school kun je zo`n ding kopen.
Lijkt me wel handig.

Jopie

Ben vandaag bij de blokker, hema, v&d, kijkshop, bcc, it's, modern electronics geweest, maar geen 1'tje gevonden :(...

Terug
Naar boven