MuscleMeat

Dhea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

superwoman

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
61
Waardering
0
Ik heb het forum erop nageslagen maar kan geen stukjes vinden omtrent de ervaringen met het gebruik van DHEA behalve dan van 1 persoon die niets ervan gemerkt heeft en twijfelt over de kwaliteit van het aangeschafte DHEA.
Ik ben van plan om dhea via internet te bestellen en ben op zoek naar de volgende ervaringsfeiten:

1. welk merk DHEA heb je gebruikt ?
2. wat zijn jouw ervaringen met DHEA ?
3. hoe lang heb je DHEA gebruikt ?
4. heb je 'side-effects' vernomen ?

Het gaat me om ervaringsfeiten, ik heb reeds internetpagina's van dhea erop nageslagen,
alvast dank !
 
Kijk even in mijn topiclijst :dance: , heb er een tijdje terug een over aangemaakt ;), staat trouwens wel op de verboden lijst in Nederland :eek:
 
Moved naar AAS.
 
yep, DHEA is een prohormoon. het is wel zo'n beetje het lichste wat je kan krijgen maar of het geschikt is voor vrouwen daar kan ik je niet veel over vertellen. ik zou daar ff goed onderzoek naar doen voordat je dadelijk wakker wordt met baardgroei :D

het merk wat ik heb gebruikt is MRM en mijn ervaringen zijn slecht. ik heb niks gemerkt van krachttoename danwel spiermassa. ik denk dat een te groot deel gewoonweg wordt afgebroken door de lever. ik heb het gebruikt voor zes weken, maar eens maar nooit meer. ik heb geen side effects vernomen maar dat mag ook wel als je voorderest niks merkt :)

als vrouw zijnde zijn er tegenwoordig veel betere alternatieven, denk hierbij aan anavar. Dani heeft hier mee gekuurd en mooie resultaten gehaald.

succes met je zoektocht
 
Ik heb dezelfde ervaring als Latin spirit. Ik heb zo een 4-5 weken prohormoon stacks gebruikt met DHEA en daar niets van gemerkt. Persoonlijk zie ik het als weggegooid geld... Het enige prohormoon waar ik iets van merkte was 4-AD, maar dat was voornamelijk een libidoverhoging en een klein beetje meer kracht. Ook 1-AD (zogenaamd het beste van het beste) deed bij mij niets.
Anavar is een goede optie als je wat wilt gaan gebruiken.
 
DHEA is meer een anti-aging hormoon en geschikt voor vrouwen in de overgang. Maar ook bijv om te lage hematocrietwaardes op te trekken. Dat is waarvoor ik het tijdens mijn ziekte in lage doses heb gebruikt, met succes. Uit het hoofd: van 0,3 of lager naar 0,43.
 
Esperantisto zei:
DHEA is meer een anti-aging hormoon en geschikt voor vrouwen in de overgang. Maar ook bijv om te lage hematocrietwaardes op te trekken. Dat is waarvoor ik het tijdens mijn ziekte in lage doses heb gebruikt, met succes. Uit het hoofd: van 0,3 of lager naar 0,43.

Precies.

Bij mannen wordt de aanmaak van DHAE na hun 30ste flink minder. De effecten van een gezonde DHEA-aanmaak staat voor gezondheid, fitheid etc en het is daarom een optie om dit anti-aging supp te nemen als je die leeftijd nadert.
Of je er wat van merkt is een tweede.
 
Heb het boek van dr Atkins "Anti-verouderingsdieet" en naast het promoten van groenten en fruit evenals groene thee.. jawel, de man is niet alleen maar provetfanaaat is ie lyrisch over DHEA als anti-verouderings-sup.

Hoorde dat men het in de VS nu ook op de dopinglijst wil zetten, wat een storm van protest opleverde bij de life-extensionists.

Maar ja, daar is nu het spotten van vogels ook strafbaar geworden.. afschieten mag wel , maar spotten niet meer. Dit in het kader van de anti-terrorisme-maatregelen :rolleyes:
 
Dr Atkins was een zeer gevaarlijk man met z'n anti-kh dieetjes.
 
wat een onzin... de man heeft juist miljoenen mensen succesvol laten afvallen die met geen enkele andere methode het was gelukt. Bovendien promoot hij echt wel het sporten, maar ja... als dan mensen te lui zijn om het te doen?
Er staat zelfs een KT-schemaatje in zijn laatste boek.. dus al die anti-Atkins-hetze is volkomen bullshit net als die hele hetze over dat hij zo dik was. Was ook al een dikke leugen.

Dus... echt niet gevaarlijk.. integendeel! Al heb ik meer op met de Eades en het Protein Power. Is meer paleo-dieet.
 
Ach beste Espi, hoevaak nog moet je mensen duidelijk maken dat kh's de brandstoffen zijn voor een goed functioneren van de hersenen? Dat je zonder kh's een energieloos wezen bent? Maar natuurlijk, Amerikanen omarmden z'n theorietjes; want met zo'n dieet hoef je je niet in te spannen! Lekker! Maar ja dat kan ook niet want zonder kh's is behoorlijke inspanning niet eens mogelijk.
 
