XXL Nutrition

DHB Log

  • Topic starter Thales
  • Startdatum
  • Reacties 57
  • Weergaven 4K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Update
25 oktober
Voeding up-to-date
Training up-to-date

Kuur
Week: 07
Wk 01-15 250 Test-E
Wk 01-15 300 DHB
Wk 01-15 200 Mast-E

Supplementen
Multivitamine
D3
Red Maca
Saw Palmetto

Voeding
Calorieën: 2.020
Eiwitten: 225
Vetten: 81
Koolhydraten: 100

Maaltijd 1
50 Isolaat
05 Visolie
05 Hennepolie
05 Lijnzaadolie
05 Cacao
05 Chia- & Lijnzaad
05 Greens

Maaltijd 2
100 Zalm
050 Avocado
200 Groenten

Maaltijd 3
100 Kip
200 Groenten

Maaltijd 4
100 Kip
200 Groenten

Maaltijd 5 (IIFYM)
50 Eiwitten
25 Vetten
75 Koolhydraten
(Niet opgenomen in macro's)

Maaltijd 6 (Pre)
125 Fruit
125 Fruit
125 Fruit
(Opgenomen in macro's als appel, peer en banaan)

Maaltijd 7 (Post)
50 Isolaat
05 Visolie
05 Olijfolie
05 Pompoenpitolie
05 Cacao Nibs
05 Zadenmix
05 Greens
Maaltijd 8 (Bed)
500 Kwark
250 Fruit
025 Notenmix

Training
Push
Pull
 
Laatst bewerkt:
In!
 
Ik lees mee, succes!
 
In, leuk man
 
In!
 
In! Ook foto's?
 
In! Ook foto's?

Lijkt me wel een goede toevoeging.

Update 1:
Voeding is nog even onder constructie, ik wil een lactose- en glutenvrij dieet proberen en daarbij oktober nog even wat cutten. VP is op dit moment wat opgelopen waarbij ik nu op de grens zit met wat ik nog acceptabel vind. Betreffende het dieet heb ik heel het jaar al last gehad van verteringsproblemen en heb binnenkort (alweer) een afspraak staan met de huisarts en wil nu definitief eens weten waar ik last van heb. Voor mijn gevoel ben ik lactose intolerant en kan dus niet te veel lactose verdragen, maar wel iets. Daarnaast lijkt het grootste probleem wat ik heb tarwe gerelateerd. Havermout, muesli, cruesli of gewoon broodproducten geven mij echt flink wat problemen. Opgeblazen buik en dusdanig veel last dat ik soms gewoon niet fatsoenlijk kan werken/trainen e.d. Belemmert mij ondertussen ook met de bulk waardoor ik soms gewoon niet eet door de last.

DHB tot nu toe gaat relatief goed. Het gevoel wat ik nu ervaar is een 'snelle' bold. Bold merk ik meestal na 4 weken wel opkomen qua volheid en vasculair(nl woord?). Nu heb ik dat gevoel sneller en merk dat kracht langzaam weer vooruit gaat en daarbij heb ik meer uithoudingsvermogen qua reps. Ik moet goed in de gaten houden hoe het deze kuur verloopt want ik denk dat ik ondertussen kan concluderen dat bold voor mij niet is weggelegd. Ik ervaar namelijk: laag libido, slecht slapen, en schandalig veel zweten (heeft zeker ook te maken met gyno en mijn e2 management). Tot nu toe heb ik nog nergens klachten over: libido is op het niveau van 2x per dag zin om het zo maar uit te drukken, laatste keer dat ik dit niveau had kan ik niet eens meer herinneren. Slapen gaat medium, maar dat heeft meer te maken met mijn werkritme dat op dit moment even niet optimaal is, maar slaap wel gewoon diep en betreffende zweten is het uit te houden. Weet nog niet of dit komt doordat het weer kouder is of omdat ik nu bijv minder aas zet.

Het is wel duidelijk dat mijn vorige side-effects voornamelijk gerelateerd waren aan bold en/of e2 management (aromasin en/of nolvadex). Ik wil proberen hier nu meer gestructureerd mee om te gaan en duidelijk dingen uit te gaan sluiten want vorige kuren van dit jaar ben ik op zich tevreden over, maar qua side-effects wil ik het niet meer zo ervaren want dan stop ik er nog liever mee. Daarbij heb ik op dit moment echt serieuze last van werk stress dus dat moet ik echt even goed in de gaten gaan houden. Er is een einde in zicht maar toch blijft dit een belangrijke factor.

