XXL Nutrition

Dianabol 40mg Kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat moest je per dag nemen?

Hoe bouwde je het op en hoe bouwde je het af? Bedoel aantal mg dat je dan de eerste en laatste dagen nam.. Wat heeft je doen kiezen om 30mg te nemen en geen nakuur?
 
Daar ging men een tijdje van uit, nu zijn ze daar weer op terug gekomen... :p



HI DAVY 1010, WEET JIJ WAT IK HET BESTE KAN NEMEN OM MIJN LEVER SCHOON TE HOUDEN? BEGIN MAANDAG MET MIJN EERSTE KUURTJE, IK WAS AAN HET DENKEN OM MARIADISTEL TE PAKEN EN CLOMID NOLVADEX. HEB JIJ HIER WAT TIPS TIPS VOOR?
 
Extra veel clomid en nolva nemen ze doen namelijk wonderen voor je lever.
 
haha
 
Laatst bewerkt:
topics worden erger en erger. eigenlijk niks interessants meer. ik leer hier eigenlijk niks bij. altijd van die stomme topics met stomme vragen en stomme antwoorden. en de meeste antwoorden dan nog gegeven door stommeriken die nog nooit AS van dichtbij hebben gezien. kijk is naar die leeftijden. losers van 18 tot 21 jaar die al te slap zijn om een paar jaar naturel te trainen.
 
topics worden erger en erger. eigenlijk niks interessants meer. ik leer hier eigenlijk niks bij. altijd van die stomme topics met stomme vragen en stomme antwoorden. en de meeste antwoorden dan nog gegeven door stommeriken die nog nooit AS van dichtbij hebben gezien. kijk is naar die leeftijden. losers van 18 tot 21 jaar die al te slap zijn om een paar jaar naturel te trainen.

Hoe durf je??
Ik ben geen 21 meer!:mad:
 
respect Dirk :D

@ Maus dat weten we toch ;) 22 was het toch?
 
je max? word hier altijd gezegt. ga tot je naturel niet meer verder kan, onzin!

kijk ga niet gebruiken als je net 6 maanden trained,, ga eerst een opaar jaar knallen en vreten, ga je dan is verdiepen en ga dan is denken aan een kuur, na 1 jaar gedacht te hebben ga je t is aanschaffen, voor je kuur er daadwerkelijk inzit train je al 5 jaar,
probleem opgelost,

als je t doet, neem dan test E ofzo, dbol?? ik zou t niet doen.
 
topics worden erger en erger. eigenlijk niks interessants meer. ik leer hier eigenlijk niks bij. altijd van die stomme topics met stomme vragen en stomme antwoorden. en de meeste antwoorden dan nog gegeven door stommeriken die nog nooit AS van dichtbij hebben gezien. kijk is naar die leeftijden. losers van 18 tot 21 jaar die al te slap zijn om een paar jaar naturel te trainen.


Waarom reageer je dan toch nog steeds in deze 'nutteloze' topics ? Uw commentaar is helemaal niet bevordelijk voor anderen... En uw commentaar is ook erg zwart-wit voorgesteld, maar ach ik ben toch ook maar 16 dus naar mij moet je niet luisteren zeker ?? Goed bezig kerel !
 
Wat is dat hier toch met die Mega bumps? Ah ik zie het al, een Belg ;)
 
topics worden erger en erger. eigenlijk niks interessants meer. ik leer hier eigenlijk niks bij. altijd van die stomme topics met stomme vragen en stomme antwoorden. en de meeste antwoorden dan nog gegeven door stommeriken die nog nooit AS van dichtbij hebben gezien. kijk is naar die leeftijden. losers van 18 tot 21 jaar die al te slap zijn om een paar jaar naturel te trainen.

vrij grof, maar zit veel in... :D
 
Waarom reageer je dan toch nog steeds in deze 'nutteloze' topics ? Uw commentaar is helemaal niet bevordelijk voor anderen... En uw commentaar is ook erg zwart-wit voorgesteld, maar ach ik ben toch ook maar 16 dus naar mij moet je niet luisteren zeker ?? Goed bezig kerel !


lol wat een bump maar je hebt wel gelijk, mezelf ook al opgevallen.
 
Sava: OK ic... :-)
 
Op de sportschool heeft een jongen mij een kuur aangeboden. Hij heeft deze kuur zelf ook gedaan. Het betreft een kuur dianabol met de duur zes weken en de dosering 40 mg per dag. Hij is er 8 kilo mee aangekomen.

Nadat hij me het heeft aangeboden ben ik me enigzins gaan verdiepen en heb ik hem een paar vragen gesteld. Heb beetje het idee dat hij het zich zelf heeft laten aanpraten dan dat hij er echt verstand van heeft. (jongen is 18 jaar, van 70 naar 78 kilo)..

- Hij beweert dat de risico's alleen opspelen bij overmatig gebruik en een a twee keer zo kuurtje dat dat wel kan..
- Bij deze kuur miss. 1 kilo zal kwijt raken..
- dat het onzin is om eerst te wachten tot je helemaal tot je max bent
- Ik heb zelf ook gehoord dat als je eenmaal een kuur neemt dat je daarna een stuk minder snel bij groeid dan zonder maar dat spreekt hij ook tegen..
- Geen nakuur of wat nodig hebt..
- enige bijwerking had hij de eerste twee dagen koppijn..

Zoals ik al eerder zei heb ik het idee dat het hem is aangepraat.. Als ik hoor wat hij allemaal zegt zie ik geen rede waarom niet. Tegelijke tijd zie ik op internet alleen maar negatieve dingen, echt iets onafhankelijks heb ik nog niet gevonden. Maar zijn jullie het eens met deze punten of weet hij er geen zak van en lult ie wat.

Wat denk je zelf....

Dbol kom je zeker van aan, maar is voornamelijk vocht en dit zal je dus ook zeker weer kwijtraken, orals en zeker dbol is zeer slecht voor je lever.
Ik denk dat jij nog heel veel verder kan komen ZONDER as. maar als je toch wilt gebruiken, zoek het dan eerst even goed uit en neem niet iets aan van een of andere beach boy kneus van 75 kg. die enkel geld aan je wil verdienen.
 
ruben eyckens zei:
Waarom reageer je dan toch nog steeds in deze 'nutteloze' topics ? Uw commentaar is helemaal niet bevordelijk voor anderen... En uw commentaar is ook erg zwart-wit voorgesteld, maar ach ik ben toch ook maar 16 dus naar mij moet je niet luisteren zeker ?? Goed bezig kerel !
ik vraag mij af wat een kereltje dat pas 16 is geworden in de AS sectie commentaar zit te geven. ik heb gezien dat je iets soortgelijks in een andere topic over AS gepost hebt. gaat het niet vlug genoeg of heb je nu al te weinig moed om te trainen dat je hier al zit rond te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven