AndroidHealthClinic

DHB dihydroboldenone iemand ervaring mee?

Bezoekers in dit topic

PolskaPower

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2016
Berichten
50
Waardering
12
Lengte
1m88
Massa
98kg
Hoi iedereen ik heb eindelijk dhb kunnen vinden en ben benieuwd of iemand heeft ervaring er mee.
 
Wat is het precies?
 
Dihydroboldenone is een geconverteerde boldenone. Dat is waar bold z'n effecten uiteindelijk vandaan haalt.

Denk aan testosteron die omzet naar dihydrotestosteron (dht).

Staat zeer hoog op m'n to-do list.
 
Dihydroboldenone is een geconverteerde boldenone. Dat is waar bold z'n effecten uiteindelijk vandaan haalt.

Denk aan testosteron die omzet naar dihydrotestosteron (dht).

Staat zeer hoog op m'n to-do list.

Klopt het ook dat het heel vergelijkbaar is met Primo, maar dan met een hogere anabole werking?
 
Laatst bewerkt:
Dihydroboldenone is een geconverteerde boldenone. Dat is waar bold z'n effecten uiteindelijk vandaan haalt.

Denk aan testosteron die omzet naar dihydrotestosteron (dht).

Staat zeer hoog op m'n to-do list.
Klopt ik ga die binnenkort proberen maar twijfel aan de dosering.zo te zien niemand heeft ervaring er mee dus k ga moete improviseren.
 
Klopt het ook dat het heel vergelijkbaar is met Primo, maar dan met een hogere anabole werking?
Primo zet volgens mij ook om naar DHB inderdaad.

Klopt ik ga die binnenkort proberen maar twijfel aan de dosering.zo te zien niemand heeft ervaring er mee dus k ga moete improviseren.
400mg per week is volgens mij gebruikelijk.
 
Klopt ik ga die binnenkort proberen maar twijfel aan de dosering.zo te zien niemand heeft ervaring er mee dus k ga moete improviseren.

Bekijk dit filmpje ook even, wellicht heb je er wat aan:
 
ik ga beginnen met 400 en mschn daarna beetje verhogen naar 500/600. Ben echt benieuw want van deca en tren heb ik probleem met prolactine,aromasin helpt maar ben dat beetje beu en heb groote verwachtingen ivm dhb. Ben ook aan het denken wat zou test mast en dhb samen doen
 
klinkt wel lekker :)
 
ik ga beginnen met 400 en mschn daarna beetje verhogen naar 500/600. Ben echt benieuw want van deca en tren heb ik probleem met prolactine,aromasin helpt maar ben dat beetje beu en heb groote verwachtingen ivm dhb. Ben ook aan het denken wat zou test mast en dhb samen doen
Probeer eens cabergoline als je dk of tren pakt, ik kan er ook niet tegen en met caber en arimidex gaat het helemaal goed!
 
Heb het een keer gebruikt op 600mg per week icm 750 test e.
Heerlijk middel, geen merkbare sides en mooie droge massa.
Heb ook op 700mg legit primo gezeten en vond DHB persoonlijk fijner en meer massa idd.
Veel klagen over pijnlijke injecties, bij mij viel t mee, wel beetje gevoelig volgende dag maar goed te doen.
 
Heb het een keer gebruikt op 600mg per week icm 750 test e.
Heerlijk middel, geen merkbare sides en mooie droge massa.
Heb ook op 700mg legit primo gezeten en vond DHB persoonlijk fijner en meer massa idd.
Veel klagen over pijnlijke injecties, bij mij viel t mee, wel beetje gevoelig volgende dag maar goed te doen.
dus als ik op400 begin en dan opbouw tot 600 dan moet dat genoeg zijn zo te zien. Thanks om het mee te delen bro.ik ga zien of ik mast er bij ga nemen,lijkt mij een goede combo plus dbol pre workout hehe k kan nie wachten
 
Probeer eens cabergoline als je dk of tren pakt, ik kan er ook niet tegen en met caber en arimidex gaat het helemaal goed!
ik weet bro maar ik kan dat moeilijk vinden plus als dhb gaat goed zijn dan heb ik n vervanger hehe
 
ik weet bro maar ik kan dat moeilijk vinden plus als dhb gaat goed zijn dan heb ik n vervanger hehe
Als je al aan DHB kan komen moet caber ook wel lukken toch ;) beetje goede dealers kunnen er wel aan komen als je er om vraagt :) maar ben benieuwd hoe je er op gaat
 
Als je al aan DHB kan komen moet caber ook wel lukken toch ;) beetje goede dealers kunnen er wel aan komen als je er om vraagt :) maar ben benieuwd hoe je er op gaat
ik ga eerst 4 a 6 weken cruisen ik kom van n test mast tren kuur.
 
Bump

Ik kan nu aan Dhb komen.
Enkel ben ik wel heel erg benieuwd wat ik hiervan kan verwachten
 
Misschien een beetje off topic maar zijn er hier meer mensen die extreme maag problemen krijgen van bold?
 
toen ik het gebruikte nergens last van, was op 600mg per week
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Back
Naar boven