MuscleMeat

DHB

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

IKKE68

Cool Novice
Lid geworden
21 dec 2018
Berichten
44
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
10%
Jammer genoeg mag je hier geen merken noemen, maar mijn DHB zit op 150mg/ml.

Ik neem nu sinds 2 weken 2 maal pw 150mg en 250mg orginele susta uit de apotheek.
Alle middelen heb ik al eens gehad want ben al jaren bezig en ken ook alle sides.
DHB was voor mij nieuw en dacht omdat het wat van primo/masteron werking had ik het weleens wilde proberen.
Nu na 2 weken heb ik wel zn plofkop niet normaal meer alsof ik al een maand aan 200mg Oxy zit

Zijn er meer mensen hier die die ervaring met deze DHB hebben?
Ik hoef geen info over labs die het op 100mg of 200m/ml hebben wat gaat nu enkel om wat ik neem.
Normaal gesproken hoort dit goedje nml geen vocht vast tehouden.
Ja ik weet susta doet dat ook bij bepaalde doseringen, maar neem susta al 25 jaar in alle doseringen dus ik ken de sides.
 
Jammer genoeg mag je hier geen merken noemen, maar mijn DHB zit op 150mg/ml.

Ik neem nu sinds 2 weken 2 maal pw 150mg en 250mg orginele susta uit de apotheek.
Alle middelen heb ik al eens gehad want ben al jaren bezig en ken ook alle sides.
DHB was voor mij nieuw en dacht omdat het wat van primo/masteron werking had ik het weleens wilde proberen.
Nu na 2 weken heb ik wel zn plofkop niet normaal meer alsof ik al een maand aan 200mg Oxy zit

Zijn er meer mensen hier die die ervaring met deze DHB hebben?
Ik hoef geen info over labs die het op 100mg of 200m/ml hebben wat gaat nu enkel om wat ik neem.
Normaal gesproken hoort dit goedje nml geen vocht vast tehouden.
Ja ik weet susta doet dat ook bij bepaalde doseringen, maar neem susta al 25 jaar in alle doseringen dus ik ken de sides.
Je mag toch wel foto's plaatsen en vragen of het echt of nep is?

DHB zou geen vocht moeten vasthouden. Je ziet er veel voller uit, krijgt meer veins en je zweet ook veel meer. Sommigen omschrijven het als een ''light tren''. DHB heeft eigenlijk bijna geen sides(e.g. oestrogeen issues die je normaliter met test zou krijgen).

Enige wat je in de gaten moet houden is dat je bloed niet in yogurt veranderd.
 
Een bekende van mij heeft ook oestrogene bijwerking gehad op 150mg/ml DHB en dat hoort absoluut NIET te gebeuren. Hij kreeg sinds het toevoegen van deze DHB gyno verschijnselen.

Het vervelende is dat DHB heel moeilijk te testen is op echtheid.

Trek zelf je conclusies, dat heb ik voor mezelf ook gedaan met deze dhb :)
 
Een bekende van mij heeft ook oestrogene bijwerking gehad op 150mg/ml DHB en dat hoort absoluut NIET te gebeuren. Hij kreeg sinds het toevoegen van deze DHB gyno verschijnselen.

Het vervelende is dat DHB heel moeilijk te testen is op echtheid.

Trek zelf je conclusies, dat heb ik voor mezelf ook gedaan met deze dhb :)

Kijk aan zn antwoord heb ik iets.
Ik had men twijfels al en gezien ik alle sides van al het andere wel ken was ik zeer verbaasd over deze sides die bij dit product juist NIET horen daarom neemt men het ook.

Zoals je zegt op echtheid testen is moeilijk en duur als je hetzelf doet, de online testen tja met photoshop kan een hoop.
Ik kijk het nog ff aan met dit goede en anders moet ik het maar zien als Test Cypionate

Bedankt voor je feedback.
 
Kijk aan zn antwoord heb ik iets.
Ik had men twijfels al en gezien ik alle sides van al het andere wel ken was ik zeer verbaasd over deze sides die bij dit product juist NIET horen daarom neemt men het ook.

Zoals je zegt op echtheid testen is moeilijk en duur als je hetzelf doet, de online testen tja met photoshop kan een hoop.
Ik kijk het nog ff aan met dit goede en anders moet ik het maar zien als Test Cypionate

Bedankt voor je feedback.
Steroiden laten testen is 1 ding, als je daar gewoon het geld voor hebt, maar het gaat om de stof dihydroboldenone wat moeilijk te testen is. Dit geldt ook voor trestolone. Zijn de enige 2 stoffen waarvan er geen labtesten zijn :)
 
Steroiden laten testen is 1 ding, als je daar gewoon het geld voor hebt, maar het gaat om de stof dihydroboldenone wat moeilijk te testen is. Dit geldt ook voor trestolone. Zijn de enige 2 stoffen waarvan er geen labtesten zijn :)

Chinezen boffen dat er nog geen goede test voor is en sturen nu gewoon een crap op waar de producent meer voor dokt dan voor de standaard middelen.

Trestolone pfff wat een spul, tijdje geleden eens aan begonnen maar knettergek werd ik ervan.
Of de werkzamestof erin zat weet ik niet en boeide me niet meer.
Gewone tren kan erg zijn, maar als ik rekening hou met de sides kan ik mezelf goed rustighouden enkel met trestolone was dat niet het geval.
Geen middel dua voor mij
 
De 150mg dhb geeft ook geen pip he?

Terwijl dhb zeker op die dosering per ml toch vaak wel pip hoort te geven..

Post fotos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven