AndroidHealthClinic

DHEA; ervoor of erna ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Ik heb 1 x DHEA gebruikt (dat ik overigens gewoon bij een supplementen-shop heb gehaald) en er eigenlijk nix spectaculairs van gemerkt. (prijs 16.95 voor 120 caps)

Het spul mag toch eigenlijk niet verkocht worden in NL, dus was het misschien dan toch fake??

Op ergogenics las ik dat het sowieso langzaam converteerd naar test maar dat vooral de dosering en het moment van inname het verschil uit maken.

Ik las op een vorige thread dat het nix meer dan een cortisol blokker is en dus voor het slapen gaan genomen dient te worden.
En op het etiket staat over de gehele dag en met name voor de work-out...

Zijn er mensen die wel goede ervaringen met DHEA en meer weten over werkzame doseringen, inname, combo's etc...:scratch:

Lucht je :heart: !
 
DHEA werkt zoiezo niet zo sterk. Het is een voorloper van testosterone. Dat wil zeggen dat het nog meerdere keren geconverteed moet worden voor het target hormoon is bereikt. Hierdoor zal er nauwelijks of niets overblijven, tenzij je extreem hoge doseringen pakt. DHEA staat zelfs nog voor androstenedione, waarvan we weten dat het een slechte precursor is...dus hoe slecht zal DHEA dan zijn...

Bij doseringen van 1500mg zal het wel werken...maar dat zal buiten kostbaar, ook bepaalde nevenwerkingen met zich mee kunne brengen.
 
Bij doseringen van 1500mg zal het wel werken...maar dat zal buiten kostbaar, ook bepaalde nevenwerkingen met zich mee kunne brengen. [/B][/QUOTE]

hmm...er zat 30 mg per cap in. om die 1500 per dag te halen moet je toch zo'n 50 cap's wegwerken !
das 2,5 dag en je potje is helemaal leeg ! .....a whaste of money! :headbang:
 
Originally posted by I.R.O.N.
Bij doseringen van 1500mg zal het wel werken...maar dat zal buiten kostbaar, ook bepaalde nevenwerkingen met zich mee kunne brengen.

hmm...er zat 30 mg per cap in. om die 1500 per dag te halen moet je toch zo'n 50 cap's wegwerken !
das 2,5 dag en je potje is helemaal leeg ! .....a whaste of money! :headbang: [/B][/QUOTE]

klopt kan je beter goede prohormonen halen of gewoon een normaal supplement zoals creatine dat wel goed werkt..
 
DHEA is toch een goede cortisol blokker en werkt ook op je vetverbranding in lage doseringen van 100 tot 600 mg.

Zou het voor en na je training nemen.

Maar vind het zonde je kiest voor een pro hormoon maar dan neem je iets wat zo mild is dat het eigelijk een normaal supplement is.
 
Originally posted by nilsjei1234


hmm...er zat 30 mg per cap in. om die 1500 per dag te halen moet je toch zo'n 50 cap's wegwerken !
das 2,5 dag en je potje is helemaal leeg ! .....a whaste of money! :headbang:

klopt kan je beter goede prohormonen halen of gewoon een normaal supplement zoals creatine dat wel goed werkt.. [/B][/QUOTE]

Tja...dat is het probleem... Op zich werkt het wel goed. Ik weet dat er goeie studies over gedaan zijn...en nog plaats vinden (hier in NL zelfs). Werken doet het wel...maar de dosis moet extreem hoog zijn om het uiteindelijke targethormoon te bereiken.
 
...dus mensen laat die 'pro dhea' van de be-fitshop (internet) maar lekker in de schappen staan !
 
Dit spul is een goede vetverbrander dan ofwa?
.....of zijn er betere ?
 
Back
Naar boven