Afsluitend gaat de beginpost nog aangepast worden als ik meer tijd heb deze week.
 
Buikproblemen kunnen een bitch zijn, hopelijk helpt het nieuwe dieet.

Ook jammer van die sides die je hebt op bold/ dhb. Wil het zelf wel eens een kans geven maar een laag libido kan ik niet hebben :o
 
Hoe ervaar je de PIP?
veel last van of valt dit mee?

Succes met je kuur!
 
IN MAN ! mucci en ik azerate zijn heel benieuwd :P. maar je was toch al met dhb een tijdje aan het pinnen ?
 
Vind het altijd wel een lastig verhaal om zeker te weten dat er ook gepakt wordt wat mensen denken te pakken.

Die side effects die je noemt van bij je bold run zouden ook van tren kunnen komen bijv.
Wellicht in de bold, wellicht in de mast.

Of de compounds klopten wel ofc, maar ze moeten alles gewoon legaliseren :p
 
Vind het altijd wel een lastig verhaal om zeker te weten dat er ook gepakt wordt wat mensen denken te pakken.

Die side effects die je noemt van bij je bold run zouden ook van tren kunnen komen bijv.
Wellicht in de bold, wellicht in de mast.

Of de compounds klopten wel ofc, maar ze moeten alles gewoon legaliseren :p
mogelijk een goed punt , in hoeverre worden de filters hergebruikt ( i.e kruisbesmetting )

maar bold kun je wel redelijk depri van zijn imo
 
Vind het altijd wel een lastig verhaal om zeker te weten dat er ook gepakt wordt wat mensen denken te pakken.

Die side effects die je noemt van bij je bold run zouden ook van tren kunnen komen bijv.
Wellicht in de bold, wellicht in de mast.

Of de compounds klopten wel ofc, maar ze moeten alles gewoon legaliseren :p

Alles wat ik nu zet is simec tested (trained by JP). Ga er dus niet van uit dat ik andere shit erin heb zitten ;)

Hoe ervaar je de PIP?
veel last van of valt dit mee?

Succes met je kuur!

Zie Update 2 hiervoor

Update 2:
Momenteel erg druk waardoor loggen wat op een zijspoor raakt.

Training:
Qua kracht maak ik nog weinig echt zichtbare winsten -> komt door de drukte van werk waardoor trainingen beginnen terwijl ik al wat vermoeider ben, en de lage calorieën zijn daarbij ook geen aanrader. Echter ben ik op zich best positief want ik stijg geleidelijk aan nog wel met de meeste dingen.

Voeding:
Ben nog niet langs de dokter geweest, kwam uiteindelijk niet uit en moet dus alsnog een afspraak gaan maken. Voeding nu is eigenlijk groenten met kip tot avondeten -> daarbij eet ik koolhydraten en wat fruit -> training -> kwark met fruit en slapen. Zit dus best laag in de totale calorieën en wil dit even zo houden tot het niet meer vol te houden is. Daarna wil ik een soort 'reverse diet' toepassen waarbij ik specifiek ga kijken welke koolhydraten ik kan hebben en welke niet (ook afhankelijk ivm doktor als daar wat uit komt). Dit blijf ik iig tot eind oktober doen.

Kuur:
Heb wat twijfels gehad over de mast en of dit een toevoeging is op deze kuur. Bij side effects zal ik nog wat schrijven waarom ik uiteindelijk aromasin heb genomen, maar of dit slim is geweest betwijfel ik. Hoop hier nog wat advies op te kunnen krijgen.

Side effects:
Libido is sinds tijden niet zo goed geweest, echter had ik een keer een softere willie waardoor ik de indruk had dat e2 verhoogd is + ik had wat last van bloat (koolhydraten of e2 gerelateerd is mij nog niet duidelijk, is geweest toen ik wel nog koolhydraten in dieet had). Hierdoor had ik het (stomme?) idee om 10mg aromasin voor een paar dagen te nemen, en 20mg nolva ma-wo-vr (nolva is ivm gyno die zo hopelijk nog weg trekt en dat het iig niet erger wordt). Ik denk dat aromasin niet nodig is geweest want merk dat mijn gewrichten iets wat gevoeliger zijn geworden -> zonder bloedtest lijkt me dat e2 dus weer aan de lage kant is, en daarbij is libido ook wat verlaagd. Wat ik er nog bij moet zeggen is dat ik de indruk had dat libido een boost kreeg de dag van zetten (dit is voor zover mij bekend normaal), maar de dag erna had ik niet direct een dipje maar merkbaar minder zin. Heb dat geïnterpreteerd dat e2 verhoogd was want het leek met de week erger te worden.

