XXL Nutrition

Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Recent onderzoek heeft aangetoond dat het effect van puur Di-Creatine Malate zorgt voor aanzienlijk grotere spiermassa, celvolume, vermindert vetweefsel en de algehele kracht en uithoudingsvermogen verbetert. Di-Creatine Malate verbetert ook enorm de productie van adenosine trifosfaat (ATP), veel meer dan creatine monohydraat of enige andere creatine analoog.

    Di-Creatine Malate is een sterk verbeterde vorm van Creatine met een superieure absorptie in de spiercel. Creatine Malate wordt sneller en completer recht in de spiercel getransporteerd. Vooral voor, tijdens en na de training zuigen onze spieren Creatine Malate op als een spons.
    Totaal geen bijwerkingen, geen onderhuids vocht vasthouden en geen maag krampen. Alle ingenomen creatine wordt in de spiercellen opgenomen er blijft niets in de darmen of buiten de spiercel. Naast meer explosieve spierkracht kan Di-Creatine Malate als geen andere creatine ook je spieruithoudingsvermogen en het spierherstel verbeteren.

    Kenmerken Di-Creatine Malate:
    -Verbetering van atletische prestaties en uithoudingsvermogen.
    -Haal alles uit uw lichaam mbt de productie van energie.
    -Helpt melkzuur te bufferen.
    -100% zeker geen kramp of maagklachten.
    -Piekvermogen - snelle aanvulling ATP
    -Minder vetweefsel
    -Explosieve spierkracht!
    -Aanzienlijk grotere spiermassa!

    Niets is belangrijker dan het verzadigen van uw spieren met creatine direct na uw training. Post-workout creatine supplementatie is essentieel voor sneller herstel en het volumizeren van de spiercel waardoor de spieren dichtheid en hardheid krijgen. Di-Creatine Malate is een zeer snel geabsorbeerd, snelwerkende creatine. Benut de voordelen van het gepatenteerde Di-Creatine Malate!

    Di-Creatine Malate is zeer goed oplosbaar in water.

    Elke verpakking Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 bevat 300 gram, voldoende voor 100 doseringen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2-3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed. Neutrale smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x 3 gr./dag voor na training + 1x 3 gr. in de ochtend op rustdagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? veel samples / gratis verzending / lage prijzen / snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 euro / 300 gr.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Creatine is altijd een goede aanvulling.

Mijn review:
Voorwoord:
Het is al weer lang geleden dat ik eens een review geplaatst heb, dus vandaar dat ik toch maar weer eens een review plaats. :p
Vandaag gaat mijn review over het product Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 wat word uitgebracht door Body en Fitshop.

Ik ben iemand die regelmatig afwisselt met soorten supplementen, dus vandaar dat ik dit product ook een kans wilde geven.
Nu zullen veel mensen zeggen, dat je niet teveel producten moet gaan gebruiken, maar ik ben van mening, dat regelmatig afwisselen tussen diverse soorten supplementen voorkomt dat je lichaam gewend raakt aan 1 soort product.

Tot op heden heeft het me dan ook geen negatieve/nadelige effecten opgeleverd, dus ik ben zeer tevreden over mijn "methode".
Maar goed, vandaag dus mijn review over het product Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273.

Mixbaarheid / Oplosbaarheid:
Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 lost goed op in water of een vruchtensap.
Mijn voorkeur gaat uit naar water, maar dat zal voor iedereen verschillen.

Smaak:
De smaak van Di-Creatine Malate mag je gerust vrij neutraal noemen.
Het is niet vies, maar er zijn lekkerdere smaken van supplementen denkbaar.
Maar het gaat uiteindelijk om de werking van een product, niet om de smaak, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.

Voordelen:
- Lost goed op
- Energie verhogend
- Prijs / kwaliteit
- Geen kramp en/of last van de maag
- Houd geen vocht vast
- Verpakking verbetert t.o.v. verpakkingen met schroefdeksel

Nadelen:
- Neutrale smaak

Prijs:
12,90 euro / 300 gram
24,00 euro / 600 gram
29,90 euro / 900 gram

Inhoud / aantal doseringen per verpakking:
300 gram / 100 doseringen van 3 gram

Eindoordeel:
Mijn eindoordeel over het product Di-Creatine Malate mag je gerust positief noemen, dit omdat het product doet wat het belooft en wat men ervan mag verwachten.

Vaak is het grote nadeel bij creatine producten, dat men vocht vast blijft houden.
Ik gebruik Di-Creatine Malate nu enkele weken, maar ik kan niet zeggen dat ik met dit product vocht vast blijf houden o.i.d.
De product beschrijving geeft overigens ook aan dat dit niet het geval zou moeten zijn bij Di-Creatine Malate, dus daar kan ik het mee eens zijn.

Bij sommige creatine producten heb ik vaak last van mijn maag, maar bij Di-Creatine Malate is dit tot op heden nog niet het geval geweest.
Ik weet overigens ook niet waar het aan zou kunnen liggen dat mensen last van hun maag krijgen bij het gebruik van bv. creatine. (iemand een idee?)
Verder merk ik tijdens mijn training zeker een toename van energie.
Tevens mag ik stellen dat ook de spierkracht tijdens het gebruik van dit product, zeker toeneemt, en dat had ik eigenlijk niet verwacht, tenminste niet in de mate zoals het zich nu uit.

