MuscleMeat

Diana dosering

Bezoekers in dit topic

Rudra

Novice
Lid geworden
21 okt 2021
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag,

Ik heb me op dit forum geregistreerd nadat ik hier al veel bijgelezen had i.v.m. een kuurtje te doen, maar zit toch nog met een "onzekerheid".

Ik zou graag een dianabol-only kuurtje willen doen, puur en alleen omdat ik het niet zie zitten om spuiten te zetten (ik weet dat als ik het schema volg in de sticky post ik eigenlijk een test kuurtje moet doen).
Hierna zou ik 4 weken nakuren met nolva.
Stacken is volgens mij nog niet nodig als ik mijn research gedaan heb aangezien dit mijn eerste bulk-kuurtje word.
Enige ervaring dat ik momenteel al heb is een winstrol kuur (waarbij ik nergens last van gehad heb ter info).

Vervolgens heb ik nog volgende info:

  1. Wat je leeftijd is: 29 jaar
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 5 jaar
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 8kg massa en momenteel op 11.9% vet.
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet:
    Havermout, magere melk (aangevuld met whey), brinta, bananen, rijst, kip, magere kwark, havermoutpannenkoeken, pindakaas, ...
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt: whey isolaat voornamelijk. heb ook al creatine gebruikt en bcaa en glutamine
  6. Waarom je deze kuur wilt doen: dit omdat ik na 5 jaar nog steeds maar op 86 kg sta (kwam van 78kg), en ik momenteel redelijk teleurgesteld ben in de massa die ik heb (gezien mijn lengte).
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? opzich wil ik na dit kuurtje naturel verder gaan en zo tot mijn max proberen geraken (afhankelijk of ik trainen heel mijn leven ga kunnen doen).
Momenteel word ik al 5 jaar begeleid door iemand die 20 jaar in het bodybuilding vak zit (ma.w. mijn voedingsschema's en trainingschema's worden opgemaakt door hem), en hij zal nu de schema's ook aanpassen naar dit kuurtje.
Dit houd in dat trainingschema's vooral op kracht zal gebasseerd worden en voedingschema stevig omhoog geschroefd word.

Maar wat ik nog niet geheel aan uit ben is de dosering van diana.. ik lees hier namelijk veel verschillen op.
Ik lees dat de ene zegt begin met 10mg en bouw de eerste week op naar 20mg en zo uiteindelijk naar 40mg.
anders lees ik te beginnen met 20mg en op te bouwen naar 40 mg, andere zeggen dan weer beginnen met 50mg en eindigen met 50??

ikzelf heb het gevoel te beginnen met 20mg de eerste week om te zien hoe mijn lichaam reageert, en dan eventueel op te bouwen naar 30 of 40?
Of zie ik het verkeerd?

Graag hoor ik jullie input hier over :)
 
Spuit test, waarom zou je orals pakken.. verder weake stats voor eerste kuur man.. maarja was er zelf ook (te) snel bij dus hou me smoel al.

Om dan maar nuttig te zijn voor je:
30 max 40mg per dag en eten eten eten. En ga vaker als 4x naar de gym, slaat nergens op om geen gebruik te maken van je versnelde herstel tijdens een kuur.
 
Spuit test, waarom zou je orals pakken.. verder weake stats voor eerste kuur man.. maarja was er zelf ook (te) snel bij dus hou me smoel al.

Om dan maar nuttig te zijn voor je:
30 max 40mg per dag en eten eten eten. En ga vaker als 4x naar de gym, slaat nergens op om geen gebruik te maken van je versnelde herstel tijdens een kuur.
Wat is er mis met 4x pw gym? Dorian yates, mike mentzer, jordan peters, dogg crapp training. Die trainen allemaal nog minder dan 4x pw. Dorian yates heeft in zn later jaren van zn carrière het terug geschroefd naar 2- 3x pw ofzo. Jordan peters doet ook maar 4 trainings dagen. Dogg crap programma is ook 3x pw. Mike mentzer trainde ook maar 2-3x pw. Ik doe nu mix van jordan peters en dogg crap en heb nog nooit zulke gains gemaakt.
 
Dus het idee dat je 1 keer gaat kuren, en de winst daarvan gaat onderhouden is een cliché verwachting die veel mensen hebben. Maar nooit gebeurd als ze al gestagneerd zijn.
Maar je maakt wel myonuclei aan wat ervoor zorgt dat je eigenlijk meer spiermassa bij je kan dragen dan je naturel eerst kon toch?
 
Wat is er mis met 4x pw gym? Dorian yates, mike mentzer, jordan peters, dogg crapp training. Die trainen allemaal nog minder dan 4x pw. Dorian yates heeft in zn later jaren van zn carrière het terug geschroefd naar 2- 3x pw ofzo. Jordan peters doet ook maar 4 trainings dagen. Dogg crap programma is ook 3x pw. Mike mentzer trainde ook maar 2-3x pw. Ik doe nu mix van jordan peters en dogg crap en heb nog nooit zulke gains gemaakt.

Kerel is een spjjker, traint pas net, zit al aan zijn eerste kuur en komt dan mensen advies geven in de AAS sectie :duh:
 
Maar je maakt wel myonuclei aan wat ervoor zorgt dat je eigenlijk meer spiermassa bij je kan dragen dan je naturel eerst kon toch?
ALS dat zo is. Dan denk ik alsnog niet dat een klein dianabol kuurtje zo'n impact heeft voor de rest van je leven. Ik heb jaren lang gekuurd, en ja toen ik een jaar off was hield ik wel een betere shape vast dan voorheen. Maar zou ook kunnen komen door jaren lang gespierd zijn.
 
Back
Naar boven