Zucht.. hersenen kunnnen perfect functioneren op een combinatie van glucose EN ketonen. Hoe meer ketonen je aanmaakt, des te minder glucose nodig is.
Glucose behoefte van de hersenen blijkt zo rond 50-100g per dag te zijn, wat goed uit eiwitten kan worden gehaald.
Als dat niet zo was dan was Homo sapiens er nooit geweest , want de mens is pas 10.000 jaar geleden landbouwer geworden en is toen op iets grotere schaal KH gaan eten.
 
Esperantisto zei:
Zucht.. hersenen kunnnen perfect functioneren op een combinatie van glucose EN ketonen. Hoe meer ketonen je aanmaakt, des te minder glucose nodig is.
Glucose behoefte van de hersenen blijkt zo rond 50-100g per dag te zijn, wat goed uit eiwitten kan worden gehaald.
Als dat niet zo was dan was Homo sapiens er nooit geweest , want de mens is pas 10.000 jaar geleden landbouwer geworden en is toen op iets grotere schaal KH gaan eten.


Grappig jij woont 5 minuten bij mij vandaan :D
 
Een jaar of wat terug gebruikten veel gasten in mijn oude gym DHEA als ondersteuning om droog te worden :dance: en ik moet zeggen, bij hun had het een aardig effect ;)
 
Esperantisto zei:
Zucht.. hersenen kunnnen perfect functioneren op een combinatie van glucose EN ketonen. Hoe meer ketonen je aanmaakt, des te minder glucose nodig is.
Glucose behoefte van de hersenen blijkt zo rond 50-100g per dag te zijn, wat goed uit eiwitten kan worden gehaald.
Als dat niet zo was dan was Homo sapiens er nooit geweest , want de mens is pas 10.000 jaar geleden landbouwer geworden en is toen op iets grotere schaal KH gaan eten.

Bij een inactief leven wel ja.
En dat is juist waarom het zo populair werd; mensen werden de threadmill of de gym niet ingeschopt maar konden lekker hetzelfde gezapige leven aanhouden. Lijnen = change of lifestyle, géén trucendoos uit een bestseller.
 
Dave Hawk zei:
Een jaar of wat terug gebruikten veel gasten in mijn oude gym DHEA als ondersteuning om droog te worden :dance: en ik moet zeggen, bij hun had het een aardig effect ;)

Dave Hawk: Kun je die 'gasten in je oude gym' om feedback vragen ?
als ik het zo lees heeft geen van jullie effect bereikt met DHEA en
het valt me op dat jullie verwijzen naar Anavar maar daar durf ik niet aan te beginnen.
Ik concludeer hieruit dat 'zwaardere ondersteuning' gebruikt wordt en in een andere fase zitten, dan iemand die alleen eiwitten, stackers, fatburners en red bull gebruikt.
Ik wil naar een ander station, echter niet aan de steroids. :cool:
 
DHEA is een prohormoon en valt daarom gewoon onder de categorie steroids hoor mevrouw :)

mijn boodschap is daarom ook of doe het goed of doe het niet.
 
Latin spirit zei:
DHEA is een prohormoon en valt daarom gewoon onder de categorie steroids hoor mevrouw :)

mijn boodschap is daarom ook of doe het goed of doe het niet.

Ik zie DHEA in alle bodybuildingbladen geadverteerd staan en Anavar niet.
Ik probeer zoveel mogelijk informatie te vergaren om tot een goede keuze te komen.
1. Hoe moet ik de relatie DHEA & Anavar zien ?
2. side effect DHEA is vrijwel nihil
 
superwoman zei:
Ik zie DHEA in alle bodybuildingbladen geadverteerd staan en Anavar niet.
Ik probeer zoveel mogelijk informatie te vergaren om tot een goede keuze te komen.
1. Hoe moet ik de relatie DHEA & Anavar zien ?
2. side effect DHEA is vrijwel nihil

DHEA is dus een prohormoon en het klopt inderdaad dat daar nog steeds mee geadverteerd wordt. maar hou er rekening mee dat ze beiden onder de categorie anabolen steroiden vallen, vandaar dat ik zeg als je toch met hormonen aan de slag gaat kan je het beter goed doen, het liefst helemaal niet, maar als je het dan toch doet kan je het beste anavar pakken. Dit middel is vrijwel niet androgeen, zodat je als vrouw zijnde een minimumkans aan mannelijke side effects zoals baardgroei oid hebt.

een vrouwelijke member hier op het board, Dani, heeft gekuurd met anavar en met succes. misschien dat je haar log eens kan opzoeken.

antwoord op je andere vragen:

1. DHEA en Anavar zijn allebei hormoononderdrukkende middelen. het grote verschil is dat DHEA eerst in je lichaam omgezet moet worden tot een hormoon (vandaar het woord prohormoon) en een middel als anavar de werkzame stof op zich al bevat. Effectiever dus omdat er een proces minder is (en daarom ook gezonder imo).
2. geen side effects is wat de fabrikant je doet geloven. je bent bezig met hormonen, dus side effects kunnen er altijd zijn. de side effects van dhea zullen even groot zijn als anavar
 
Anavar (behoort tot de groep steroiden), DHEA (behoort tot de groep pro-hormonen) beiden zijn verboden en het bezit van Anavar (in bepaalde hoeveelheden) is zelfs strafbaar en wordt gelijk opgetrokken met ander drugs bezit :hair: ;)
 
Back
Naar boven