Volgens de product beschrijving, zou dit product er ook voor kunnen zorgen dat het vetweefsel verlagend is, dat zou uiteindelijk natuurlijk een leuke bijkomstigheid zijn, maar dat zal pas op langere termijn moeten blijken.
Verder heb ik het gevoel dat het langer duurt voordat mijn spieren "verzuren" tijdens een intensieve training, dus dat ik langer kan doorgaan voordat ik tegen spierfalen aanloop, en dat vind ik zeker een pluspunt, dit omdat ik voor mij het trainen tot spierfalen bij enkele spiergroepen meer/beter resultaat oplevert.

Mijn eindoordeel is dan ook zeer positief, en krijgt het product van mij een verdiende 9.
Tot zover mijn oordeel/review over het product Di-Creatine Malate.

Graag wil ik jullie uitnodigen om hieronder jullie ervaringen over dit product te delen met anderen. :)

image.jpg
 
Welke andere creatine-producten heb je al gebruikt?
En waarin merk je verschil tussen die producten en dit product?

Ik persoonlijk merk nooit iets van creatine qua kracht en/of herstel. Wat absoluut niet wil zeggen dat het niet werkt natuurlijk.

Zijn mooie toevoegingen aan het assortiment van B&F-shop. Gewoon het pure product zonder fancy toevoegingen. Ik ben niet zo een fan van al die samengestelde formules met een dozijn ingredienten.
 
Welke andere creatine-producten heb je al gebruikt?
En waarin merk je verschil tussen die producten en dit product?

Ik persoonlijk merk nooit iets van creatine qua kracht en/of herstel. Wat absoluut niet wil zeggen dat het niet werkt natuurlijk.

Zijn mooie toevoegingen aan het assortiment van B&F-shop. Gewoon het pure product zonder fancy toevoegingen. Ik ben niet zo een fan van al die samengestelde formules met een dozijn ingredienten.

Ik heb o.a. gebruik gemaakt van:
- Result
- Ultimate Creatine
- Creapure Creatine

- Total Muscle Solution

Wat betreft kracht/herstel e.d. zijn de Result + Di-Creatine toch wel de betere varianten, tenminste die ik geprobeerd heb.
All combinatie supplement is o.a. de TMS een hele goede oplossing.

Over het algemeen doen ze bij mij allemaal wel hun werk, maar er zitten natuurlijk altijd uitschieters bij. ;)

Wat mij betreft zijn pure producten inderdaad ook de beste optie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb o.a. gebruik gemaakt van:
- Result
- Ultimate Creatine
- Creapure Creatine

- Total Muscle Solution

Wat betreft kracht/herstel e.d. zijn de Result + Di-Creatine toch wel de betere varianten, tenminste die ik geprobeerd heb.
All combinatie supplement is o.a. de TMS een hele goede oplossing.

Over het algemeen doen ze bij mij allemaal wel hun werk, maar er zitten natuurlijk altijd uitschieters bij. ;)

Wat mij betreft zijn pure producten inderdaad ook de beste optie.

Bedankt voor het antwoord.

Ik ga denk ik wachten tot de nieuwe Creatine Magnesium chelaat binnen is bij B&F-shop. Daar heb ik in het verleden wel eens goede dingen over gelezen.
 
Ik heb o.a. gebruik gemaakt van:
- Result
- Ultimate Creatine
- Creapure Creatine

- Total Muscle Solution

Wat betreft kracht/herstel e.d. zijn de Result + Di-Creatine toch wel de betere varianten, tenminste die ik geprobeerd heb.
All combinatie supplement is o.a. de TMS een hele goede oplossing.

Over het algemeen doen ze bij mij allemaal wel hun werk, maar er zitten natuurlijk altijd uitschieters bij. ;)

Wat mij betreft zijn pure producten inderdaad ook de beste optie.

Wat doet het dan precies en hoeveel heb je door het gebruik van deze supps gegained?
 
Wat doet het dan precies en hoeveel heb je door het gebruik van deze supps gegained?

Ten eerste hou ik nooit bij wat en of hoeveel ik gain met een bepaald product, het gaat mij er om wat ik uiteindelijk met het oog kan zien.

Ik ben geen (pro) bodybuilder, ik doe dit gewoon voor mijn plezier/hobby.
Daarom is het voor mij niet interessant om te weten hoeveel ik nu precies gain met een bepaald product.

Ik probeer altijd graag nieuwe producten uit, en daar gaan mijn reviews ook over.

De producten die ik tot op heden gebruikt heb, hebben zeker tot een mooi resultaat geleid, dus daar mag ik zeker niet ontevreden over zijn.

En mensen die dergelijke producten gebruikt hebben, en die zich wel bezig houden met hoeveel ze nu exact gainen, die kunnen een dergelijk topic ook aanvullen met hun informatie.

;)
 
ik heb gisteren, na lang twijfelen tussen dicreatine malate en de creatine AAKG, toch maar gekozen voor de AAKG versie.

ik heb al hele potten creapure en vooral Result verslonden. effect van beiden was goed merkbaar: creapure vond ik dat ik iets voller stond (ik hou wel van die opgepompte look) en result vooral meer m8. van result, en ik ben niet de enige!, heb ik ook een vaag gevoel in mijn kop, ongeveer 10 minuten na het innemen (3 scheppen of zo)

in alle geval, volgens het internet is de beter werking van AAKG bewezen (de aakg molecule helpt om de creatine beter op te nemen door de spieren) daar waar de malate eigenlijk quasi niks van bekend is (wil niet zeggen dat het niet goed werkt he)

gr

s
 
voor mij is dit de beste creatine vorm!!
meer kracht en energy
aakg kun je evengoed appart nemen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven