XXL Nutrition

Diablo 2 LoD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stixxx

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 apr 2005
Berichten
1.621
Waardering
1
Zijn er hier eigenlijk members die Diablo 2 Lord of Destruction online spelen?
Ik vriendin zijn nogal fervente spelers en ben op zoek naar mensen die mee wat willen levellen, traden, mulen,...


laat eens iets weteuh! :p

edit: wij spelen op Non-ladder
 
ik ben er echt zo ontzettend verslaaft aan geweest
1.09 LoD was echt bruut

ik vind 1.10 niks meer aan, zonder die idiote anti map hack grappen is het gewoon niet leuk meer.

mis me level 94 amazon wel erg............
 
Ik heb lang gespeeld. 1.10 niet zoveel meer. Heb hem nog wel liggen hier
 
Ja dat spel was ubergeil, heb diablo 1 en 2 en expansion pack tot in den eeuwigheid gespeeld. Mn laatste mannetje was lvl 99 (alleen maar cowlevels gedaan :D ). Speelde alleen online trouwens.
goeie ouwe tijd
 
dat spel heb ik echt zoveel gespeeld...samen met een vriend dagenlang :o
wel hardcore natuurlijk :D
en dan is het ook echt zo ontzettend k*t als je level 87 necro dood gaat :p

online natuurlijk :rolleyes:
 
Ik heb het heel veel gespeeld, voornamelijk op de USeast realm, versie 1.09d en 1.10 met LoD, had een aantal level 99 chars, en items die voor 100 dollar over ebay heen gaan.

Veel info staat trouwens ook op www.diabloII.net
 
ik ben ook al een hele tijd aangemeld op diabloII.net, echt een goeie site...

voor de moment heb ik in totaal 8 chars, niet zo héél erg hoog, maar wel sterk.

sorceress lvl 91
amazon lvl 90
druid lvl 92
paladin lvl 86

chars van vriendin:
amazon lvl 76
barbarian lvl 88

en nog 2 mule characters
 
in 1.09d was het nog leuk, maphack en pindlebots. :D
 
Centaur zei:
in 1.09d was het nog leuk, maphack en pindlebots. :D

in 1.10 heb je ook maphacks hoor ;) ik toch alleszins :D
 
Waren die niet verboden en traceerbaar? Ben er toen 2 accounts door verloren. (van de 9, hehe)
 
lol stixxx ik nog heel af en toe ik heb in eerste ladderseason nog met je getrade volgens mij want je naam komt me bekend voor. Mijn account is *MadDoGz... ik verkocht toen nog items enzo heb nog altijd mega veel spul daar. Was een tijd toen ik veel vrije tijd had dat ik het iedere dag zeker 2 uur speelde.

Speel het spel net als counterstrike al ziekelijk lang.. ben komen kijken eind 1.08 bij d2.
Counterstrike speelde ik ook al op en af sinds de beta tijd. :)
 
Diablo 2 Lod... snif.. geweldig spel, net als Starcraft trouwens.
 
A_A ik speel nog steeds diablo ladder en non-ladder :p 8282 damage 4555 life fohadin (l94) firetrappertje en voor de rest alleen low lvl duellertjes en een 200% faster cast rate sorc van een mate.
 
Centaur zei:
Waren die niet verboden en traceerbaar? Ben er toen 2 accounts door verloren. (van de 9, hehe)

bij de meeste maphacks zijn progjes bij die ervoor zorgen dat blizzard je hack niet detecteerd. maar tegenwoordig heeft iedereen bijna maphack e.d.
 
MadDoG zei:
lol stixxx ik nog heel af en toe ik heb in eerste ladderseason nog met je getrade volgens mij want je naam komt me bekend voor. Mijn account is *MadDoGz... ik verkocht toen nog items enzo heb nog altijd mega veel spul daar. Was een tijd toen ik veel vrije tijd had dat ik het iedere dag zeker 2 uur speelde.

Speel het spel net als counterstrike al ziekelijk lang.. ben komen kijken eind 1.08 bij d2.
Counterstrike speelde ik ook al op en af sinds de beta tijd. :)

zou wel kunnen dat ik met je getraded heb hehe, maar ik trade met zoveel mensen dat ik onmogelijk die namen nog weet :D
 
Back
Naar boven