PiP is nog steeds een pain-in-the-ass (letterlijk). Het lijkt net dat als ik zet de olie gaat kristalliseren en een harde bol blijft die pijn doet en ongeveer 2 weken blijft zitten. Het enige wat ik niet meer heb is dat het echt een dikke zwelling word die ik in de eerste week heb ervaren. Het is ook best vervelend want zet 2x in de week, maar ik kan de week erna niet meer op dezelfde plek zetten, waardoor ik meer moet afwisselen dan ooit. Ik heb daarbij het probleem dat ik sommige plekken niet prettig vind en sws ben ik geen fan van prikken. Het lijkt dus dat het met de week iets minder wordt, maar het blijft nog echt een punt waarbij ik twijfel of ik het door wil blijven nemen/in de toekomst ooit nog wil gaan gebruiken.

Slapen gaat nog redelijk goed, kan hier eigenlijk nog niet echt iets negatiefs over vermelden.

Zweten blijft nog een punt. Ik kan 20C nog hebben en alles daarboven zorgt ervoor dat ik ga zweten. Het enige wat ik (denk ik) moet doen is een tijd geen nolva/aromasin pakken, want heb echt het idee dat deze middelen specifiek ervoor zorgen dat ik een lopende fontein word. Ik sta er met alles op ingesteld dat ik niet moet gaan zweten en ervaar echt gewoon stress hiervan met daarbij het gevolg dat ik juist ga zweten. Krijg hier echt de tering van. Wat ik daarbij kan zeggen is dat ik echt zichtbaar meer zweet dan gemiddeld en dat zorgt voor de visuele cirkel warm->zweten->ergeren->nog meer zweten->boos zoiets.

Rood gezicht
Waar ik nu sinds 2 weken wat last van heb is een rood gezicht, en een rode nek. Kan niet duidelijk een antwoord vinden waarom ik dit heb. Bloeddruk is binnen de grens, oestrogeen lijkt me ook niet echt verhoogd gezien de symptomen (zou mogelijk wel verhoogd kunnen zijn maar ga er eigenlijk ook niet vanuit), bloat kan het ook niet zijn want eet nauwelijks koolhydraten en ben stuk platter. Enige waar ik nog aan kan denken is een te hoog hematocriet gehalte, al lees ik dat dat niet zichtbaar is met een rood gezicht. Heb het idee dat ik o.a. met typen sneller verzuring krijg in mijn onderarmen en vingers -> heb dit eerder ervaren toen hematocriet aan de hoge kant was. Of zou het van de aromasin kunnen komen want die heb ik voor de laatste keer genomen vorige week vrijdag.
 
Van waar haal je dat snellere verzuring met hematocriet gelinkt zou zijn? Lijkt me sterk denk ik:P

Vreemd die softe piemel, zou niet mogen met test én mast erin. Is het inmiddels al beter?

Hoe zijn je stats op dit moment?

En train je ook ala JP? Een gemodificeerde hit?
 
Ik lees vaak savonds en merk dat ik dan langzaam mijn armen afknel en ff anders moet gaan liggen. Merk met bold o.a. dat ik sneller van positie moet wisselen en vaak met donatie is hc aan de hoge kant. Zal best BS kunnen zijn tbh

Meh libido is nog niet helemaal terug. Moet morgen weer zetten dus zal hopelijk snel goed komen. Zou evt vandaag hcg er alvast nij kunnen nemen maar zal wel geen zoden aan de dijk zetten.

Training is best toevallig overeenkomend met JP ebook. Zal het binnenkort eens posten als ik tijd heb.

Zal me morgen vroeg eens wegen.
 
Alles wat ik nu zet is simec tested (trained by JP). Ga er dus niet van uit dat ik andere shit erin heb zitten ;)

Beetje raar simec test toch geen dhb? hebben ze geen standaarden voor volgensmij. Anders wel benieuwd naar labtest
 
Heb je zn ebook, of online linkje?

Succes bro
 
Heb je zn ebook, of online linkje?

Succes bro

Zal even kijken of ik het door kan sturen. Heb bestandje.
Boek slaat nergens op wil ik njet zeggen maar had het zo zelf kunnen schrijven. Weinjg diepgang en niet meer dan paar trainingen.
 
Back
Naar boven